2 perc olvasási idő

A vitatott tartalom közelében történő hirdetéselhelyezés növekvő veszélye

Az új trendek váratlan kihívásokat hoznak. A legújabb tanulmányok hangsúlyozzák a stratégiai hirdetéspozicionálás kritikus fontosságát, különösen a politikai töltetű és megosztó tartalmak esetében.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A vitatott tartalom közelében történő hirdetéselhelyezés növekvő veszélye
Forrás: Depositphotos

A gyűlöletbeszéd 55%-kal emelkedett a brit választások előtt. És talán senki sem akarja, hogy hirdetése ilyen környezetben „ragyogjon”. A DoubleVerify jelentés kulcsszóblokkolásként javasolja az egyik lehetőséget:

„A kulcsszólisták lehetővé teszik, hogy a legfrissebb hírekkel, valamint az elkerülendő témákkal foglalkozzon – amelyek egyébként nem lennének rögzítve a tartalomkategóriákban. Ha olyan URL-t használsz, amely konkrét kifejezéseket vagy kifejezéseket tartalmaz, például elnöki vitát, betilthatsz anyagokat.”

Az ilyen anyagok ténylegesen befolyásolják a fogyasztói magatartást. A DoubleVerify megállapította , hogy a fogyasztók 67% -a azt állította, hogy valószínűleg abbahagyná a csúnya megjegyzések mellett népszerűsített márka vagy termék használatát.

A márkák és a márkaépítés számára ez azt jelenti, hogy biztosítaniuk kell, hogy hirdetéseik ne jelenjenek meg sértő anyagok mellett. A marketingesek maguk is látják a kérdést. 61%-uk aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy hirdetésük közel áll a sértő anyagokhoz.

A vállalat pozitív hírnevének fenntartása a reklámok környezetétől függ. A cél nagyon világos a marketingszakemberek számára: a hatékony hirdetéselhelyezés és a tudatosság hangsúlyozása.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+