1 min. čítanie

Affiliate marketing

Az affiliate marketing a termékek és szolgáltatások értékesítésének és propagálásának internetes, közvetítőn keresztüli formája. Az online hirdetés hatékony módja, amely esetében a közvetítő akkor kapja meg a jutalékot, ha megvalósult a konverzió.

Az affiliate marketing a termékek és szolgáltatások értékesítésének és propagálásának internetes, közvetítőn keresztüli formája. Az online hirdetés hatékony módja, amely esetében a közvetítő akkor kapja meg a jutalékot, ha megvalósult a konverzió. Ezt a formát főleg webshopok használják, ők a hirdetők. Erre azt a reklámfelületet használják, amelyeket a különféle weboldalak tulajdonosai, azaz a tartalomgyártók (publisherek) kínálnak. A tartalomgyártók megjelenítik saját oldalaikon a webáuház hirdetését, és megállapodnak a hirdetővel, hogy milyen konverzió után kapnak jutalékot. Ha a felhasználó meglátogat egy oldalt, és forgalmat hoz (konverziót végez), nem csak a hirdetőnek hoz bevételt, hanem a tartalomgyártónak is. Ezek a konverziók nemcsak eladások lehetnek, hanem kérdőív kitöltése vagy hírlevélfeliratkozás is. A konverzióknak nem kell rögtön a kattintás után végbemenniük, a rendszer például cookiek (sütik) segítségével figyeli, hogy az adott ügyfél visszatért-e a weboldalra.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok