2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság online költései szárnyalnak, mivel a sport alakítja a vásárlási szokásokat – E-kereskedelem

Az AliExpress jelenlegi fogyasztói elemzési elemzése szerint a brit online kiskereskedelmi trendek jelentősen megváltoztak, és a sportesemények leginkább befolyásolják a vásárlási magatartást.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság online költései szárnyalnak, mivel a sport alakítja a vásárlási szokásokat – E-kereskedelem
Forrás: Depositphotos

A számos európai országban végzett közvélemény-kutatás szerint az Egyesült Királyság fogyasztói több időt és pénzt költenek online, mint valaha. A britek hetente átlagosan közel öt órát töltöttek áruk interneten való átnézésével; Az Y generáció (35–44 évesek) vezetik a vádat; Vásárlásaik közel 56% -a online történt.

Érdekes módon a fogyasztói magatartás a nyári sportokkal összhangban változott 2024-ben. Míg a válaszadók 40%-a úgy gondolta, hogy az online vásárlás idén elérhetőbbé tette a sportot, a válaszadók több mint egyharmada állította, hogy az atlétikai események befolyásolták divatválasztásukat.

A legnépszerűbb kiadási kategóriák megváltoztak; Az élelmiszerek és italok kerültek az élre, felülmúlva a ruhákat a rangsorban. A britek, akik ünnepi termékeket vásárolnak, hogy élvezzék az atlétikai események nézését, jóváírják ezt a változást. Három hónap alatt az átlagos internetes költés némileg figyelemre méltó 600 fontot tett ki.

Mivel az Egyesült Királyság fogyasztóinak több mint fele bevallotta, hogy használja ezeket az oldalakat, az online piacok még mindig gőzerővel működnek. Ennek a trendnek a kulcsfontosságú elemeit a kényelem, a versenyképes költségek és a széles termékválaszték említik.

A válaszadók háromnegyede azt mondta, hogy a sportolás segíti mentális egészségét, a felmérés hangsúlyozta a sport társadalmi kapcsolatokra és mentális jólétre gyakorolt jó hatásait is.

Az online vásárlás fejlődésével nyilvánvaló, hogy a külső események, például a nagy sportesemények nagyban befolyásolhatják az ügyfelek viselkedését és a kiadási mintákat. Az e-kereskedelem dinamikus világában a kiskereskedőknek és a piacoknak egyaránt rugalmasnak kell maradniuk, hogy megfeleljenek ezeknek a változó igényeknek.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+