
A számos európai országban végzett közvélemény-kutatás szerint az Egyesült Királyság fogyasztói több időt és pénzt költenek online, mint valaha. A britek hetente átlagosan közel öt órát töltöttek áruk interneten való átnézésével; Az Y generáció (35–44 évesek) vezetik a vádat; Vásárlásaik közel 56% -a online történt.
Érdekes módon a fogyasztói magatartás a nyári sportokkal összhangban változott 2024-ben. Míg a válaszadók 40%-a úgy gondolta, hogy az online vásárlás idén elérhetőbbé tette a sportot, a válaszadók több mint egyharmada állította, hogy az atlétikai események befolyásolták divatválasztásukat.
A legnépszerűbb kiadási kategóriák megváltoztak; Az élelmiszerek és italok kerültek az élre, felülmúlva a ruhákat a rangsorban. A britek, akik ünnepi termékeket vásárolnak, hogy élvezzék az atlétikai események nézését, jóváírják ezt a változást. Három hónap alatt az átlagos internetes költés némileg figyelemre méltó 600 fontot tett ki.
Mivel az Egyesült Királyság fogyasztóinak több mint fele bevallotta, hogy használja ezeket az oldalakat, az online piacok még mindig gőzerővel működnek. Ennek a trendnek a kulcsfontosságú elemeit a kényelem, a versenyképes költségek és a széles termékválaszték említik.
A válaszadók háromnegyede azt mondta, hogy a sportolás segíti mentális egészségét, a felmérés hangsúlyozta a sport társadalmi kapcsolatokra és mentális jólétre gyakorolt jó hatásait is.
Az online vásárlás fejlődésével nyilvánvaló, hogy a külső események, például a nagy sportesemények nagyban befolyásolhatják az ügyfelek viselkedését és a kiadási mintákat. Az e-kereskedelem dinamikus világában a kiskereskedőknek és a piacoknak egyaránt rugalmasnak kell maradniuk, hogy megfeleljenek ezeknek a változó igényeknek.