2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság hirdetési kiadásai idén az első negyedévben elérik a 9,2 milliárd fontot

A brit reklámszcéna megdöntötte az első negyedéves kiadási rekordokat. A Reklámszövetség és a WARC új adatai elképesztő, 9,3% -os növekedést mutatnak a hirdetési kiadásokban, így január és március között az egész összeg megdöbbentő 9,2 milliárd fontra emelkedett.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság hirdetési kiadásai idén az első negyedévben elérik a 9,2 milliárd fontot
Forrás: Depositphotos

Elsősorban a digitális hirdetések folyamatos bővülésének köszönhetően a digitális és online marketing elképesztő fellendülése több mint három százalékponttal meghaladta a korábbi becsléseket. Az online csatornák ma az Egyesült Királyság teljes hirdetési kiadásainak 79,7% -át teszik ki.

Az iparági elemzők úgy látják, hogy a fellendülés folytatódik. A második negyedévben várható 9,2%-os növekedéssel a hirdetési beruházások 9,7 milliárd fontra emelkedhetnek.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024

A szakértők most 7,7%-os éves növekedési ütemet prognosztizálnak, így az egész éves szemlélet felfelé változott. Az év végére ez az Egyesült Királyságban a digitális és online marketinget lenyűgöző 39,4 milliárd fontra növelné.

Számos iparág készen áll a különösen nagyszerű teljesítményekre:

  • Házon kívüli hirdetés: +12.5%
  • Keresési hirdetések: + 10,1%
  • Rádió: +5.5%

A sporteseményekkel teli nyár miatt a Broadcaster Video On-Demand (BVOD) különösen alkalmas arra, hogy először átlépje az 1 milliárd fontos határt.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+