2 perc olvasási idő

Az amerikai kiskereskedelmi kutatás szerint az e-kereskedelem fellendülése szerény általános növekedés közepette

A Nemzeti Kiskereskedelmi Szövetség és a CNBC Retail Monitor legfrissebb adatai összetett képet adnak a kiskereskedelmi szektor júniusi teljesítményéről. Bár az általános fejlődés lassú maradt, az e-kereskedelem továbbra is jelentősen meghaladta a hagyományos kiskereskedelmet.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az amerikai kiskereskedelmi kutatás szerint az e-kereskedelem fellendülése szerény általános növekedés közepette
Forrás: Depositphotos

A számok óvatos ügyfélkört tükröznek, amely még mindig tárgyal a gazdasági bizonytalansággal. Matthew Shay, az NRF elnök-vezérigazgatója rámutatott , hogy a fogyasztóknak még mindig van választási lehetőségük kiadásaikat illetően, és az alapvető szükségleteket részesítik előnyben a luxussal szemben. Bár a szolgáltatásokkal kapcsolatos infláció továbbra is aggodalomra ad okot, ez a tendencia még akkor is igaz, ha az áruk inflációs rátája közel nulla.

A számokat vizsgálva a teljes kiskereskedelmi forgalom – az autók és a benzin nélkül – szerény, 0,47%-os növekedést mutatott az előző hónaphoz képest , és jelentősebb 3,42%-os növekedést az előző év azonos időszakához képest. A májusi teljesítményhez képest ezek a számok csekély javulást mutatnak.

Az online és nem bolti értékesítés 23,08% -kal nőtt az előző évhez képest, az e-kereskedelmi szektor egyértelmű győztesként jött ki. Ez a fejlődési ütem meghaladta a fizikai kiskereskedelemét, ami alátámasztja a fogyasztói ízlés folyamatos változását az online vásárlási környezetek felé.

A kategóriák szerinti elemzés vegyes megállapításokat eredményezett. Míg egyes iparágak, például az alapvető cikkek és az élelmiszerboltok bővülést mutattak, mások, köztük az elektronikai és bútorkereskedők csökkenéssel szembesültek. Különösen a ruházati és kiegészítő üzletek mutattak szerény csökkenést hónapról hónapra, de jó növekedést mutattak az előző évhez képest.

Ezek a különböző kiskereskedelmi ágazatokban elért változatos eredmények rávilágítanak a jelenlegi gazdasági környezetben zajló bonyolult folyamatokra . A fogyasztók költési szokásai megváltoznak, ahogy egyes iparágakban magas hitelkamatokról és folyamatos inflációról tárgyalnak, ezáltal a kiskereskedelmi színteret eddig nem várt irányba alakítják át.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+