2 perc olvasási idő

A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok

Egyre nagyobb ellenőrzés alatt áll, hogy a kínai e-kereskedelmi kiskereskedők hogyan kezelik a platformjaikon található tartalmakat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Temu kínai kiskereskedőt lecsapta az európai fogyasztói csoportok
Forrás: Reuters

A Temu, a PDD Holdings kínai e-kereskedelmi óriás tulajdonában lévő kedvezményes kiskereskedelmi alkalmazás fogyasztói panaszokkal szembesül, amelyek szerint üzleti gyakorlata megsérti az új online tartalomtörvényt Európában.

Az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló irányelve előírja az online piacterek és közvetítők számára, hogy küzdjenek a platformjaikon megjelenő illegális és káros tartalmak és hamisított termékek ellen. A BEUC páneurópai fogyasztóvédelmi szervezet közölte, hogy panaszt nyújtott be az Európai Bizottsághoz, míg 17 tagja többek között Franciaországban, Olaszországban és Hollandiában szintén panaszt nyújtott be saját nemzeti hatóságaihoz.

„A Temu itt önelégült, mert megsérti az EU digitális szolgáltatásokról szóló törvényét” – nyilatkozta Monique Goyens, a BEUC főigazgatója.

A Temu, amely alig több mint egy éve lépett be az EU piacára, elmondta, hogy szolgáltatásait aktívan hozzáigazítja a helyi gyakorlatokhoz és preferenciákhoz, és elkötelezett amellett, hogy teljes mértékben megfeleljen azon piacok törvényeinek és rendeleteinek, amelyeken működik.

„Ami a BEUC panaszát illeti, nagyon komolyan vesszük, és alaposan tanulmányozni fogjuk. Reméljük, hogy folytathatjuk a párbeszédet az érdekelt felekkel, hogy javítsuk a Temu szolgáltatásait a fogyasztók számára” – nyilatkozta a vállalat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását
3 perc olvasási idő

A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását

A Black Friday és a karácsony a sarkon van. A vásárlási szezon közeledtével a Google számos fontos frissítést vezet be, amelyek célja a siker maximalizálása. A Google Merchant Centerben és a Google Ads szolgáltatásban található új eladói eszközeit úgy alakítottuk ki, hogy naprakész információkkal lássák el az eladókat, javítsák az automatizálást és optimalizálják marketingstratégiáikat.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+