2 perc olvasási idő

A TikTok jutalmazza a lájkokat Európában, Brüsszelnek tetszett addiktív jellege

Az Európai Bizottság elfogadta a TikTok önkéntes ígéretét, hogy leállítja TikHub Lite Rewards programjának működtetését az EU 27 országában Spanyolországban és Franciaországban kezdve a vállalat először a TikTok Lite közösségi hálózat módosított formájának részeként vezette be ezt a programot.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A TikTok jutalmazza a lájkokat Európában, Brüsszelnek tetszett addiktív jellege
Forrás: Depositphotos

Számos feladat elvégzésével – beleértve a videók megtekintését, a tartalom értékelését, az alkotók követését, az alkalmazásmeghívók küldését és egyéb tevékenységeket – a jutalmazási rendszer lehetővé tette a felhasználók számára, hogy pontokat gyűjtsenek.

A Bizottság alapos vizsgálat keretében vizsgálta a jutalmazási programot, mivel azt előzetes átfogó kockázatelemzés nélkül vezették be, különösen a jutalmazáson alapuló magatartásformák kialakításának lehetőségével kapcsolatban. A fiatalok számára, akik hajlamosabbak lehetnek az ilyen tulajdonságokra, ez különösen zavaró volt.

A digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály értelmében a nagy platformok kötelesek értékelni az összes kockázatot, és értesíteni a Bizottságot, mielőtt olyan új elemeket vezetnének be, amelyek jelentősen befolyásolhatják a rendszerszintű veszélyeket. Mivel ez nem történt meg, április 22-én az Európai Bizottság úgy döntött, hogy hivatalos vizsgálatot indít a TikTok üzemeltetője ellen. Két nappal később a TikTok közölte a Bizottsággal, hogy hajlandó felfüggeszteni a kezdeményezést.

A szabályozó jóváhagyta ezt az ígéretet, így bármilyen vele szembeni magatartás azonnal megsértené a DSA-t, és szankciókat vonhat maga után. Ezzel az elfogadással véget érnek az április végén megkezdett hatósági eljárások is.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+