2 perc olvasási idő

A YouTube Shorts frissíti a tartalomkészítők megtekintésszámlálási rendszerét

A YouTube nagy változást mutatott be a rövid formátumú videóplatform, a YouTube Shorts nézettségének számlálási módjában, ami nagy frissítés a tartalomkészítők számára. A Tech Crunch beszámolója szerint a YouTube Shorts frissítésének célja, hogy a tartalomgyártók pontosabb információkat kapjanak munkájuk teljesítményéről és eléréséről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A YouTube Shorts frissíti a tartalomkészítők megtekintésszámlálási rendszerét
Forrás: Depositphotos

.

YouTube Shorts frissítés: a változás hamarosan életbe lép

A YouTube március 31-től minden egyes alkalommal elkezdi számolni a megtekintéseket, amikor egy rövidfilm lejátszása vagy újrajátszása megkezdődik, ahelyett, hogy a felhasználóknak egy előre meghatározott ideig kellene nézniük, mielőtt rögzítenék a megtekintést. A jövőben az alkotók valószínűleg több megtekintést fognak látni a változás eredményeként.

A módosítás az alkotók visszajelzései alapján történt, akik több információt szerettek volna látni arról, hogy a közönség valójában milyen gyakran nézi meg a rövidfilmjeiket

. A frissített mérőszám segítségével a tartalomgyártók megmutathatják a leendő márkapartnereknek, hogy milyen széles körben érik el őket, és jobb döntéseket hozhatnak a tartalmi stratégiájukkal kapcsolatban.

A YouTube megtartotta ezt az információt a YouTube Analytics speciális módjában az „engaged views” (elkötelezett megtekintések) alatt azoknak a felhasználóknak, akik továbbra is a korábbi mérőszámot szeretnék nyomon követni. Annak érdekében, hogy a változás ne befolyásolja a monetizációs lehetőségeket, a készítők bevételei és a YouTube Partner Programra való jogosultságuk továbbra is ezen az eredeti mérésen alapul. ATikTok és az Instagram Reels, amelyek már most is a videók indítása és újrajátszása alapján követik a megtekintéseket, a frissítésnek köszönhetően mostantól összhangban vannak a YouTube Shorts analitikájával. A különböző közösségi médiacsatornákon keresztül történő tartalomkezelés során az alkotók a platformok szabványosításának köszönhetően könnyebben össze tudják majd hasonlítani a teljesítményméréseket. Ez a módosítás alaposabb képet ad a tartalom eléréséről a rövid formátumú videomarketinget alkalmazó e-kereskedelmi vállalatok számára, ami javíthatja a közösségi média marketingkampányok ROI-mérését.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge