A gyűlöletbeszéd 55%-kal emelkedett a brit választások előtt. És talán senki sem akarja, hogy hirdetése ilyen környezetben „ragyogjon”. A DoubleVerify jelentés kulcsszóblokkolásként javasolja az egyik lehetőséget:
„A kulcsszólisták lehetővé teszik, hogy a legfrissebb hírekkel, valamint az elkerülendő témákkal foglalkozzon – amelyek egyébként nem lennének rögzítve a tartalomkategóriákban. Ha olyan URL-t használsz, amely konkrét kifejezéseket vagy kifejezéseket tartalmaz, például elnöki vitát, betilthatsz anyagokat.”
Az ilyen anyagok ténylegesen befolyásolják a fogyasztói magatartást. A DoubleVerify megállapította , hogy a fogyasztók 67% -a azt állította, hogy valószínűleg abbahagyná a csúnya megjegyzések mellett népszerűsített márka vagy termék használatát.
A márkák és a márkaépítés számára ez azt jelenti, hogy biztosítaniuk kell, hogy hirdetéseik ne jelenjenek meg sértő anyagok mellett. A marketingesek maguk is látják a kérdést. 61%-uk aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy hirdetésük közel áll a sértő anyagokhoz.
A vállalat pozitív hírnevének fenntartása a reklámok környezetétől függ. A cél nagyon világos a marketingszakemberek számára: a hatékony hirdetéselhelyezés és a tudatosság hangsúlyozása.