2 perc olvasási idő

A Zalando Q1 eredményei azt mutatják, hogy a B2C-re és B2B-re tett fogadása kifizetődött

A Zalando közzétette első negyedéves eredményeit. A jelenlegi globális kihívások ellenére a számok magasabbak, mint tavaly.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Zalando Q1 eredményei azt mutatják, hogy a B2C-re és B2B-re tett fogadása kifizetődött

Az előző időszakhoz képest a német vállalat jelentős, 28,3 millió eurós korrigált kamatfizetés és adózás előtti eredményt ért el. A bruttó árumennyiség (GMV) éves szinten 1,3%-kal, 3,3 milliárd euróra nőtt. Ugyanakkor az árbevétel a 2023 első negyedévi 2,3 milliárd euróról 2024 első negyedévére 2,2 milliárd euróra csökkent. A Zalando úgy látja, hogy mind a B2C, mind a B2B a siker kulcsfontosságú pillére.

A B2C-n belül a Zalando a végfelhasználók életmód-kínálatának javítására összpontosít. A vállalat kibővítette termékskáláját, hogy adaptív lábbeliket is tartalmazzon fogyatékkal élő gyermekek számára. Ezenkívül elindított egy AI vásárlási asszisztenst, amely testmérési képességekkel rendelkezik. Az új eszköz csak 6 piacon érhető el.

A B2B szektorban a Zalando a ZEOS operációs rendszerét használja. Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy a vállalat kiterjedt logisztikai hálózatát használják a szállításhoz és a visszaküldéshez, függetlenül attól, hogy a termékeket a Zalando-n, a kiskereskedő saját e-áruházában vagy más európai platformon vásárolták-e. Az első negyedévben öt további ZEOS többcsatornás partnerrel bővült, így a partnerek száma 27-re emelkedett. A Zalando nagykereskedelmi szegmensében a bevétel 13% -kal, 215 millió euróra nőtt.

„A B2C ügyfelek egyre nagyobb érdeklődést mutatnak kiváló minőségű termékválasztékunk, digitális eszközeink, ajánlataink és inspiráló tartalmaink iránt. A B2B ügyfelek kihasználják egyedülálló ajánlatunkat. Mindkét növekedési vektorunk erős és hozzájárul az eredményekhez, bizonyítva terveink erejét” – mondta Dr. Sandra Dembeck, a Zalando pénzügyi igazgatója.

A vállalat teljes éves eredményei megtalálhatók a hivatalos jelentésben.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+