3 perc olvasási idő

A SERP Conf Vienna elindítja a „Bring a Friend” kezdeményezést – Vásároljon egy jegyet, és kapjon egyet ingyen

Bécs első számú SEO konferenciája példátlan ajánlattal nyitja meg kapuit a karrierváltók és az álláskeresők előtt. Mától kezdve minden jegyvásárlás tartalmaz egy INGYENES BÉRLETET a karrierváltásban lévők számára.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A SERP Conf Vienna elindítja a „Bring a Friend” kezdeményezést – Vásároljon egy jegyet, és kapjon egyet ingyen
Forrás: serpconf.com/vienna

A bécsi digitális marketing közösség szokatlan lehetőséget kap ezen a héten. A SERP Conf Vienna 2025 bejelentette a „vásároljon egyet, kap egy ingyen” jegyajánlatot – de egy olyan csavarral, amely megkülönbözteti a tipikus konferencia promócióktól.

A holnap induló üzlet lehetővé teszi a jegyvásárlók számára, hogy ingyen hozzanak magukkal barátjukat, kifejezetten a következőket célozva:

  • Jelenleg munkanélküli szakemberek
  • Átképzésre törekvő egyének
  • Olyan emberek, akik készen állnak arra, hogy megváltoztassák karrierjüket

Ez egy olyan lépés, amely jelzi a konferencia elkötelezettségét az akadálymentesítés iránt egy olyan iparágban, ahol a jegyárak gyakran akadályokat gördítenek a belépés elé.

Miért fontos ez?

Egy olyan iparágban, ahol a konferenciák könnyen négy számjegyű költségekkel járhatnak, ez a kezdeményezés ajtókat nyit meg azok számára, akiknek a legnagyobb szükségük van rá – a munkahelyek között, a karrierváltást fontolgató vagy a digitális marketingbe és a SEO-ba való betörést tervezők előtt.

„Ez nem csak a helyek betöltéséről szól” – sugallja a megközelítés. Arról van szó, hogy új perspektívákat hozzunk és támogassuk a szakembereket a karrier kritikus szakaszaiban.

Mi történik valójában október 14-én

A SERP Conf második éve tér vissza Bécsbe, és egy egész napos napon összehozza a közép- és felsővezetők (a résztvevők 78,3%-a) és a felsővezetők (18,9%) vezetőit.

Az előadók felállása a következőket tartalmazza:

  • Judith Lewis – DeCabbit tanácsadó cég
  • Koray Tuğberk GÜBÜR – Holisztikus SEO és digitális
  • Bibi a linképítő – BibiBuzz
  • Johan V. Hülsen – Wingmen Online Marketing
  • Gianluca Fiorelli – ILoveSEO.net
  • Emilia Möller – növekedési stratéga és oktató



A konferenciaellenes konferencia

Nikola Minkov vezérigazgató a SERP Conf-ot „a tipikus marketingkonferenciák ellenszerének” nevezi. Az ígéret? Nincs újrahasznosított tartalom, nincsenek értékesítési ajánlatok, csak azonnal megvalósítható foglalkozások.

Az esemény utáni felmérések ezt támasztják alá – a résztvevők 97,3%-a elkötelezte magát a visszatérés mellett, vagy fontolgatja a jövőbeni részvételt. Mike King az iPullRank-tól kiemelte a korábbi események erős elkötelezettségét és gyártási minőségét.

Amit tanulni fogsz?

A napirend arra terjed ki, hogy mi működik jelenleg:

Plusz kapcsolatépítési lehetőségek kávészünetekben, ebédben és esti koktélpartiban karaoke-val.

A részletek

Dátum: október 14th, 2025
Hely: Bécs, Ausztria
Formátum: Egész napos konferencia

Különleges ajánlatok:

  • „Együtt vissza az üzletbe” megállapodás (ma indul)
  • 15%-ot takaríthat meg kóddal: ecommb-15
  • Csoportos kedvezmények és fizetési tervek állnak rendelkezésre
Save 15% with code: ecommb-15

Szófiától Bécsig

A SERP Conf a bulgáriai Szófiában indult, és Kelet-Európában elismert regionális eseménnyé nőtte ki magát. A tavalyi bécsi kiadásban Aleyda Solis, Mark Williams-Cook, Bastian Grimm és Cyrus Shepard szerepelt.

Az idei „Együtt vissza az üzletbe” kezdeményezés azt sugallja, hogy a szervezők megértik, hogy a legjobb konferenciák nem csak arról szólnak, hogy ki van a színpadon, hanem arról is, hogy ki van a teremben.

Azoknak a szakembereknek, akik karrierváltásban navigálnak, vagy a digitális marketingbe szeretnének betörni, a holnapi jegyajánlat lehet az a nyitás, amelyre vártak.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU