2 perc olvasási idő

A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok

Egyre nagyobb ellenőrzés alatt áll, hogy a kínai e-kereskedelmi kiskereskedők hogyan kezelik a platformjaikon található tartalmakat.

A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok
Forrás: Reuters

A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi óriás tulajdonában lévő kedvezményes kiskereskedelmi alkalmazás fogyasztói panaszokkal szembesül, amelyek szerint üzleti gyakorlata megsérti az új online tartalomtörvényt Európában.

Az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló irányelve előírja az online piacterek és közvetítők számára, hogy küzdjenek a platformjaikon megjelenő illegális és káros tartalmak és hamisított termékek ellen. A BEUC páneurópai fogyasztóvédelmi szervezet közölte, hogy panaszt nyújtott be az Európai Bizottsághoz, míg 17 tagja többek között Franciaországban, Olaszországban és Hollandiában szintén panaszt nyújtott be saját nemzeti hatóságaihoz.

„A Temu itt önelégült, mert megsérti az EU digitális szolgáltatásokról szóló törvényét” – nyilatkozta Monique Goyens, a BEUC főigazgatója.

A Temu, amely alig több mint egy éve lépett be az EU piacára, elmondta, hogy szolgáltatásait aktívan hozzáigazítja a helyi gyakorlatokhoz és preferenciákhoz, és elkötelezett amellett, hogy teljes mértékben megfeleljen azon piacok törvényeinek és rendeleteinek, amelyeken működik.

„Ami a BEUC panaszát illeti, nagyon komolyan vesszük, és alaposan tanulmányozni fogjuk. Reméljük, hogy folytathatjuk a párbeszédet az érdekelt felekkel, hogy javítsuk a Temu szolgáltatásait a fogyasztók számára” – nyilatkozta a vállalat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez
3 perc olvasási idő

Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez

A Pinterest egyre népszerűbb digitális marketing platformmá válik, különösen azon márkák és vállalkozások számára, amelyek vizuálisan szeretnék inspirálni ügyfeleiket. A Pinterest hirdetések számos előnyt kínálnak, amelyek vonzóvá teszik a platformot a hirdetők számára.

Olvasás
Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?
2 perc olvasási idő

Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?

Az e-kereskedelem térnyerése forradalmasította a vállalkozások működését, és a mesterséges intelligencia (AI) kulcsszerepet játszik ennek az új tájnak a kialakításában. Ahogy a fogyasztói magatartás és elvárások folyamatosan fejlődnek, az AI-alapú megoldások segítenek az e-kereskedelmi vállalatoknak abban, hogy a görbe előtt maradjanak és ösztönözzék a növekedést.

Olvasás
Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára
3 perc olvasási idő

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára

Ahogy a kiskereskedelmi környezet tovább fejlődik, a márkák fogyasztókkal való kapcsolatának módja is változik. A Warc „A digitális kereskedelem jövője” című új jelentéséből kiderül, hogy a kiskereskedelmi médiakiadások várhatóan elérik a 121,1 milliárd fontot (153,3 milliárd dollárt) az év végére, ami 13,7% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+