2 perc olvasási idő

A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok

Egyre nagyobb ellenőrzés alatt áll, hogy a kínai e-kereskedelmi kiskereskedők hogyan kezelik a platformjaikon található tartalmakat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok
Forrás: Reuters

A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi óriás tulajdonában lévő kedvezményes kiskereskedelmi alkalmazás fogyasztói panaszokkal szembesül, amelyek szerint üzleti gyakorlata megsérti az új online tartalomtörvényt Európában.

Az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló irányelve előírja az online piacterek és közvetítők számára, hogy küzdjenek a platformjaikon megjelenő illegális és káros tartalmak és hamisított termékek ellen. A BEUC páneurópai fogyasztóvédelmi szervezet közölte, hogy panaszt nyújtott be az Európai Bizottsághoz, míg 17 tagja többek között Franciaországban, Olaszországban és Hollandiában szintén panaszt nyújtott be saját nemzeti hatóságaihoz.

„A Temu itt önelégült, mert megsérti az EU digitális szolgáltatásokról szóló törvényét” – nyilatkozta Monique Goyens, a BEUC főigazgatója.

A Temu, amely alig több mint egy éve lépett be az EU piacára, elmondta, hogy szolgáltatásait aktívan hozzáigazítja a helyi gyakorlatokhoz és preferenciákhoz, és elkötelezett amellett, hogy teljes mértékben megfeleljen azon piacok törvényeinek és rendeleteinek, amelyeken működik.

„Ami a BEUC panaszát illeti, nagyon komolyan vesszük, és alaposan tanulmányozni fogjuk. Reméljük, hogy folytathatjuk a párbeszédet az érdekelt felekkel, hogy javítsuk a Temu szolgáltatásait a fogyasztók számára” – nyilatkozta a vállalat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+