2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság hirdetési kiadásai idén az első negyedévben elérik a 9,2 milliárd fontot

A brit reklámszcéna megdöntötte az első negyedéves kiadási rekordokat. A Reklámszövetség és a WARC új adatai elképesztő, 9,3% -os növekedést mutatnak a hirdetési kiadásokban, így január és március között az egész összeg megdöbbentő 9,2 milliárd fontra emelkedett.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság hirdetési kiadásai idén az első negyedévben elérik a 9,2 milliárd fontot
Forrás: Depositphotos

Elsősorban a digitális hirdetések folyamatos bővülésének köszönhetően a digitális és online marketing elképesztő fellendülése több mint három százalékponttal meghaladta a korábbi becsléseket. Az online csatornák ma az Egyesült Királyság teljes hirdetési kiadásainak 79,7% -át teszik ki.

Az iparági elemzők úgy látják, hogy a fellendülés folytatódik. A második negyedévben várható 9,2%-os növekedéssel a hirdetési beruházások 9,7 milliárd fontra emelkedhetnek.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

A szakértők most 7,7%-os éves növekedési ütemet prognosztizálnak, így az egész éves szemlélet felfelé változott. Az év végére ez az Egyesült Királyságban a digitális és online marketinget lenyűgöző 39,4 milliárd fontra növelné.

Számos iparág készen áll a különösen nagyszerű teljesítményekre:

  • Házon kívüli hirdetés: +12.5%
  • Keresési hirdetések: + 10,1%
  • Rádió: +5.5%

A sporteseményekkel teli nyár miatt a Broadcaster Video On-Demand (BVOD) különösen alkalmas arra, hogy először átlépje az 1 milliárd fontos határt.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU