2 perc olvasási idő

Az Amazon elindítja a Haul-t Spanyolországban, hogy felvegye a versenyt Sheinnel és Temuval

Az Amazon elindította az Amazon Haul-t Spanyolországban, új, 20 euró alatti árú olcsó termékplatformját, stratégiai lépésként, hogy közvetlenül versenyezzen az olyan ázsiai óriásokkal, mint a Shein és a Temu az ultra-alacsony költségű szegmensben.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Amazon elindítja a Haul-t Spanyolországban, hogy felvegye a versenyt Sheinnel és Temuval
Forrás: ChatGPT

Az Amazon aktiválta az Amazon Haul-t Spanyolországban, egy önálló vásárlási platformot, amely a divat, az otthoni és az életmód kategóriájú termékekre összpontosít, legfeljebb 20 eurós áron. A legtöbb termék ára 10 euró alatt van, egyes termékek már 1 eurótól kaphatók a portál reasonwhy.es szerint.

A szolgáltatás külön felülettel működik, amely magában foglalja a saját keresési, kosár- és fizetési folyamatát.

  • a szállítás legfeljebb két héten belül történik
  • 15 € feletti rendelések esetén ingyenes szállítással, alacsonyabb vásárlások esetén pedig 3,50 €-s átalánydíjjal.
  • A platform progresszív kedvezményeket kínál, 5% -os 30 € feletti megrendelések esetén és 10% -os kedvezményt 50 € feletti vásárlások esetén

„Tudjuk, hogy spanyolországi ügyfeleink számára fontos a jó termékek nagyon alacsony áron történő megtalálása” – mondta Ruth Díaz, az Amazon spanyolországi vezérigazgatója. „Az Amazon Haul segítségével még több megtakarítási lehetőséget kínálunk, anélkül, hogy feladnánk az Amazonra jellemző bizalmat és ügyfélszolgálatot.”

Az Amazon Haul megismétli a Shein és a Temu modell kulcsfontosságú elemeit: rendkívül alacsony árakat, nagy termékmennyiséget, mobilközpontú kialakítást és zárt felhasználói élményt a saját platformján. Minden termék ellenőrzött véleményekkel rendelkezik, és az Amazon szokásos garanciális feltételei vonatkoznak rájuk. A visszaküldés a kézbesítéstől számított 15 napon belül ingyenes.

Az Amazon korábban elindította a Haul-t az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Németországban. Spanyolországba érkezése fokozza a versenyt az európai e-kereskedelem alacsony költségű szegmensében, ahol az ázsiai platformok jelentős növekedést értek el az elmúlt években.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU