1 min. čítanie

Anchor text (Horgonyszöveg)

Az anchor text egy hiperhivatkozás, amely szövegben található, és általában kékkel van kijelölve. Rá lehet kattintani, és ezzel átírányítja a látogatót egy másik oldalra vagy egy teljesen más oldalra, esetleg megnyit egy fájlt.

Az anchor text egy hiperhivatkozás, amely szövegben található, és általában kékkel van kijelölve. Rá lehet kattintani, és ezzel átírányítja a látogatót egy másik oldalra vagy egy teljesen más oldalra, esetleg megnyit egy fájlt. Ezeket a hivatkozásokat a keresők figyelembe veszik, hogy megtudják, az adott oldal miről szól. Ha egy szövegben sok a horgonyszöveg, a keresők veszélyes tartalomnak nyilváníthatják, és akár meg is büntethetik az oldalt. Különböző formái lehetnek, például ugyanaz a szó, amelyre linkel, maga a márkanév, egy link az oldalra, vagy generikus megjelölés, mint például „kattints ide”, vagy kép formátumú linkek. A linknek, amely megfelel a SEO-nak, teljesítenie kell néhány feltételt: tömörnek kell lennie, relevánsnak és specifikusnak, hogy egyértelmű legyen, mire utal.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok