.
Rekordot döntő növekedés: TikTok Shop fekete pénteki teljesítménye
A platformadatai azt mutatják, hogy az előző évhez képest a Black Friday/Cyber Monday hétvégén a vásárlói részvétel jelentősen, 165%-kal nőtt.
A #tiktokshopcybermonday 3,5 milliárd, a #tiktokshopblackfriday pedig több mint 4 milliárd megtekintést kapott, a platform mérőszámai megmutatták, hogy a felhasználók mennyire szenvedélyesen vásároltak.
A TikTok Shop Black Friday eladásai egyetlen nap alatt több mint 100 millió dollárt értek el, ami háromszorosa az előző évinek. Ez a mérföldkő különösen jelentős volt. A november 13-tól december 2-ig tartó, meghosszabbított ünnepi vásárlási kampányban a kiskereskedők sokféle szereplője vett részt. A TikTok jelentése szerint a kis- és középvállalkozások az összes vásárlás egyharmadát ebben az időszakban bonyolították le. A figyelemre méltó sikertörténetek között olyan jól ismert márkák szerepeltek, mint a Crocs, a Rhino USA és a Fenty Beauty, valamint olyan új, TikTok-alapú vállalkozások, mint az EZ Bombs és a Little ELF Products, Inc.
A TikTok Shopon keresztül elért alkotói sikerek építése
A fogyasztói preferenciák a kampány során számos kategória iránt mutattak élénk érdeklődést, különös hangsúlyt fektetve a háztartási cikkekre, kozmetikumokra és edzőeszközökre.
A platform elemzései azt mutatták, hogy a bőrápolási termékek, sminkek, illatszerek és konyhai eszközök voltak a legnépszerűbbek.
A TikTok LIVE vásárlás funkciója különösen sikeres volt, mivel a platform közel 500 000 élő vásárlási műveletről számolt be , összesen több mint 660 000 órában. Számos figyelemre méltó rekord született, többek között:
- Nicki Minaj Pink Friday Nails LIVE munkamenete alatt 172 millióan nézték, és 115 millióan kedvelték.
- @kaansanity készítőjének első LIVE munkamenete során, amely tíz órán át tartott, 102 000 dollárt kerestek .
- Egy Black Friday LIVE esemény 2 millió dollárt hozott a Canvas Beauty Brand vezérigazgatójának, Stormi Steele-nek(@iamstormisteele).
Nico Le Bourgeois, az amerikai műveletek vezetője hangsúlyozta a TikTok szerepét az ünnepi vásárlásban, kiemelve, hogy a platformon a szezonális receptektől kezdve a szépségápolási oktatóanyagokig minden megtalálható. A tartalomkészítőknek továbbra is lehetőségük van hosszú távú üzleteket építeni és profitálni a befolyásukból a platform affiliate programjánkeresztül .