3 perc olvasási idő

A TikTok és a sport kéz a kézben járhat? Puma azt mondja: igen

Már nem meglepő, hogy a TikTok egy ismeretlen dalt egyik napról a másikra slágerré tud változtatni. De mennyire sikerül felkelteni az emberek érdeklődését a sport iránt?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A TikTok és a sport kéz a kézben járhat? Puma azt mondja: igen
Forrás: TikTok

Úgy tűnik, hogy a TikTok megváltoztatja az emberek sporttartalmak fogyasztásának módját. A hírességeken, influencereken és hétköznapi felhasználókon túl a sportcsillagok és a klubok is kezdik megragadni a lehetőségeket. A márkák megpróbálják maximalizálni a TikTok Shop közösség használatát, és közvetlenül a platformon történő vásárlások felé irányítják.

A #sport hashtag az egyik legjobban teljesítő kategória, több millió videóval a közösségi hálózatokon. Most láttuk a labdarúgó Európa-bajnokságot (más néven EURO), amely megmutatta a közösségi hálózatok erejét a sport iránti elkötelezettségben. A hivatalos hashtag #EUROS2024 már az első héten elérte az egymillió bejegyzést a különböző közösségi hálózatokon. Ezeken a közösségi hálózatokon az angol sztár, Jude Bellingham hashtagje még 62 millió megtekintést is összegyűjtött, bemutatva a sporttartalmak elérhetőségét és hatását a közösségi hálózatokon.

A közelgő olimpiai játékokkal a TikTok együttműködött a brit csapattal. A platform exkluzív tartalommal és hivatalos áruk vásárlásának lehetőségével fog rendelkezni. A sportmárkák is kezdik kihasználni ezt a lehetőséget.

„A sport mindig is kiemelkedő helyet foglalt el a TikTokon – az Eb kulisszái mögötti pillanatoktól kezdve a Wimbledon alatti pályán kívüli reakciókig. Egyre több márka ismeri fel a fandomban rejlő lehetőséget, ezért elindítja a TikTok Shopot, lehetőséget adva a rajongóknak, hogy a sportolók teljesítményét nézettséggé, majd később értékesítéssé alakítsák „- áll a TikTok hivatalos nyilatkozatában.

Például a Sports Direct üzletében több mint 4000 termék található, és több száz futballlabdát értékesített az EURO bajnokság alatt. Miután elindult a TikTok Shopban, a Sweaty Betty együttműködik a fitnesz alkotókkal, hogy ösztönözze az embereket a testmozgásra. A Puma mindössze egy hét alatt 737% -os bevételnövekedést ért el – köszönhetően a TikTok Shopnak, az élő vásárlásnak és az alkotóknak szóló partnerprogramnak.

A Puma lenyűgöző bevételnövekedése nem véletlen – stratégiai kampányra támaszkodott a TikTok Shopban. A márka a Mayze cipők kedvezményes áron történő értékesítésére összpontosított, és befektetett a reklámba. A kampány sikeréhez jelentősen hozzájárult a Dawn Love influencerrel való együttműködés, aki öt élő közvetítésben népszerűsítette a Puma termékeket a közösségi hálózaton. A vállalat napi bevétele 182% -kal nőtt még a kampány befejezése után is.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+