2 perc olvasási idő

A Zalando Q1 eredményei azt mutatják, hogy a B2C-re és B2B-re tett fogadása kifizetődött

A Zalando közzétette első negyedéves eredményeit. A jelenlegi globális kihívások ellenére a számok magasabbak, mint tavaly.

A Zalando Q1 eredményei azt mutatják, hogy a B2C-re és B2B-re tett fogadása kifizetődött

Az előző időszakhoz képest a német vállalat jelentős, 28,3 millió eurós korrigált kamatfizetés és adózás előtti eredményt ért el. A bruttó árumennyiség (GMV) éves szinten 1,3%-kal, 3,3 milliárd euróra nőtt. Ugyanakkor az árbevétel a 2023 első negyedévi 2,3 milliárd euróról 2024 első negyedévére 2,2 milliárd euróra csökkent. A Zalando úgy látja, hogy mind a B2C, mind a B2B a siker kulcsfontosságú pillére.

A B2C-n belül a Zalando a végfelhasználók életmód-kínálatának javítására összpontosít. A vállalat kibővítette termékskáláját, hogy adaptív lábbeliket is tartalmazzon fogyatékkal élő gyermekek számára. Ezenkívül elindított egy AI vásárlási asszisztenst, amely testmérési képességekkel rendelkezik. Az új eszköz csak 6 piacon érhető el.

A B2B szektorban a Zalando a ZEOS operációs rendszerét használja. Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy a vállalat kiterjedt logisztikai hálózatát használják a szállításhoz és a visszaküldéshez, függetlenül attól, hogy a termékeket a Zalando-n, a kiskereskedő saját e-áruházában vagy más európai platformon vásárolták-e. Az első negyedévben öt további ZEOS többcsatornás partnerrel bővült, így a partnerek száma 27-re emelkedett. A Zalando nagykereskedelmi szegmensében a bevétel 13% -kal, 215 millió euróra nőtt.

„A B2C ügyfelek egyre nagyobb érdeklődést mutatnak kiváló minőségű termékválasztékunk, digitális eszközeink, ajánlataink és inspiráló tartalmaink iránt. A B2B ügyfelek kihasználják egyedülálló ajánlatunkat. Mindkét növekedési vektorunk erős és hozzájárul az eredményekhez, bizonyítva terveink erejét” – mondta Dr. Sandra Dembeck, a Zalando pénzügyi igazgatója.

A vállalat teljes éves eredményei megtalálhatók a hivatalos jelentésben.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez
3 perc olvasási idő

Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez

A Pinterest egyre népszerűbb digitális marketing platformmá válik, különösen azon márkák és vállalkozások számára, amelyek vizuálisan szeretnék inspirálni ügyfeleiket. A Pinterest hirdetések számos előnyt kínálnak, amelyek vonzóvá teszik a platformot a hirdetők számára.

Olvasás
Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?
2 perc olvasási idő

Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?

Az e-kereskedelem térnyerése forradalmasította a vállalkozások működését, és a mesterséges intelligencia (AI) kulcsszerepet játszik ennek az új tájnak a kialakításában. Ahogy a fogyasztói magatartás és elvárások folyamatosan fejlődnek, az AI-alapú megoldások segítenek az e-kereskedelmi vállalatoknak abban, hogy a görbe előtt maradjanak és ösztönözzék a növekedést.

Olvasás
Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára
3 perc olvasási idő

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára

Ahogy a kiskereskedelmi környezet tovább fejlődik, a márkák fogyasztókkal való kapcsolatának módja is változik. A Warc „A digitális kereskedelem jövője” című új jelentéséből kiderül, hogy a kiskereskedelmi médiakiadások várhatóan elérik a 121,1 milliárd fontot (153,3 milliárd dollárt) az év végére, ami 13,7% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+