2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kiskereskedői a kiberfenyegetéseket a legfontosabb üzleti kockázatként rangsorolják

A Retail Economics és a Barclays Corporate Banking közelmúltbeli tanulmánya szerint a kiberbiztonság a legmagasabb az Egyesült Királyság üzleteinek számos problémája között. A tanulmány szerint az üzletek 70% -a a kiber- és adatfenyegetéseket sorolja fel a következő év három legfontosabb aggodalmaként; 34%-uk ezeket tartja a legfontosabb kérdésnek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság kiskereskedői a kiberfenyegetéseket a legfontosabb üzleti kockázatként rangsorolják
Forrás: Depositphotos

Az a tény, hogy az iparág annyira függ a technológiától az alapvető műveletek és a fogyasztói kapcsolatok tekintetében, hangsúlyozza a digitális biztonság relevanciáját a kiskereskedelemben. A kutatás szerint az üzletek számára a kiberbiztonság a „rugalmasság alapja”.

További fontos kérdések:

1. Bonyolult jogszabályi környezet (az üzletek 52%-a)
2. Pénzproblémák, különösen az 51%-os növekedés

Érdekes, hogy még akkor is, ha a kiberbiztonság a legfontosabb kérdés, az üzletek kompetensnek érzik magukat ezeknek a fenyegetéseknek az ellenőrzésében. A válaszadók több mint 80%-a állítja, hogy kiberbiztonsági politikájuk megegyezik a riválisokéval, vagy meghaladja azokat.

Source: Retail Economics, Barclays

A jelenleg kisebb kockázatúként besorolt környezeti és társadalmi kérdések várhatóan egyre fontosabbá válnak a következő öt évben. A Barclays Karen Johnson javasolja az iparágak közötti együttműködést ezeknek a kérdéseknek a kezelésére.

A kiskereskedők nagy hangsúlyt fektetnek a technológiai beruházásokra és a személyzet fejlesztésére a hosszú távú rugalmasság garantálása érdekében.

3. Az ellátási láncok javítása
4. Termékdiverzifikáció
5. A válságkezelési stratégiák javítása

A tanulmány azt is megállapította, hogy a kiskereskedők véleménye a GenAI-ról nagyjából kiegyensúlyozott volt: 41% -uk lehetőségként, 37% -uk kockázatként, 23% -uk pedig azt mondta, hogy túl korai megmondani, vagy nem elég magabiztosak ahhoz, hogy megmondják, merre halad.

Richard Lim, a Retail Economics vezérigazgatója hangsúlyozza annak fontosságát, hogy az üzletek éberek és rugalmasak maradjanak az állandó nehézségekkel és a gyors technológiai fejlődéssel szemben. Arra buzdítja az üzleteket, hogy továbbra is éberek legyenek a friss iparági kilátásokra, és figyelmeztet a számítógépes bűnözésre való felkészültség önelégültségére.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+