
.
TikTok Shop Spanyolországban: TikTik TikTik: legfontosabb megállapítások
A TikTok a negyedik legnépszerűbb közösségi hálózattá vált az országban, mivel havonta 20 millió felhasználót ér el . A TikTok Shop e-kereskedelmi platform 2021-es indulása óta a leggyorsabban növekvő platformmá vált az Egyesült Királyságban, miközben a gyorsan forgó fogyasztási cikkek teszik ki a brit vásárlások több mint 20%-át a platformon. A platform pozitív visszajelzéseket kap a felhasználók 50%-ától, akik könnyen használhatónak találják, és 40%-uknak tetszik az egyszerű fizetési rendszer. A platform lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy új márkákat találjanak a platformon keresztül, és a felhasználók 83%-a hagyja, hogy a TikTok befolyásolja vásárlási döntését. Emellett a felhasználók 70%-a fedez fel új márkákat a platformon keresztül.
Meglepő demográfiai adatok
A legmeglepőbb megállapítás az, hogy:
- Az X generáció a kiadások 44%-át teszi ki
- Az Y generáció 33%-kal járul hozzá
- a Z generáció csak 15,3%
- Anők 60%-kalvezetik a vásárlási tevékenységet
- 40%-kal atestápolási termékek állnak az első helyen.
- A spanyol fogyasztói magatartásban azélelmiszerek 26%-kal a második helyen állnak.
Az élelmiszerek a második legnépszerűbb kategória Spanyolországban, míg más európai nemzeteknél nem szerepel a legnépszerűbb kategóriák között.
A legnépszerűbb vásárlási nap a szerda, mivel az eladások 24%-ot érnek el ebben az időszakban. A vásárlási régió Katalónia vezet az összes vásárlás 19%-ával, amelyet Andalúzia követ.
Növekedési mutatók
A platform erős potenciált mutat az új vásárlók bevonzására, mivel a TikTok Shop felhasználóinak 17%-a teljesen új az e-kereskedelemben.A spanyol e-kereskedelmi piac 18%-os növekedést tapasztalt az előző év során, amely jelenleg az összes értékesítés 6,6%-át teszi ki.