2 perc olvasási idő

A spanyolországi TikTok Shop figyelemre méltó eredményeket mutat

Az ecommerce-news.es beszámolója szerint a TikTok Shop már működésének első évében, mindössze két hónappal az indulása után elérheti az 500 millió eurós bevételt Spanyolországban, ha megismétli az Egyesült Királyságban elért sikerét.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A spanyolországi TikTok Shop figyelemre méltó eredményeket mutat
Forrás: Depositphotos

.

TikTok Shop Spanyolországban: TikTik TikTik: legfontosabb megállapítások

A TikTok a negyedik legnépszerűbb közösségi hálózattá vált az országban, mivel havonta 20 millió felhasználót ér el . A TikTok Shop e-kereskedelmi platform 2021-es indulása óta a leggyorsabban növekvő platformmá vált az Egyesült Királyságban, miközben a gyorsan forgó fogyasztási cikkek teszik ki a brit vásárlások több mint 20%-át a platformon. A platform pozitív visszajelzéseket kap a felhasználók 50%-ától, akik könnyen használhatónak találják, és 40%-uknak tetszik az egyszerű fizetési rendszer. A platform lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy új márkákat találjanak a platformon keresztül, és a felhasználók 83%-a hagyja, hogy a TikTok befolyásolja vásárlási döntését. Emellett a felhasználók 70%-a fedez fel új márkákat a platformon keresztül.

Meglepő demográfiai adatok

A legmeglepőbb megállapítás az, hogy:

  • Az X generáció a kiadások 44%-át teszi ki
  • Az Y generáció 33%-kal járul hozzá
  • a Z generáció csak 15,3%
  • Anők 60%-kalvezetik a vásárlási tevékenységet
  • 40%-kal atestápolási termékek állnak az első helyen.
  • A spanyol fogyasztói magatartásban azélelmiszerek 26%-kal a második helyen állnak.

Az élelmiszerek a második legnépszerűbb kategória Spanyolországban, míg más európai nemzeteknél nem szerepel a legnépszerűbb kategóriák között.

A legnépszerűbb vásárlási nap a szerda, mivel az eladások 24%-ot érnek el ebben az időszakban. A vásárlási régió Katalónia vezet az összes vásárlás 19%-ával, amelyet Andalúzia követ.

Növekedési mutatók

A platform erős potenciált mutat az új vásárlók bevonzására, mivel a TikTok Shop felhasználóinak 17%-a teljesen új az e-kereskedelemben.A spanyol e-kereskedelmi piac 18%-os növekedést tapasztalt az előző év során, amely jelenleg az összes értékesítés 6,6%-át teszi ki.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+