Az ügyfelek bizalmának növelése vizuális tartalommal
A kiváló fényképek és videók felvétele az egyik legjobb megközelítés a vásárlói bizalom építésére. Íme néhány tipp az e-kereskedelmi marketingstratégia javításához:
- A termékek látványvilága nagymértékben növeli a vásárlási érdeklődést, a megbízhatóságot és a konverziós arányt.
- Egy második kép hozzáadása még jobban növelte a konverziós arányt .
- Jobb minőségű fotók a sikeresebb eladókhoz kapcsolódnak.
- A többszörös megtekintések 65%-kal növelték a konverziós arányt; A nagy képek megduplázták őket.
Pontos leírások és egyértelműen megnevezett termékek
A termék nevének és leírásának egyértelműnek kell lennie. Sok fogyasztó találkozott olyan árukkal, amelyek elmaradnak az elvárásaiktól. Gyakran a terméknevek és -leírások több platformon való eltérésének eredménye ez a kapcsolatszakadás. Az Ön márkája és e-kereskedelmi marketingstratégiája felelős annak biztosításáért, hogy minden viszonteladó kövesse az Ön irányelveit. A kiskereskedőknek is szorosan meg kell felelniük a márka szabványainak.
Az Ügyfélvélemények használata
A vásárlási eljárás az e-kereskedelmi marketingben elsősorban az ügyfelek véleménye körül forog:
- A tanulmányok szerint a fogyasztók 95% -a tanulmányozza a termékeket, mielőtt döntene egyről.
- Az ügyfelek 84%-a legalább annyira hisz a megbízható véleményeknek, mint a személyes ajánlásoknak
Adjon meg alapos termékinformációkat
A kulcs a nyitottság és a precizitás. A sok anyag, méret, használati eset és további részletek belefoglalása nagyban befolyásolja az értékesítést. Valójában a nem megfelelő vagy pontatlan termékinformációk miatt a fogyasztók 98% -a elhagyja a vásárlást. Az olyan technikai elemek, mint a szállítási eljárások és a visszaküldési politikák , valamint az érzelmekre vonzó leírások mind ebbe az anyagi spektrumba tartozhatnak.
Az e-kereskedelmi marketing gyilkos környezetében ezekre az összetevőkre összpontosítva javíthatja termékoldalait, növelheti a márka ismertségét, és végül ösztönözheti az értékesítést és a bevételt.