
A platform célja, hogy növelje a hirdetések láthatóságát és elkötelezettségi potenciálját ebben a rendkívül interaktív környezetben. A Reddit egy olyan platform, amelyet naponta több tízmillió felhasználó látogat meg szerte a világon. Ez lényegében egy közösségi hálózat és egy fórum keresztezése – valójában a közösségek különböző témák és érdeklődési körök köré szerveződnek, nagyobb az anonimitás , és jobban összpontosítanak az információk és vélemények megosztására.
Továbbfejlesztett beszélgetési hirdetések
A hozzászóláshirdetések nagyobb médiaelemekkel rendelkeznek, és jobban elhelyezhetők lesznek a vitafórum bejegyzéseiben. A cél az, hogy vonzóbb és vizuálisan vonzóbb hirdetéseket hozzunk létre, és ami a legfontosabb, kihasználjuk az aktív részvétel előnyeit. Mivel a Redditen a megjelenítések akár 47% -a megjegyzésekben történik, ez prémium elhelyezést és stratégiai előnyt jelent a hirdetők számára.

Source: Reddit
Hely a CTA-k számára a választóban
A Reddit a galéria nézetet is javítja a frissített CTA (cselekvésre ösztönző) gombokkal. A frissítés célja, hogy növelje a felhasználók hirdetésekkel kapcsolatos interakcióját , és megkönnyítse a hirdetők számára, hogy a felhasználókat a kívánt műveletekre irányítsák, legyen szó egy webhely felkereséséről, vásárlásról vagy egy szolgáltatásra való regisztrációról.
A Reddit nemrégiben új hirdetésformátumot mutatott be Free-Form Ads néven. Organikus bejegyzésekként jelennek meg.
A reklámban rejlő növekvő lehetőségek
A beszélgetési hirdetések elindítása óta a Reddit tovább fejlesztette hirdetési kínálatát. A közösségi média menedzserek számára ezek a fejlesztések új lehetőségeket kínálnak a Reddit aktív felhasználói bázisának kiaknázására, amely világszerte elérte a napi 82 millió aktív felhasználót.