2 perc olvasási idő

A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok

Egyre nagyobb ellenőrzés alatt áll, hogy a kínai e-kereskedelmi kiskereskedők hogyan kezelik a platformjaikon található tartalmakat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok
Forrás: ChatGPT

A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi óriás tulajdonában lévő kedvezményes kiskereskedelmi alkalmazás fogyasztói panaszokkal szembesül, amelyek szerint üzleti gyakorlata megsérti az új online tartalomtörvényt Európában.

Az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló irányelve előírja az online piacterek és közvetítők számára, hogy küzdjenek a platformjaikon megjelenő illegális és káros tartalmak és hamisított termékek ellen. A BEUC páneurópai fogyasztóvédelmi szervezet közölte, hogy panaszt nyújtott be az Európai Bizottsághoz, míg 17 tagja többek között Franciaországban, Olaszországban és Hollandiában szintén panaszt nyújtott be saját nemzeti hatóságaihoz.

„A Temu itt önelégült, mert megsérti az EU digitális szolgáltatásokról szóló törvényét” – nyilatkozta Monique Goyens, a BEUC főigazgatója.

A Temu, amely alig több mint egy éve lépett be az EU piacára, elmondta, hogy szolgáltatásait aktívan hozzáigazítja a helyi gyakorlatokhoz és preferenciákhoz, és elkötelezett amellett, hogy teljes mértékben megfeleljen azon piacok törvényeinek és rendeleteinek, amelyeken működik.

„Ami a BEUC panaszát illeti, nagyon komolyan vesszük, és alaposan tanulmányozni fogjuk. Reméljük, hogy folytathatjuk a párbeszédet az érdekelt felekkel, hogy javítsuk a Temu szolgáltatásait a fogyasztók számára” – nyilatkozta a vállalat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge