2 perc olvasási idő

A TikTok jutalmazza a lájkokat Európában, Brüsszelnek tetszett addiktív jellege

Az Európai Bizottság elfogadta a TikTok önkéntes ígéretét, hogy leállítja TikHub Lite Rewards programjának működtetését az EU 27 országában Spanyolországban és Franciaországban kezdve a vállalat először a TikTok Lite közösségi hálózat módosított formájának részeként vezette be ezt a programot.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A TikTok jutalmazza a lájkokat Európában, Brüsszelnek tetszett addiktív jellege
Forrás: Depositphotos

Számos feladat elvégzésével – beleértve a videók megtekintését, a tartalom értékelését, az alkotók követését, az alkalmazásmeghívók küldését és egyéb tevékenységeket – a jutalmazási rendszer lehetővé tette a felhasználók számára, hogy pontokat gyűjtsenek.

A Bizottság alapos vizsgálat keretében vizsgálta a jutalmazási programot, mivel azt előzetes átfogó kockázatelemzés nélkül vezették be, különösen a jutalmazáson alapuló magatartásformák kialakításának lehetőségével kapcsolatban. A fiatalok számára, akik hajlamosabbak lehetnek az ilyen tulajdonságokra, ez különösen zavaró volt.

A digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály értelmében a nagy platformok kötelesek értékelni az összes kockázatot, és értesíteni a Bizottságot, mielőtt olyan új elemeket vezetnének be, amelyek jelentősen befolyásolhatják a rendszerszintű veszélyeket. Mivel ez nem történt meg, április 22-én az Európai Bizottság úgy döntött, hogy hivatalos vizsgálatot indít a TikTok üzemeltetője ellen. Két nappal később a TikTok közölte a Bizottsággal, hogy hajlandó felfüggeszteni a kezdeményezést.

A szabályozó jóváhagyta ezt az ígéretet, így bármilyen vele szembeni magatartás azonnal megsértené a DSA-t, és szankciókat vonhat maga után. Ezzel az elfogadással véget érnek az április végén megkezdett hatósági eljárások is.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+