2 perc olvasási idő

Amazon Prime Day 2024: Spóroljon sokat július 16-án és 17-én!

Az Amazon idei legnagyobb akciója a sarkon van, és csak Prime tagoknak szól! Július 16-án kezdődik és július 17-ig tart. A vállalat idei legnagyobb vásárlási eseményeként a Prime Day exkluzív ajánlatokat kínál a Prime tagoknak.

Amazon Prime Day 2024: Spóroljon sokat július 16-án és 17-én!
Forrás: Depositphotos

Tavaly a Prime tagok világszerte 24 milliárd dollárt takarítottak meg, és csak a Prime Day-en 2,5 milliárd dollárt. És ez az év még nagyobb lesz! Ez a kétnapos akció olyan csúcsmárkákkal foglalkozik, mint a Sony és a Peloton, valamint az Amazon saját termékeivel, beleértve az Echo hangszórókat, a Fire TV-t, a Ring kamerákat, a Kindles-t és még sok mást. Valójában az Amazon már csökkentette ezen termékek közül sok árát a valaha volt legalacsonyabb szintre, beleértve a Fire TV Cube-ot és az Echo Show 8-at.

De ez még nem minden – a digitális áruk és szolgáltatások is kedvezményesek lesznek. Az új tagok öt hónapig ingyen használhatják az Amazon Music Unlimited-et, a meglévő tagok pedig kedvezményeket kaphatnak az olyan Prime Video csatornákon, mint a Starz és a Crunchyroll.



És hogy még jobb legyen, az Amazon három ingyenes hónapos korlátlan élelmiszer-kiszállítást kínál új és meglévő ügyfeleknek. Ez az ajánlat azon EBT-ügyfelek számára is elérhető, akik korábban nem regisztráltak a szolgáltatásra.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki a Prime Day-ből, íme néhány tipp:

  • Kérje Alexát az ügyletekkel kapcsolatos értesítésekről: A Prime-tagok megkérhetik Alexát, hogy értesítse őket a kívánságlistájukhoz, kosarukhoz vagy mentésükhöz későbbre hozzáadott termékekkel kapcsolatos ajánlatokról
  • Személyre szabott ügyletértesítések beállítása: Hozzon létre egyéni ügyletértesítéseket a kívánt termékekhez, és értesítést kapjon az értékesítésükről
  • Használja a kényelmes szállítási lehetőségeket: Az Amazon gyors és ingyenes szállításával gyorsan megkaphatja dolgait

A Prime Day világszerte több mint 20 országban lesz jelen, köztük az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, Ausztráliában, Németországban, Mexikóban, Japánban és még sok másban. India saját rendezvényt kap még ezen a nyáron.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+