2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kiskereskedői a kiberfenyegetéseket a legfontosabb üzleti kockázatként rangsorolják

A Retail Economics és a Barclays Corporate Banking közelmúltbeli tanulmánya szerint a kiberbiztonság a legmagasabb az Egyesült Királyság üzleteinek számos problémája között. A tanulmány szerint az üzletek 70% -a a kiber- és adatfenyegetéseket sorolja fel a következő év három legfontosabb aggodalmaként; 34%-uk ezeket tartja a legfontosabb kérdésnek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság kiskereskedői a kiberfenyegetéseket a legfontosabb üzleti kockázatként rangsorolják
Forrás: Depositphotos

Az a tény, hogy az iparág annyira függ a technológiától az alapvető műveletek és a fogyasztói kapcsolatok tekintetében, hangsúlyozza a digitális biztonság relevanciáját a kiskereskedelemben. A kutatás szerint az üzletek számára a kiberbiztonság a „rugalmasság alapja”.

További fontos kérdések:

1. Bonyolult jogszabályi környezet (az üzletek 52%-a)
2. Pénzproblémák, különösen az 51%-os növekedés

Érdekes, hogy még akkor is, ha a kiberbiztonság a legfontosabb kérdés, az üzletek kompetensnek érzik magukat ezeknek a fenyegetéseknek az ellenőrzésében. A válaszadók több mint 80%-a állítja, hogy kiberbiztonsági politikájuk megegyezik a riválisokéval, vagy meghaladja azokat.

Source: Retail Economics, Barclays

A jelenleg kisebb kockázatúként besorolt környezeti és társadalmi kérdések várhatóan egyre fontosabbá válnak a következő öt évben. A Barclays Karen Johnson javasolja az iparágak közötti együttműködést ezeknek a kérdéseknek a kezelésére.

A kiskereskedők nagy hangsúlyt fektetnek a technológiai beruházásokra és a személyzet fejlesztésére a hosszú távú rugalmasság garantálása érdekében.

3. Az ellátási láncok javítása
4. Termékdiverzifikáció
5. A válságkezelési stratégiák javítása

A tanulmány azt is megállapította, hogy a kiskereskedők véleménye a GenAI-ról nagyjából kiegyensúlyozott volt: 41% -uk lehetőségként, 37% -uk kockázatként, 23% -uk pedig azt mondta, hogy túl korai megmondani, vagy nem elég magabiztosak ahhoz, hogy megmondják, merre halad.

Richard Lim, a Retail Economics vezérigazgatója hangsúlyozza annak fontosságát, hogy az üzletek éberek és rugalmasak maradjanak az állandó nehézségekkel és a gyors technológiai fejlődéssel szemben. Arra buzdítja az üzleteket, hogy továbbra is éberek legyenek a friss iparági kilátásokra, és figyelmeztet a számítógépes bűnözésre való felkészültség önelégültségére.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+