
A TikTok Shop, amely már több ázsiai országban, az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban is működik, további terjeszkedést tervez Európában és Mexikóban. Bár a terjeszkedésről szóló hírek nem hivatalosak, az első információkat a South China Morning Post közölte, az Ecommerce News online médium pedig más, névtelen forrásokra hivatkozott. A TikTok emellett Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban is megkezdte a kereskedők meghívását bétatesztelésre.
Az indulás idén nyáron várható.
A profit növelésére törekedve logikus lépés a közösségi médiavállalatok számára, hogy e-kereskedelmi platformot hozzanak létre. Ezzel megerősítik pozíciójukat a digitális ökoszisztémában, és hozzájárulnak az online kereskedelem növekedéséhez. A népszerűség és a nagy forgalom a TikTok kezére játszik, ahogy arról már több cikkben is beszámoltunk. Az Egyesült Királyságban elért kiábrándító eredmények miatti kezdeti késések ellenére a TikTok Shop máshol is szerencsét próbál. Az új bővítésekkel a platform immár 13 országban működik. Célja, hogy idén elérje az 50 milliárd dolláros bruttó áruértéket (GMV).