
A kínai eladók közvetlenül az amerikai fogyasztóknak szállíthatnak árukat. Az Amazon kilenc-tizenegy napon belül ígéri a szállítást. A termékek várhatóan idén ősszel érkeznek, bár a pontos bevezetési dátumot hivatalosan még nem jelentették be.
„Az üzlet közvetlenül versenyezne a Temu-val és a Shein-nel, két új, kínai kapcsolatú e-kereskedelmi oldallal, amelyek népszerűvé váltak az Egyesült Államokban” – írja a CNBC.
Az Amazon stratégiája magában foglalja a 20 dollár alatti márkátlan termékek, például arcmasszírozók vagy telefontokok bemutatását. A Sheinhez hasonlóan a kezdeményezés célja, hogy pénzt takarítson meg az eladóknak azáltal, hogy kis tételekben gyártja a termékeket. Nagyobb tételeket fognak gyártani, ha bizonyos cikkek iránti kereslet nagyobb.
Az Amazon több kínai eladót próbál vonzani. Ezt bizonyítja a közelmúltban Shenzhenben megnyitott innovációs központ és az olcsó ruházati díjak csökkentése. A kínai eladók által az Amazonon értékesített termékek száma 2023-ra több mint 20% -kal nő, a magas jövedelmű eladók számának jelentős növekedésével.