
A Prime Day 48 órás bevásárlómaratonként indult. Minden évben új nemzetek csatlakoznak, és a kedvezmények és ajánlatok mennyisége is növekszik. Például 2023-ban több mint 375 millió dolgot adtak el, és a fogyasztók több mint 2,5 milliárd dollárt takarítottak meg.
Nemcsak a nagyszerű ajánlatokat kereső fogyasztók izgatottak a Prime Day miatt, hanem az Amazonon értékesítő kis- és középvállalkozások is várják. Számukra ez nagy esélyt jelent az értékesítés és a termékek láthatóságának növelésére. 2022-re eladásaik még az Amazonét is meghaladták.
Meg kell említeni, hogy az esemény kizárólag prémium Amazon Prime tagokra korlátozódik. Az előnyök közé tartozik a több millió termék ingyenes szállítása és a gyors logisztika. Egyes helyek aznapi vagy kétnapos kiszállítást kínálnak. Ezenkívül az előfizetők számára elérhető a Prime Video, a Prime Music, a Prime Reading, a Prime Gaming és az Amazon Fresh. Egyedi ajánlatokhoz és kedvezményekhez is hozzáférhetnek, beleértve a Prime Day különleges ajánlatait is.
A
háztartási cikkek, a fogyasztói elektronika és az Amazon eszközök a legkelendőbb kategóriák közé tartoznak.

Source: Numerator
Milyen volt 2024
A Prime Day 2024 áttörte a múltbeli teljesítményt. 14,2 milliárd dolláros bevételével 11% -kal nőtt az előző évhez képest. A mobileszközök vásárlása (7 milliárd dollár) az összes vásárlás több mint felét tette ki, ami 18,6% -os növekedést jelent az előző évhez képest.
A tipikus júniusi napi eladásokhoz képest a Prime Day elektronikai eladásai 61% -kal nőttek. A gyermekruházat eladása 165% -kal júniushoz képest; Az iskola– és irodaszerek értékesítése 216% -kal nőtt. Ezt a közelgő tanévkezdésnek lehet tulajdonítani. Emiatt a Prime Day tökéletes ezeknek az áruknak a bemutatására; Tehát a vállalkozásoknak ezt át kell gondolniuk marketingtervükben.
Bár az olyan nagyvállalatok, mint a Walmart és a Target, saját különleges ajánlatokat és vásárlási eseményeket indítottak, hogy vonzzák a fogyasztókat és riválisai legyenek a Prime Day-nek, az Amazonnak ebben a hónapban sikerült piaci részesedést szereznie más üzletektől.
A kereslet egy részének kielégítése érdekében az Amazon már a kétnapos esemény kezdete előtt hozzáférést biztosított az akciókhoz. A Numerator adatai azt mutatják, hogy a 2023-as 56,64 dollárhoz képest a Prime Day első 32 órájában az egy megrendelésre jutó átlagos költés 60,03 dollár volt.