2 perc olvasási idő

A TikTok Shop Európába és más országokba is terjeszkedik

A TikTok Shop fokozatosan terjeszkedik Kínából Európába és más kulcsfontosságú régiókba. Ez megerősíti a közösségi kereskedelem globális szintű fejlesztése iránti elkötelezettségét. Az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban való sikeres meghonosodás után a platform az elkövetkező hónapokban Olaszországba, Németországba, Franciaországba, majd később Japánba és Brazíliába is terjeszkedni fog. A TikTok már most aktívan keresi a kínai eladókat, hogy felkészítse őket az új piacokra való belépésre.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A TikTok Shop Európába és más országokba is terjeszkedik
Forrás: Depositphotos

A TikTok Shop európai bevezetése logikus lépés, hiszen a platform óriási növekedést tapasztal az e-kereskedelemben. A tavalyi Black Friday és Cyber Monday során az előző évhez képest 165%-kal nőtt az értékesítés, és egyetlen nap bevétele meghaladta a 100 millió dollárt. 2024-ben a #tiktokshopblackfriday és #tiktokshopcybermonday hashtagek közel 8 milliárd megtekintést értek el, ami azt mutatja, hogy a TikTok felhasználói aktívan ráhangolódnak a vásárlásra.

A TikTok Shop már most erős versenytársnak bizonyul az olyan platformokkal szemben, mint a Shein és a Temu.

Új lehetőségek az eladók számára

Fontos újítás a Fulfilled by TikTok (FBT) szolgáltatás bevezetése Németországban, amely jelentősen leegyszerűsíti a logisztikát az eladók számára. Ez a modell már sikeresen működik az Egyesült Királyságban, és közvetlenül a ByteDance, a TikTok tulajdonosa alatt biztosítja az áruk tárolását, csomagolását és kiszállítását. Ez lehetővé teszi a márkák és az eladók számára, hogy a logisztikával való foglalkozás helyett az értékesítésre és a marketingre összpontosítsanak.

Dinamikus növekedés a tartalomkészítőknek köszönhetően

A TikTok Shop sikerének egyik fő tényezője az értékesítés és a tartalomkészítők összekapcsolása. A platformon zajló élő vásárlás több mint 500 000 vásárlást regisztráltak, összesen több mint 660 000 óra hosszan. A Canvas Beauty Brand élő eseménye például a Black Friday alatt 2 millió dolláros bevételt generált. A TikTok így nemcsak egy közösségi hálózattá, hanem a közösségi kereskedelem kulcsszereplőjévé is válik. Azok a márkák, amelyek lépést akarnak tartani az új vásárlási szokásokkal, nem hagyhatják figyelmen kívül a TikTok Shopot – közvetlen kapcsolatot kínál a vásárlókkal, és olyan közösséget hoz létre, amely hajlandó közvetlenül az alkalmazásban vásárolni.

Cikk megosztása
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+