2 perc olvasási idő

A vitatott tartalom közelében történő hirdetéselhelyezés növekvő veszélye

Az új trendek váratlan kihívásokat hoznak. A legújabb tanulmányok hangsúlyozzák a stratégiai hirdetéspozicionálás kritikus fontosságát, különösen a politikai töltetű és megosztó tartalmak esetében.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A vitatott tartalom közelében történő hirdetéselhelyezés növekvő veszélye
Forrás: Depositphotos

A gyűlöletbeszéd 55%-kal emelkedett a brit választások előtt. És talán senki sem akarja, hogy hirdetése ilyen környezetben „ragyogjon”. A DoubleVerify jelentés kulcsszóblokkolásként javasolja az egyik lehetőséget:

„A kulcsszólisták lehetővé teszik, hogy a legfrissebb hírekkel, valamint az elkerülendő témákkal foglalkozzon – amelyek egyébként nem lennének rögzítve a tartalomkategóriákban. Ha olyan URL-t használsz, amely konkrét kifejezéseket vagy kifejezéseket tartalmaz, például elnöki vitát, betilthatsz anyagokat.”

Az ilyen anyagok ténylegesen befolyásolják a fogyasztói magatartást. A DoubleVerify megállapította , hogy a fogyasztók 67% -a azt állította, hogy valószínűleg abbahagyná a csúnya megjegyzések mellett népszerűsített márka vagy termék használatát.

A márkák és a márkaépítés számára ez azt jelenti, hogy biztosítaniuk kell, hogy hirdetéseik ne jelenjenek meg sértő anyagok mellett. A marketingesek maguk is látják a kérdést. 61%-uk aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy hirdetésük közel áll a sértő anyagokhoz.

A vállalat pozitív hírnevének fenntartása a reklámok környezetétől függ. A cél nagyon világos a marketingszakemberek számára: a hatékony hirdetéselhelyezés és a tudatosság hangsúlyozása.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Miért a piactéri platformok a legokosabb módja az új piacra lépésnek?
8 perc olvasási idő

Miért a piactéri platformok a legokosabb módja az új piacra lépésnek?

Egy új piacra való terjeszkedés olyan érzés lehet, mintha az ismeretlenbe lépnénk. Akár egy növekvő márka, akár egy ambiciózus induló vállalkozásról van szó, a kihívások végtelenek: magas kezdeti költségek, ismeretlen szabályozások, helyi kapcsolatok hiánya és széttöredezett logisztika. Itt jönnek jól a piactéri platformok. A mai e-kereskedelmi piactéri platformok hatékony, skálázható és alacsony kockázatú módot kínálnak […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal
4 perc olvasási idő

Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal

Az egyszerű beszállókártyáktól a hatékony marketingeszközökig a digitális társkártyák jelentős fejlődésen mentek keresztül. Az olyan mobiltárca-alkalmazásokon belül, mint az Apple Wallet, a Google Pay és a Samsung Pay, ezek a digitális ábrázolások a beszállókártyáktól és jegyektől kezdve a tagsági kártyákig, hűségkártyákig és kuponokig bármit tartalmazhatnak.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+