
Jelentős változás van folyamatban az About You német divatplatformon, mivel a vállalat átfogó változásokat mutat be a piactér megközelítésében. Az átalakulás középpontjában egy újonnan indított eladói központ áll, amelyet arra terveztek, hogy a külső partnereket példátlan könnyedséggel fogadják.
A kis márkák példátlan hozzáférést kapnak
A legjelentősebb változás az új eladók előtt álló pénzügyi akadályok teljes felszámolását jelenti. Míg korábban a regisztrációhoz jelentős díjakra és hónapokig tartó, hosszadalmas jóváhagyási folyamatokra volt szükség, az eladóknak mostantól nulla előzetes költséggel kell szembenézniük, és 3-4 héten belülbefejezhetik a regisztrációt. Tarek Müller társalapító és társ-vezérigazgató elismeri a korábbi rendszer korlátait:
„Korábban a folyamat nem volt alkalmas a kisebb márkák számára”. A megújult megközelítés kifejezetten a platformról korábban kizárt kis és közepes méretű márkákat célozza meg. A
modern eladói eszközök mostantól átfogó analitikát biztosítanak, többek között:
- valós idejű értékesítési teljesítmény
- konverziós mérőszámok
- árképzési betekintést
- az ügyfélkör részletes demográfiai bontása

Source: partner.aboutyou.com
A pénzügyi lendület hajtja a piac bővülését
A stratégiai fordulatot erős pénzügyi teljesítmény mellett hajtották végre. Az About You az elmúlt pénzügyi évben rekordbevételt ért el, amely meghaladta a 2 milliárd eurót, ami 3,4%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az EBITDA teljesítménye elérte a 28,1 millió eurót.A vezetőség a márciusban kezdődő jelenlegi pénzügyi időszakban a bevételek további növekedésére számít, a korrigált EBITDA erőteljes bővülése mellett. A továbbfejlesztett piactéri infrastruktúra, amely most már átfogó logisztikai és hirdetési megoldásokat is magában foglal, alkalmas arra, hogy ezt a növekedési pályát táplálja. A közvetlen gyári szállítási képességek további versenyelőnyt jelentenek, különösen a gyorsdivatú riválisokkal, a Sheinnel és a Temuval szemben az egyre élesedő európai piaci harcban.
A Zalando felvásárlása átformálja az európai divatkereskedelmet
A piac átalakulása a Zalando 1,2 milliárd eurós felvásárlási ajánlatának hátterében bontakozik ki, amelynek célja „a divat és az életmód vezető ökoszisztémájának” létrehozása egész Európában. Az ügylet lezárása a következő hónapokban várható. A fogyasztói piac konszolidációján túl a felvásárlással a Zalando tulajdonába kerül a Scayle, egy speciális e-kereskedelmi szoftverszolgáltató. Az ügylet ténylegesen lezárja az About You független fejezetét, miközben megőrzi innovációit Európa domináns divatos e-kereskedelmi hálózatán belül, fenntartva a 28 piacot átfogó, több mint 12 millió vásárlóhoz való hozzáférést.