2 perc olvasási idő

A vásárlók akár 91%-a nem hajlandó idegesítő márkákkal vásárolni

Az olyan hirdetések, amelyek megszakítják a fogyasztó böngészési vagy vásárlási folyamatát, csökkentik az elkötelezettséget. A vállalkozások emiatt bizonyítottan elveszítik a konverziós és értékesítési lehetőségeket.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A vásárlók akár 91%-a nem hajlandó idegesítő márkákkal vásárolni
Forrás: Depositphotos

AWunderKIND Ads felmérése 1000 digitálisan aktív ügyfél mintáján készült. Eredményei szerint a válaszadók akár 70%-a úgy gondolja, hogy a hirdetők nem tartják tiszteletben a digitális élményüket, és további 95% mondta, hogy a tartalom érzékelését megszakítják a hirdetések. Tízből kilenc vásárló (92%) úgy érzi, hogy a reklámok egyre tolakodóbbak, és a vásárlók akár 91%-a nem is vásárol olyan márkától, amelynek reklámjait zavarónak találja. A Wunderkind felmérésében részt vevő fogyasztók több mint kétharmada (68%) nagyobb valószínűséggel foglalkozna egy reklámmal, ha teljesen elvonatkoztatna a tartalomtól. A 60% azonban inkább csak akkor látna reklámokat, ha már nem foglalkoznak többet a weboldal tartalmával.

A reklámblokkolás az új szabvány?

A Bulbshare következő tanulmánya a Z generációra összpontosított. A jelentés szerint a tolakodó reklámok arra kényszerítik az e demográfiai csoportba tartozó fogyasztók 99%-át, hogy gyakran kihagyják a hirdetéseket, míg az online vásárlók közel kétharmada (63%) reklámblokkolót használ, hogy teljesen elkerülje az online hirdetéseket. Nem csak a rosszabb vásárlói élményről van szó. A fogyasztók annyira bosszúsak, hogy megszakítják a keresést és a vásárlást. Emellett alacsonyabb elkötelezettséget és konverziós arányt okoznak, ami korlátozza a hirdetések hatékonyságát, és jelentősen csökkenti a marketing ROI-t és a reklámköltések megtérülését.

A felmérés a marketingesekre is rávilágít

A Wunderkind a marketingvezetőket is megvizsgálta. A felmérést száz CMO-ból álló mintán végezték el 2023-ban. A jelentés szerint a válaszadók 50 százaléka úgy véli, hogy a digitális hirdetések nem növelik a márkahűséget, 44 százalékuk pedig azt mondta, hogy az online hirdetéseik nem hajtanak elég értékesítést. Amy Pearce, a Wunderkind International reklámszakmai vezetője így összegzett: „

A reklámot gyakran negatívan érzékelik. Az igazság azonban az, hogy ha a hirdetéseket a megfelelő időben, a megfelelő felhasználónak, a megfelelő – és gyakran organikusabb – módon jelenítik meg, a fogyasztók boldogok és hajlandóak értelmes módon részt venni. Ahogy a kiskereskedők és a márkák a vásárlási élmény személyre szabására összpontosítanak, a márkáknak is át kell gondolniuk, hogyan és mikor lehet a legjobban hirdetni a fogyasztóknak, hogy olyan felhasználó-központú hirdetési élményt teremtsenek, amely elkötelezettséget és megtérülést generáló konverziókat eredményez”.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz
6 perc olvasási idő

A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz

Íme egy platformfrissítés, amely megváltoztatja a videók megosztásának módját. A Facebook egyszerűsíti a videók készítését, és most bejelentette, hogy az elkövetkező hónapokban minden, a platformra feltöltött videó automatikusan tekercs lesz. Nincs többé választás a formátumok között – mostantól minden egységes. Vegyük sorra, mit is jelent ez a lépés valójában bárki számára, aki tartalmat készít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét
4 perc olvasási idő

A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét

Ami egy romániai bevásárlóközpontba történő 3 millió eurós befektetésnek indult, az valójában valami sokkal nagyobb dolog része. Miközben a legtöbb kiskereskedő leépít, a Leroy Merlin francia barkácsóriás megduplázza kelet-európai tevékenységét egy olyan tervvel, amely átformálhatja az egész barkácspiacot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak
4 perc olvasási idő

A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak

A Microsoft Advertising most dobta be az elmúlt hónapok legnagyobb frissítéseit, amelyek a hirdetőket frusztráló fő problémákat kezelik. Ezek a változtatások végre komoly Google Ads-alternatívává tehetik a platformot. A felülvizsgált jelentéstételtől kezdve a Performance Max logikai váltásain át a jelentős Performance Max logikai változásokig és az egyszerűsített platformok közötti importálásig – íme, mi minden számít […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+