2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság online költései szárnyalnak, mivel a sport alakítja a vásárlási szokásokat – E-kereskedelem

Az AliExpress jelenlegi fogyasztói elemzési elemzése szerint a brit online kiskereskedelmi trendek jelentősen megváltoztak, és a sportesemények leginkább befolyásolják a vásárlási magatartást.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság online költései szárnyalnak, mivel a sport alakítja a vásárlási szokásokat – E-kereskedelem
Forrás: Depositphotos

A számos európai országban végzett közvélemény-kutatás szerint az Egyesült Királyság fogyasztói több időt és pénzt költenek online, mint valaha. A britek hetente átlagosan közel öt órát töltöttek áruk interneten való átnézésével; Az Y generáció (35–44 évesek) vezetik a vádat; Vásárlásaik közel 56% -a online történt.

Érdekes módon a fogyasztói magatartás a nyári sportokkal összhangban változott 2024-ben. Míg a válaszadók 40%-a úgy gondolta, hogy az online vásárlás idén elérhetőbbé tette a sportot, a válaszadók több mint egyharmada állította, hogy az atlétikai események befolyásolták divatválasztásukat.

A legnépszerűbb kiadási kategóriák megváltoztak; Az élelmiszerek és italok kerültek az élre, felülmúlva a ruhákat a rangsorban. A britek, akik ünnepi termékeket vásárolnak, hogy élvezzék az atlétikai események nézését, jóváírják ezt a változást. Három hónap alatt az átlagos internetes költés némileg figyelemre méltó 600 fontot tett ki.

Mivel az Egyesült Királyság fogyasztóinak több mint fele bevallotta, hogy használja ezeket az oldalakat, az online piacok még mindig gőzerővel működnek. Ennek a trendnek a kulcsfontosságú elemeit a kényelem, a versenyképes költségek és a széles termékválaszték említik.

A válaszadók háromnegyede azt mondta, hogy a sportolás segíti mentális egészségét, a felmérés hangsúlyozta a sport társadalmi kapcsolatokra és mentális jólétre gyakorolt jó hatásait is.

Az online vásárlás fejlődésével nyilvánvaló, hogy a külső események, például a nagy sportesemények nagyban befolyásolhatják az ügyfelek viselkedését és a kiadási mintákat. Az e-kereskedelem dinamikus világában a kiskereskedőknek és a piacoknak egyaránt rugalmasnak kell maradniuk, hogy megfeleljenek ezeknek a változó igényeknek.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+