2 perc olvasási idő

A Temu kinyitja az európai kapukat: a piactéri óriás meghívja az EU eladóit

A Temu, egy gyorsan növekvő piactér azt mondta, hogy az európai vállalkozások használhatják platformját. Ez azután történt, hogy a vállalat az év elején hozzáadta a helyi-helyi modellt, hogy megfeleljen a jelenlegi szállítmányozási modelljének.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Temu kinyitja az európai kapukat: a piactéri óriás meghívja az EU eladóit
Forrás: Depositphotos

Ezzel az új rendszerrel az értékesítési partnerek felelősek saját áruik szállításáért, ami lehetőséget ad a külföldi kereskedőknek, hogy kihasználják a Temu népszerűségét saját országukban.

A Temu tulajdonosa, a PDD Holdings úgy látja, hogy ez a piaci modell egy módja annak, hogy felgyorsítsa a nyugati ügyfeleknek történő szállításokat , és nagyobb dolgokat adjon hozzá virtuális termékcsaládjához. A webhely meghatározza azokat az árakat, amelyeket a fogyasztók fizetnek az árukért, és a kereskedők felelősek a saját készletükért és termékválasztásukért .

Hol található Temu – Terjeszkedés Európában

Az üzletfejlesztési menedzser, Zixia Yi azt mondja, hogy a piac „hivatalosan nyitva áll az uniós szervezetekkel rendelkező vállalkozások számára, beleértve a Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban és Hollandiában székhellyel rendelkező vállalkozásokat is„.

A Temu jelenleg nem számít fel alapdíjat vagy értékesítési jutalékot a kereskedőknek. Még azt is lehetővé tették, hogy az oldalon szereplő listákat ingyen hirdessék. Még mindig nem világos, hogy mennyi ideig tart ez a bevezető idő.

Gyors növekedés és szabályok

Európa csak tavaly tavasszal kapta meg Temu-t, és máris nagy figyelmet kap. Például a németek egyharmada vásárolt valamit az alkalmazásban a megnyitása óta eltelt évben. Gyors növekedése miatt a Temu-t idén tavasszal az Európai Bizottság felvette a VLOP ( Very Large Online Platforms) listájára. Ez azt jelenti, hogy a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály értelmében szigorú szabályokat kell követnie.

Idén tavasszal a platform új piactéri modelljét először az Egyesült Államokban vezették be, ahol sok Temu értékesítést szállítanak.

Problémák az iparban

Az európai csoportok aggódnak a Temu és más kínai oldalak gyors növekedése miatt. Júniusban az Ecommerce Europe és számos nemzeti szövetségének tagja nyílt levelet írt, amelyben egyenlő versenyfeltételeket szorgalmazott az európai piac minden e-kereskedelmi szereplője számára. Kifejezetten felszólítottak a meglévő rendeletek végrehajtásának javítására.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+