Az Egyesült Királyság e-kereskedelmi piaca 2025-re 12,6% -os növekedést ér el
A Trade.gov adatok szerint az Egyesült Királyság e-kereskedelmi szektora figyelemre méltó növekedést tapasztal, 2025-re előrejelzett éves növekedése 12,6%, ami az Egyesült Államok és Kína után a világ harmadik legnagyobb piacává teszi.
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Forrás: Depositphotos
Digitális növekedés: az Egyesült Királyság 36% -os online értékesítési növekedése
Az online értékesítés az Egyesült Királyságban 36%-kal nőtt 2022-ben, ami 2007 óta a legnagyobb éves növekedés. A 67,7 milliós lakosság,a 71,8 millió mobiltelefon-kapcsolat, a nagyjából 66 millió internet-felhasználó és az 57 millió aktív közösségi média felhasználó az Egyesült Királyság legfontosabb digitális statisztikái közé tartozik.
Ez a digitális érettség tükröződik az Egyesült Királyság fogyasztói által online vásárolt termékek és szolgáltatások sokféleségében.
A divat, az elektronika, a játékok, a hobbi és a csináld magad, a szépség, az egészség és az ápolás, a bútorok, a média, valamint az ételek és italok az Egyesült Királyság legnépszerűbb e-kereskedelmi termékei és szolgáltatásai közé tartoznak.
A Tesco.com és a Sainsbury’s.co.uk a következő két legnagyobb szereplő az Egyesült Királyság e-kereskedelmi piacán, Amazon.co.uk után.
Az online vásárlás ösztönzi a fogyasztói magatartást, mert a legjobb árakat és ajánlatokat kínálja.
Az ügyfelek egyre inkább az internet felé fordulnak, hogy a divattal, a fogyasztói elektronikával, az otthonnal és a kerttel, az egészséggel és szépséggel, valamint az utazással kapcsolatos szolgáltatásokat keressenek.
A Visa és a MasterCard széles körben elfogadott, és gyakorlatilag minden brit székhelyű online kiskereskedő hitel- vagy betéti kártyákat fogad el.
A biztonság és a szabályozások alakítják az Egyesült Királyság digitális kereskedelmét
Az Egyesült Királyságban azonban a fogyasztók egyre tudatosabbak az online személyazonosság-lopással kapcsolatban, és jellemzően csak biztonságos webhelyeken bonyolítanak tranzakciókat. Az okostelefon-vásárlások ma már az összes e-kereskedelmi értékesítés jóval több mint kétharmadát teszik ki, felülmúlva a táblagépes vásárlásokat.
A szellemitulajdon-jogokat az Egyesült Királyság jogrendszere jól védi, és a végrehajtási eljárások egyenértékűek az Egyesült Államokban alkalmazott eljárásokkal. A vállalkozásoknak be kell tartaniuk az e-kereskedelemre vonatkozó szabályokat és az online szerződésekre vonatkozó egyéb jogi követelményeket.
Jövőbeli kilátások: Az Egyesült Királyság útja a digitális kiskereskedelmi vezető szerephez
Az Egyesült Királyság e-kereskedelmi környezete erőteljes növekedést és kifinomult digitális infrastruktúrát mutat, amelyet erős fogyasztóvédelem és jogi keretek támogatnak.
Az okostelefonok által vezérelt vásárlások uralják az értékesítést, a biztonságos fizetési rendszerek és az amerikai szabványoknak megfelelő átfogó szellemi tulajdonjog-védelem révén a piac jó helyzetben van a folyamatos terjeszkedéshez.
Mivel a fogyasztók egyre inkább előnyben részesítik az online vásárlást a versenyképes árképzés és kényelem érdekében a különböző ágazatokban, a divattól az élelmiszerekig, az Egyesült Királyság e-kereskedelmi piaca készen áll arra, hogy megerősítse pozícióját a digitális kiskereskedelem globális vezetőjeként.
Iratkozz fel a rendszeres ecommerce hírlevélre Iratkozz fel a napi vagy heti hírlevelünkre, hogy ne maradj le semmiről 🚀
A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.
Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.
Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.