2 perc olvasási idő

Az amerikai kiskereskedelmi kutatás szerint az e-kereskedelem fellendülése szerény általános növekedés közepette

A Nemzeti Kiskereskedelmi Szövetség és a CNBC Retail Monitor legfrissebb adatai összetett képet adnak a kiskereskedelmi szektor júniusi teljesítményéről. Bár az általános fejlődés lassú maradt, az e-kereskedelem továbbra is jelentősen meghaladta a hagyományos kiskereskedelmet.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az amerikai kiskereskedelmi kutatás szerint az e-kereskedelem fellendülése szerény általános növekedés közepette
Forrás: Depositphotos

A számok óvatos ügyfélkört tükröznek, amely még mindig tárgyal a gazdasági bizonytalansággal. Matthew Shay, az NRF elnök-vezérigazgatója rámutatott , hogy a fogyasztóknak még mindig van választási lehetőségük kiadásaikat illetően, és az alapvető szükségleteket részesítik előnyben a luxussal szemben. Bár a szolgáltatásokkal kapcsolatos infláció továbbra is aggodalomra ad okot, ez a tendencia még akkor is igaz, ha az áruk inflációs rátája közel nulla.

A számokat vizsgálva a teljes kiskereskedelmi forgalom – az autók és a benzin nélkül – szerény, 0,47%-os növekedést mutatott az előző hónaphoz képest , és jelentősebb 3,42%-os növekedést az előző év azonos időszakához képest. A májusi teljesítményhez képest ezek a számok csekély javulást mutatnak.

Az online és nem bolti értékesítés 23,08% -kal nőtt az előző évhez képest, az e-kereskedelmi szektor egyértelmű győztesként jött ki. Ez a fejlődési ütem meghaladta a fizikai kiskereskedelemét, ami alátámasztja a fogyasztói ízlés folyamatos változását az online vásárlási környezetek felé.

A kategóriák szerinti elemzés vegyes megállapításokat eredményezett. Míg egyes iparágak, például az alapvető cikkek és az élelmiszerboltok bővülést mutattak, mások, köztük az elektronikai és bútorkereskedők csökkenéssel szembesültek. Különösen a ruházati és kiegészítő üzletek mutattak szerény csökkenést hónapról hónapra, de jó növekedést mutattak az előző évhez képest.

Ezek a különböző kiskereskedelmi ágazatokban elért változatos eredmények rávilágítanak a jelenlegi gazdasági környezetben zajló bonyolult folyamatokra . A fogyasztók költési szokásai megváltoznak, ahogy egyes iparágakban magas hitelkamatokról és folyamatos inflációról tárgyalnak, ezáltal a kiskereskedelmi színteret eddig nem várt irányba alakítják át.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+