2 perc olvasási idő

A Shein fenntarthatósági állításait kivizsgálták

A Shein fenntarthatósági állításait vizsgálják, mivel az olasz kereskedelmi hatóság vizsgálatot indít az Infinite Styles Services CO. Limited ellen, amely a Shein olasz weboldalát kezelő dublini székhelyű vállalat. A szonda elsősorban a platformon tett potenciálisan félrevezető környezetvédelmi állításokra összpontosít.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Shein fenntarthatósági állításait kivizsgálták
Forrás: Depositphotos

A trösztellenes testület szerint úgy tűnik, hogy a vállalat azt a benyomást kelti, hogy a ruhákat a környezet számára kedvező módon gyártja és értékesíti azáltal, hogy nem egyértelmű vagy esetleg hamis állításokat tesz.

A hatóság, amely a Shein fenntarthatósági állításait vizsgálta, aggodalmát fejezte ki az „evoluSHEIN” ruházati vonal miatt, amelyet környezetbarátként reklámoznak. A tájékoztatás félrevezetheti a fogyasztókat a felhasznált zöld szálak mennyiségét illetően. Ráadásul hiányzik az átláthatóság azzal kapcsolatban, hogy a ruhákat nem lehet tovább újrahasznosítani.

A trösztellenes ügynökség rámutatott arra is, hogy a Shein azt mondta, hogy elkötelezettek a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése mellett, és ahogyan a 2022-es és 2023-as fenntarthatósági dokumentumaik azt mutatják, hogy valójában növelik az üvegházhatású gázok kibocsátását.

A Shein egy olcsó ruháiról ismert fast-fashion márka, de munkaügyi gyakorlatait és környezeti hatását egyre inkább vizsgálják. Vannak pletykák, hogy a vállalat nyilvánosságra kerülhet Londonban, ami súlyosbította ezeket az aggodalmakat.

A Shein szóvivője a történet idején nem válaszolt a nyomozás kommentálására irányuló megkeresésekre .

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+