Az Egyesült Királyság e-kereskedelmi piaca 2025-re 12,6% -os növekedést ér el
A Trade.gov adatok szerint az Egyesült Királyság e-kereskedelmi szektora figyelemre méltó növekedést tapasztal, 2025-re előrejelzett éves növekedése 12,6%, ami az Egyesült Államok és Kína után a világ harmadik legnagyobb piacává teszi.
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Digitális növekedés: az Egyesült Királyság 36% -os online értékesítési növekedése
Az online értékesítés az Egyesült Királyságban 36%-kal nőtt 2022-ben, ami 2007 óta a legnagyobb éves növekedés. A 67,7 milliós lakosság,a 71,8 millió mobiltelefon-kapcsolat, a nagyjából 66 millió internet-felhasználó és az 57 millió aktív közösségi média felhasználó az Egyesült Királyság legfontosabb digitális statisztikái közé tartozik.
Ez a digitális érettség tükröződik az Egyesült Királyság fogyasztói által online vásárolt termékek és szolgáltatások sokféleségében.
A divat, az elektronika, a játékok, a hobbi és a csináld magad, a szépség, az egészség és az ápolás, a bútorok, a média, valamint az ételek és italok az Egyesült Királyság legnépszerűbb e-kereskedelmi termékei és szolgáltatásai közé tartoznak.
A Tesco.com és a Sainsbury’s.co.uk a következő két legnagyobb szereplő az Egyesült Királyság e-kereskedelmi piacán, Amazon.co.uk után.
Az online vásárlás ösztönzi a fogyasztói magatartást, mert a legjobb árakat és ajánlatokat kínálja.
Az ügyfelek egyre inkább az internet felé fordulnak, hogy a divattal, a fogyasztói elektronikával, az otthonnal és a kerttel, az egészséggel és szépséggel, valamint az utazással kapcsolatos szolgáltatásokat keressenek.
A Visa és a MasterCard széles körben elfogadott, és gyakorlatilag minden brit székhelyű online kiskereskedő hitel- vagy betéti kártyákat fogad el.
A biztonság és a szabályozások alakítják az Egyesült Királyság digitális kereskedelmét
Az Egyesült Királyságban azonban a fogyasztók egyre tudatosabbak az online személyazonosság-lopással kapcsolatban, és jellemzően csak biztonságos webhelyeken bonyolítanak tranzakciókat. Az okostelefon-vásárlások ma már az összes e-kereskedelmi értékesítés jóval több mint kétharmadát teszik ki, felülmúlva a táblagépes vásárlásokat.
A szellemitulajdon-jogokat az Egyesült Királyság jogrendszere jól védi, és a végrehajtási eljárások egyenértékűek az Egyesült Államokban alkalmazott eljárásokkal. A vállalkozásoknak be kell tartaniuk az e-kereskedelemre vonatkozó szabályokat és az online szerződésekre vonatkozó egyéb jogi követelményeket.
Jövőbeli kilátások: Az Egyesült Királyság útja a digitális kiskereskedelmi vezető szerephez
Az Egyesült Királyság e-kereskedelmi környezete erőteljes növekedést és kifinomult digitális infrastruktúrát mutat, amelyet erős fogyasztóvédelem és jogi keretek támogatnak.
Az okostelefonok által vezérelt vásárlások uralják az értékesítést, a biztonságos fizetési rendszerek és az amerikai szabványoknak megfelelő átfogó szellemi tulajdonjog-védelem révén a piac jó helyzetben van a folyamatos terjeszkedéshez.
Mivel a fogyasztók egyre inkább előnyben részesítik az online vásárlást a versenyképes árképzés és kényelem érdekében a különböző ágazatokban, a divattól az élelmiszerekig, az Egyesült Királyság e-kereskedelmi piaca készen áll arra, hogy megerősítse pozícióját a digitális kiskereskedelem globális vezetőjeként.
Iratkozz fel a rendszeres ecommerce hírlevélre Iratkozz fel a napi vagy heti hírlevelünkre, hogy ne maradj le semmiről 🚀
Az ECDB legfrissebb jelentése szerint a svájci e-kereskedelmi piac a 28. legnagyobb a világon, 2024-re 14,2 milliárd dolláros bevétellel. A piac 2022-ben 3%-os bevételcsökkenést könyvelhetett el, ami a korábbi évek erőteljes COVID által vezérelt bővülésének köszönhető.
Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]
A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]