2 perc olvasási idő

Az Amazon megtalálta a saját módját az olcsó kínai áruk kezelésére

Az Amazon nemrégiben tárgyalt a kínai eladókkal. A találkozón bemutatta terveit egy új üzlet létrehozására, amely olcsó ruhákat, háztartási cikkeket és egyéb cikkeket értékesít. A cél az, hogy közvetlenül versenyezzen a népszerű e-kereskedelmi platformokkal, a Temu-val és a Shein-nel.

Az Amazon megtalálta a saját módját az olcsó kínai áruk kezelésére
Forrás: Depositphotos

A kínai eladók közvetlenül az amerikai fogyasztóknak szállíthatnak árukat. Az Amazon kilenc-tizenegy napon belül ígéri a szállítást. A termékek várhatóan idén ősszel érkeznek, bár a pontos bevezetési dátumot hivatalosan még nem jelentették be.

„Az üzlet közvetlenül versenyezne a Temu-val és a Shein-nel, két új, kínai kapcsolatú e-kereskedelmi oldallal, amelyek népszerűvé váltak az Egyesült Államokban” – írja a CNBC.

Az Amazon stratégiája magában foglalja a 20 dollár alatti márkátlan termékek, például arcmasszírozók vagy telefontokok bemutatását. A Sheinhez hasonlóan a kezdeményezés célja, hogy pénzt takarítson meg az eladóknak azáltal, hogy kis tételekben gyártja a termékeket. Nagyobb tételeket fognak gyártani, ha bizonyos cikkek iránti kereslet nagyobb.

Az Amazon több kínai eladót próbál vonzani. Ezt bizonyítja a közelmúltban Shenzhenben megnyitott innovációs központ és az olcsó ruházati díjak csökkentése. A kínai eladók által az Amazonon értékesített termékek száma 2023-ra több mint 20% -kal nő, a magas jövedelmű eladók számának jelentős növekedésével.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+