Články a novinky na tému Újság

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Németország termékvédelmi potenciáljának felszabadítása
3 perc olvasási idő

Németország termékvédelmi potenciáljának felszabadítása

A fogyasztói preferenciák megértése kritikus fontosságú ahhoz, hogy az e-kereskedelmi marketing előtt maradjon. A Cover Genius legújabb kutatása mélyrehatóan vizsgálja a termékvédelem iránti igényt a német piacon, kiemelve az e-kereskedelmi szakemberek lehetőségeit termékeik javítására és a fogyasztói elégedettség növelésére.

Olvasás
Az európai egészségügyi és fitneszágazat: reziliens visszatérés 2023-ban
3 perc olvasási idő

Az európai egészségügyi és fitneszágazat: reziliens visszatérés 2023-ban

E-kereskedelmi szakemberként mindig figyeljük a piaci trendeket és a fogyasztói magatartást. A EuropeActive és a Deloitte által közösen közzétett, 2024-re vonatkozó legfrissebb európai egészség- és fitneszpiaci jelentés (EHFMR) meggyőző betekintést nyújt egy olyan ágazatba, amely egyre inkább összefonódik a digitális kereskedelemmel.

Olvasás
Változik a kiskereskedelmi játék: most minden az adatokról szól
3 perc olvasási idő

Változik a kiskereskedelmi játék: most minden az adatokról szól

Tehát itt van az üzlet – a vásárlás már nem csak a készpénz átadásáról szól. Manapság az üzletek az Ön személyes adatait is igénylik. Vegyük ezt a nagy utcai divathelyet, amely elkezdte kérni a telefonszámokat a kasszánál. Azt mondják, hogy SMS-nyugtákra szolgál, ami jól hangzik, vagy talán egy kicsit túl sok?

Olvasás
A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban
3 perc olvasási idő

A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban

Képzelje el, hogy végiggörgeti a közösségi média hírcsatornáját, és minden hirdetés, amelyet lát, kísértetiesen személyre szabottnak tűnik. Ez a mai internet valósága, amelyet személyre szabott hirdetések működtetnek. Míg az olyan technológiai óriások, mint a Facebook, ragaszkodnak ahhoz, hogy szeretjük ezt a „személyre szabott élményt”, legutóbbi közvélemény-kutatásunk más képet fest.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+