2 perc olvasási idő

A Shein fenntarthatósági állításait kivizsgálták

A Shein fenntarthatósági állításait vizsgálják, mivel az olasz kereskedelmi hatóság vizsgálatot indít az Infinite Styles Services CO. Limited ellen, amely a Shein olasz weboldalát kezelő dublini székhelyű vállalat. A szonda elsősorban a platformon tett potenciálisan félrevezető környezetvédelmi állításokra összpontosít.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Shein fenntarthatósági állításait kivizsgálták
Forrás: Depositphotos

A trösztellenes testület szerint úgy tűnik, hogy a vállalat azt a benyomást kelti, hogy a ruhákat a környezet számára kedvező módon gyártja és értékesíti azáltal, hogy nem egyértelmű vagy esetleg hamis állításokat tesz.

A hatóság, amely a Shein fenntarthatósági állításait vizsgálta, aggodalmát fejezte ki az „evoluSHEIN” ruházati vonal miatt, amelyet környezetbarátként reklámoznak. A tájékoztatás félrevezetheti a fogyasztókat a felhasznált zöld szálak mennyiségét illetően. Ráadásul hiányzik az átláthatóság azzal kapcsolatban, hogy a ruhákat nem lehet tovább újrahasznosítani.

A trösztellenes ügynökség rámutatott arra is, hogy a Shein azt mondta, hogy elkötelezettek a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése mellett, és ahogyan a 2022-es és 2023-as fenntarthatósági dokumentumaik azt mutatják, hogy valójában növelik az üvegházhatású gázok kibocsátását.

A Shein egy olcsó ruháiról ismert fast-fashion márka, de munkaügyi gyakorlatait és környezeti hatását egyre inkább vizsgálják. Vannak pletykák, hogy a vállalat nyilvánosságra kerülhet Londonban, ami súlyosbította ezeket az aggodalmakat.

A Shein szóvivője a történet idején nem válaszolt a nyomozás kommentálására irányuló megkeresésekre .

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+