2 perc olvasási idő

A YouTube News lehetővé teszi QR-kód létrehozását, és támogatja az UGC-t

A YouTube számos új funkciót vezet be, amelyek célja a felhasználói elkötelezettség növelése és a tartalommegosztás egyszerűsítése, ami előnyös lehet a közösségi média menedzserei és minden olyan e-tailer számára, aki videotartalmat használ marketingkampányaiban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A YouTube News lehetővé teszi QR-kód létrehozását, és támogatja az UGC-t
Forrás: Depositphotos

QR-kódok csatornákhoz

Ez a frissítés lehetővé teszi az alkotók számára, hogy egyedi QR-kódot generáljanak YouTube-csatornájukhoz, megkönnyítve a tartalmak online és offline megosztását. A YouTube szerint megpróbálták egyszerűsíteni a megosztási folyamatot, mert az URL-ek másolása és beillesztése nem volt a legkényelmesebb – különösen az offline világban. QR-kódját az alkalmazásban a Saját lapon a Csatorna megosztása alatt találja.

Jobb YouTube rövidnadrágok

A YouTube új effektusokat is tesztel a felhasználók által létrehozott tartalmakhoz a rövid videókban. Ez a kísérlet lehetővé teszi alkotók egy kiválasztott csoportja számára, hogy saját effektusokat tervezzenek és tegyenek közzé közvetlenül a Shortsban, hasonlóan az olyan platformokon elérhető effektusokhoz, mint a Snapchat és az Instagram.

Minden felhasználó alkalmazhatja ezeket az új effektusokat a rövid videóira, ha belép az Effektusok gombba , és felfedezi a rendelkezésre álló lehetőségeket. Ez a kezdeményezés előfutára lehet a YouTube-on effektusok létrehozására szolgáló fejlettebb eszközöknek, bővítve a rövid videók körét a platformon.

Más csatornákra és kiemelt szakaszokra mutató linkek

A YouTube új módszerekkel is kísérletezik más alkotók megjegyzésben való megjelenítésére. Kiterjesztjük a YouTube Studio fizetési adatok nézetének tesztelését az USD-től eltérő pénznemekre is.

Végül a YouTube kibővíti a hozzáférést a Jump Ahead funkcióhoz. Ez az eszköz mesterséges intelligencia segítségével azonosítja a videó legnépszerűbb részeit, és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül ezekre a pontokra ugorjanak a gyors előretekerés gombra duplán kattintva. Az eredetileg márciusban elindított funkció kedvező fogadtatásban részesült, a tesztelők 92%-a hasznosnak találta.

A YouTube szerint a funkciónak nem volt jelentős hatása a teljes nézési időre, annak ellenére, hogy aggódnak amiatt, hogy csökkentheti az emberek videók nézésével töltött idejét. Hozzá kell tenni, hogy a Jump Ahead csak a YouTube Premium előfizetők számára áll rendelkezésre. Az alkotók azonban előfizetés nélkül tesztelhetik saját videóikon.

Legújabbak a kategóriában Social networks
Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Meta tekercsek: A reklámozás átalakítása kulcsfontosságú adatokkal és gyakorlatokkal
3 perc olvasási idő

Meta tekercsek: A reklámozás átalakítása kulcsfontosságú adatokkal és gyakorlatokkal

A Meta legújabb útmutatójában felfedezzük, hogyan használhatják a márkák hatékonyan a Meta Reels-t marketingkampányaik erősítésére és valódi eredmények elérésére. Íme, a legfontosabb tények és ajánlások összefoglalása, amelyeket minden online kiskereskedőnek tudnia kell erről az erőteljes videóformátumról.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+