2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kiskereskedői a kiberfenyegetéseket a legfontosabb üzleti kockázatként rangsorolják

A Retail Economics és a Barclays Corporate Banking közelmúltbeli tanulmánya szerint a kiberbiztonság a legmagasabb az Egyesült Királyság üzleteinek számos problémája között. A tanulmány szerint az üzletek 70% -a a kiber- és adatfenyegetéseket sorolja fel a következő év három legfontosabb aggodalmaként; 34%-uk ezeket tartja a legfontosabb kérdésnek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság kiskereskedői a kiberfenyegetéseket a legfontosabb üzleti kockázatként rangsorolják
Forrás: Depositphotos

Az a tény, hogy az iparág annyira függ a technológiától az alapvető műveletek és a fogyasztói kapcsolatok tekintetében, hangsúlyozza a digitális biztonság relevanciáját a kiskereskedelemben. A kutatás szerint az üzletek számára a kiberbiztonság a „rugalmasság alapja”.

További fontos kérdések:

1. Bonyolult jogszabályi környezet (az üzletek 52%-a)
2. Pénzproblémák, különösen az 51%-os növekedés

Érdekes, hogy még akkor is, ha a kiberbiztonság a legfontosabb kérdés, az üzletek kompetensnek érzik magukat ezeknek a fenyegetéseknek az ellenőrzésében. A válaszadók több mint 80%-a állítja, hogy kiberbiztonsági politikájuk megegyezik a riválisokéval, vagy meghaladja azokat.

Source: Retail Economics, Barclays

A jelenleg kisebb kockázatúként besorolt környezeti és társadalmi kérdések várhatóan egyre fontosabbá válnak a következő öt évben. A Barclays Karen Johnson javasolja az iparágak közötti együttműködést ezeknek a kérdéseknek a kezelésére.

A kiskereskedők nagy hangsúlyt fektetnek a technológiai beruházásokra és a személyzet fejlesztésére a hosszú távú rugalmasság garantálása érdekében.

3. Az ellátási láncok javítása
4. Termékdiverzifikáció
5. A válságkezelési stratégiák javítása

A tanulmány azt is megállapította, hogy a kiskereskedők véleménye a GenAI-ról nagyjából kiegyensúlyozott volt: 41% -uk lehetőségként, 37% -uk kockázatként, 23% -uk pedig azt mondta, hogy túl korai megmondani, vagy nem elég magabiztosak ahhoz, hogy megmondják, merre halad.

Richard Lim, a Retail Economics vezérigazgatója hangsúlyozza annak fontosságát, hogy az üzletek éberek és rugalmasak maradjanak az állandó nehézségekkel és a gyors technológiai fejlődéssel szemben. Arra buzdítja az üzleteket, hogy továbbra is éberek legyenek a friss iparági kilátásokra, és figyelmeztet a számítógépes bűnözésre való felkészültség önelégültségére.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU