2 perc olvasási idő

A termékoldalak hatása az e-kereskedelmi konverziós arányra

A termékoldalak az online értékesítési taktikák pillérét képezik a modern digitális piacon. Gyakran termékinformációs oldalaknak (PDP) is nevezik őket, ahol a fogyasztók eldönthetik, hogy mit vásárolnak. A bevétel maximalizálása asztali és mobil platformokon először attól függ, hogy optimalizáljuk-e ezeket a webhelyeket a márkák és az üzletek számára egyaránt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A termékoldalak hatása az e-kereskedelmi konverziós arányra
Forrás: Depositphotos

Az ügyfelek bizalmának növelése vizuális tartalommal

A kiváló fényképek és videók felvétele az egyik legjobb megközelítés a vásárlói bizalom építésére. Íme néhány tipp az e-kereskedelmi marketingstratégia javításához:

  • A termékek látványvilága nagymértékben növeli a vásárlási érdeklődést, a megbízhatóságot és a konverziós arányt.
  • Egy második kép hozzáadása még jobban növelte a konverziós arányt .
  • Jobb minőségű fotók a sikeresebb eladókhoz kapcsolódnak.
  • A többszörös megtekintések 65%-kal növelték a konverziós arányt; A nagy képek megduplázták őket.

Pontos leírások és egyértelműen megnevezett termékek

A termék nevének és leírásának egyértelműnek kell lennie. Sok fogyasztó találkozott olyan árukkal, amelyek elmaradnak az elvárásaiktól. Gyakran a terméknevek és -leírások több platformon való eltérésének eredménye ez a kapcsolatszakadás. Az Ön márkája és e-kereskedelmi marketingstratégiája felelős annak biztosításáért, hogy minden viszonteladó kövesse az Ön irányelveit. A kiskereskedőknek is szorosan meg kell felelniük a márka szabványainak.

Source: Depositphotos

Az Ügyfélvélemények használata

A vásárlási eljárás az e-kereskedelmi marketingben elsősorban az ügyfelek véleménye körül forog:

Adjon meg alapos termékinformációkat

A kulcs a nyitottság és a precizitás. A sok anyag, méret, használati eset és további részletek belefoglalása nagyban befolyásolja az értékesítést. Valójában a nem megfelelő vagy pontatlan termékinformációk miatt a fogyasztók 98% -a elhagyja a vásárlást. Az olyan technikai elemek, mint a szállítási eljárások és a visszaküldési politikák , valamint az érzelmekre vonzó leírások mind ebbe az anyagi spektrumba tartozhatnak.

Az e-kereskedelmi marketing gyilkos környezetében ezekre az összetevőkre összpontosítva javíthatja termékoldalait, növelheti a márka ismertségét, és végül ösztönözheti az értékesítést és a bevételt.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
A Facebook vezeti a közösségi kereskedelmet: Platform trendek a közösségi vásárlásban
6 perc olvasási idő

A Facebook vezeti a közösségi kereskedelmet: Platform trendek a közösségi vásárlásban

A nyugati piacokon a közösségi média vásárlásba (Social Commerce) történő növekvő lelkesedés és jelentős befektetések ellenére a közösségi hálózatok és az e-kereskedelem ezen innovatív keveréke még nem érte el azt a nagy sikert, amelyet az iparági szakértők és a platformfejlesztők kezdetben vártak. A termékek közvetlenül a közösségi média platformokon keresztül történő megvásárlásának koncepciója a nyugati […]

Olvasás
Csatornán átívelő marketing az e-kereskedelemben: a siker kulcsa
4 perc olvasási idő

Csatornán átívelő marketing az e-kereskedelemben: a siker kulcsa

A CleverTap, a vezető ügyfélkapcsolati és -megtartási platform rávilágított a csatornákon átívelő marketing kritikus szerepére az e-kereskedelemben. Meglátásaik feltárják, hogy az online kiskereskedők hogyan tudnak hatékonyan kihasználni több kommunikációs csatornát az ügyfelek elkötelezettségének növelése, az értékesítés növelése és a megtartási arány javítása érdekében. Az e-mailek, SMS-ek, push értesítések és közösségimédia-platformok stratégiáinak zökkenőmentes integrálásával az e-kereskedelmi […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+