2 perc olvasási idő

A TikTok Shop növeli az Egyesült Királyság eladói díjait

Az ÉLŐ kereskedelmet és a megvásárolható tartalmakat hangsúlyozva a TikTok Shop átrendezi magát, hogy a "jövő piacává" váljon. A TikTok e kezdeményezéssel összhangban közzétette a szeptember 2-i díjtáblázat sikeres változásait.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A TikTok Shop növeli az Egyesült Királyság eladói díjait
Forrás: Depositphotos

A jelentős változások a következők:

  1. Az Egyesült Királyság vállalatainak alapvető eladói jutalékai 5% és 9% között mozognak
  2. Az „Eladói küldetések” program bevezetése, amelyben az Egyesült Királyság beszállítói költségeket takaríthatnak meg megvásárolható TikTok videók létrehozásával
  3. A kiskereskedőket arra ösztönzik, hogy működjenek együtt a TikTok fejlesztőivel e célok elérése érdekében

A közönség növekedésének ösztönzésével a TikTok LIVE és a megvásárolható videók révén, ezáltal támogatva fejlődésüket és ezáltal előmozdítva a platform „felfedező kereskedelem” megközelítését.

Hatások és díjak összehasonlítása

Tekintettel arra, hogy a TikTok kezdetben támogatta a korai alkalmazók díjait, a díjemelés várható volt. Az eBay-hez (5% – 14.9%) és az Amazonhoz (7.14% – 15.3%) képest a TikTok Shop díjai továbbra is versenyképesek 9% -kal. A fogyasztói elektronika és számítógépek kiskereskedői számára kihívást jelenthetnek az extra adók, bár figyelembe véve az eBay 6,9% -os illetékeit ezekben a kategóriákban, és az Amazon 7,14% -os díjakat. Az új eszközök haszonkulcsa még az esetlegesen magas közvetlen értékesítési arány mellett is korlátozott lehet.

Source: Depositphotos

Társfinanszírozott ingyenes szállítás

4. szeptember 2024-től a TikTok Shop társfinanszírozású ingyenes szállítási stratégiát indít. Ennek a kezdeményezésnek az a célja, hogy kiegyensúlyozza az ingyenes szállítás költségeit az Egyesült Királyság üzletei és a TikTok Shop között, ezáltal javítva a megrendelések konverzióját a megnövelt ingyenes szállítási lefedettség révén.

A TikTok Shop díjai 2021 kezdete óta azonosak. A weboldal azt állítja, hogy még emelés esetén is versenyképes maradna az ára. A kiegészítő finanszírozás segíteni fogja a közösségi hálózatot olyan fejlesztések és új szolgáltatások kifejlesztésében, amelyek javítják a termékek felfedezését és egyszerűsítik a vásárlási élményt a fogyasztók számára.

Ezek az előrelépések bizonyítják a TikTok elkötelezettségét egy robusztus e-kereskedelmi marketing ökoszisztéma kiépítése iránt platformján, ezáltal egyensúlyba hozva a felhasználói élményt az eladói költségekkel a növekedésbe történő befektetés révén.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal
4 perc olvasási idő

Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal

Az egyszerű beszállókártyáktól a hatékony marketingeszközökig a digitális társkártyák jelentős fejlődésen mentek keresztül. Az olyan mobiltárca-alkalmazásokon belül, mint az Apple Wallet, a Google Pay és a Samsung Pay, ezek a digitális ábrázolások a beszállókártyáktól és jegyektől kezdve a tagsági kártyákig, hűségkártyákig és kuponokig bármit tartalmazhatnak.

Olvasás
A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez
5 perc olvasási idő

A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez

A Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) legújabb éves jelentése új betekintést nyújt abba, hogy merre tartanak a jelenlegi vásárlók elvárásai. A felmérést több mint 8000 vásárló mintáján végezték, többek között az USA, Nagy-Britannia, Franciaország, Németország, Kanada, Ausztrália és India országaiból. Miért az omnichannel napjaink divatos szava? És milyen stratégiákat kell elfogadniuk a márkáknak, hogy lépést […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+