
Elsősorban a digitális hirdetések folyamatos bővülésének köszönhetően a digitális és online marketing elképesztő fellendülése több mint három százalékponttal meghaladta a korábbi becsléseket. Az online csatornák ma az Egyesült Királyság teljes hirdetési kiadásainak 79,7% -át teszik ki.
Az iparági elemzők úgy látják, hogy a fellendülés folytatódik. A második negyedévben várható 9,2%-os növekedéssel a hirdetési beruházások 9,7 milliárd fontra emelkedhetnek.

Source: AA/WARC Expenditure Report, July 2024
A szakértők most 7,7%-os éves növekedési ütemet prognosztizálnak, így az egész éves szemlélet felfelé változott. Az év végére ez az Egyesült Királyságban a digitális és online marketinget lenyűgöző 39,4 milliárd fontra növelné.
Számos iparág készen áll a különösen nagyszerű teljesítményekre:
- Házon kívüli hirdetés: +12.5%
- Keresési hirdetések: + 10,1%
- Rádió: +5.5%
A sporteseményekkel teli nyár miatt a Broadcaster Video On-Demand (BVOD) különösen alkalmas arra, hogy először átlépje az 1 milliárd fontos határt.