1 min. čítanie

Archeotípusok a marketingben

Az archetípusok olyan minták vagy tulajdonságok, amelyek különböző formákban ismétlődnek. A marketingben ez annyit jelent, hogy létrehoznak egy márkát, amely egy bizonyos archetípus és jellemző alapján működik, és ez alapján létrejön a reklám és az ügyfelekkel való kommunikáció.

Az archetípusok olyan minták vagy tulajdonságok, amelyek különböző formákban ismétlődnek. A marketingben ez annyit jelent, hogy létrehoznak egy márkát, amely egy bizonyos archetípus és jellemző alapján működik, és ez alapján létrejön a reklám és az ügyfelekkel való kommunikáció. A különböző típusok tulajdonságainak köszönhetően meg tudják találni a piaci pozíciójukat és célcsoportjukat. A márka definiálhatja jellemzőit, így ki tud tűnni a többi közül. A márka archetípusának ismerete elősegíti a következetesebb kommunikációt, így az ügyfelek tudják, mit várhatnak el tőle.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok