3 perc olvasási idő

Az Amazon Prime Day vásárlási eseménye minden rekordot megdönt

Eredetileg az Amazon 20. évfordulójáról emlékeztek meg, az Amazon Prime Day 2015-ben kezdődött. Kilenc országban kínálták, és kezdetben huszonnégy órán át futott. Az idei esemény 24 országra terjedt ki, és értékesítési rekordokat állított fel.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Amazon Prime Day vásárlási eseménye minden rekordot megdönt
Forrás: Depositphotos

A Prime Day 48 órás bevásárlómaratonként indult. Minden évben új nemzetek csatlakoznak, és a kedvezmények és ajánlatok mennyisége is növekszik. Például 2023-ban több mint 375 millió dolgot adtak el, és a fogyasztók több mint 2,5 milliárd dollárt takarítottak meg.

Nemcsak a nagyszerű ajánlatokat kereső fogyasztók izgatottak a Prime Day miatt, hanem az Amazonon értékesítő kis- és középvállalkozások is várják. Számukra ez nagy esélyt jelent az értékesítés és a termékek láthatóságának növelésére. 2022-re eladásaik még az Amazonét is meghaladták.

Meg kell említeni, hogy az esemény kizárólag prémium Amazon Prime tagokra korlátozódik. Az előnyök közé tartozik a több millió termék ingyenes szállítása és a gyors logisztika. Egyes helyek aznapi vagy kétnapos kiszállítást kínálnak. Ezenkívül az előfizetők számára elérhető a Prime Video, a Prime Music, a Prime Reading, a Prime Gaming és az Amazon Fresh. Egyedi ajánlatokhoz és kedvezményekhez is hozzáférhetnek, beleértve a Prime Day különleges ajánlatait is.
A

háztartási cikkek, a fogyasztói elektronika és az Amazon eszközök a legkelendőbb kategóriák közé tartoznak.

Source: Numerator

Milyen volt 2024

A Prime Day 2024 áttörte a múltbeli teljesítményt. 14,2 milliárd dolláros bevételével 11% -kal nőtt az előző évhez képest. A mobileszközök vásárlása (7 milliárd dollár) az összes vásárlás több mint felét tette ki, ami 18,6% -os növekedést jelent az előző évhez képest.

A tipikus júniusi napi eladásokhoz képest a Prime Day elektronikai eladásai 61% -kal nőttek. A gyermekruházat eladása 165% -kal júniushoz képest; Az iskola– és irodaszerek értékesítése 216% -kal nőtt. Ezt a közelgő tanévkezdésnek lehet tulajdonítani. Emiatt a Prime Day tökéletes ezeknek az áruknak a bemutatására; Tehát a vállalkozásoknak ezt át kell gondolniuk marketingtervükben.

Bár az olyan nagyvállalatok, mint a Walmart és a Target, saját különleges ajánlatokat és vásárlási eseményeket indítottak, hogy vonzzák a fogyasztókat és riválisai legyenek a Prime Day-nek, az Amazonnak ebben a hónapban sikerült piaci részesedést szereznie más üzletektől.

A kereslet egy részének kielégítése érdekében az Amazon már a kétnapos esemény kezdete előtt hozzáférést biztosított az akciókhoz. A Numerator adatai azt mutatják, hogy a 2023-as 56,64 dollárhoz képest a Prime Day első 32 órájában az egy megrendelésre jutó átlagos költés 60,03 dollár volt.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU