2 perc olvasási idő

A Reddit javítja a hirdetéselhelyezést

A Reddit megjegyzéseiben szereplő hirdetések láthatóbbak lesznek. A vállalat hatékonyabb módszereket szeretne biztosítani a hirdetők számára, hogy ott érjék el a felhasználókat, ahol a legaktívabbak.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Reddit javítja a hirdetéselhelyezést
Forrás: Depositphotos

A platform célja, hogy növelje a hirdetések láthatóságát és elkötelezettségi potenciálját ebben a rendkívül interaktív környezetben. A Reddit egy olyan platform, amelyet naponta több tízmillió felhasználó látogat meg szerte a világon. Ez lényegében egy közösségi hálózat és egy fórum keresztezése – valójában a közösségek különböző témák és érdeklődési körök köré szerveződnek, nagyobb az anonimitás , és jobban összpontosítanak az információk és vélemények megosztására.

Továbbfejlesztett beszélgetési hirdetések

A hozzászóláshirdetések nagyobb médiaelemekkel rendelkeznek, és jobban elhelyezhetők lesznek a vitafórum bejegyzéseiben. A cél az, hogy vonzóbb és vizuálisan vonzóbb hirdetéseket hozzunk létre, és ami a legfontosabb, kihasználjuk az aktív részvétel előnyeit. Mivel a Redditen a megjelenítések akár 47% -a megjegyzésekben történik, ez prémium elhelyezést és stratégiai előnyt jelent a hirdetők számára.

Source: Reddit

Hely a CTA-k számára a választóban

A Reddit a galéria nézetet is javítja a frissített CTA (cselekvésre ösztönző) gombokkal. A frissítés célja, hogy növelje a felhasználók hirdetésekkel kapcsolatos interakcióját , és megkönnyítse a hirdetők számára, hogy a felhasználókat a kívánt műveletekre irányítsák, legyen szó egy webhely felkereséséről, vásárlásról vagy egy szolgáltatásra való regisztrációról.

A Reddit nemrégiben új hirdetésformátumot mutatott be Free-Form Ads néven. Organikus bejegyzésekként jelennek meg.

A reklámban rejlő növekvő lehetőségek

A beszélgetési hirdetések elindítása óta a Reddit tovább fejlesztette hirdetési kínálatát. A közösségi média menedzserek számára ezek a fejlesztések új lehetőségeket kínálnak a Reddit aktív felhasználói bázisának kiaknázására, amely világszerte elérte a napi 82 millió aktív felhasználót.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google keresési eredményekben
3 perc olvasási idő

Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google keresési eredményekben

A mai naptól, 2025. július 10-től kezdve valami jelentős dolog történt az Instagramot használó e-kereskedelmi vállalkozások számára. A termékbejegyzések, a kulisszák mögötti tartalmak és a vásárlói beszámolók mostantól megjelenhetnek, amikor az emberek keresnek a Google-on – még akkor is, ha nem követik Önt, vagy egyáltalán nem használják az Instagramot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A Facebook marketingüzeneteket indít a Messengeren az ügyfélmegtartás érdekében
4 perc olvasási idő

A Facebook marketingüzeneteket indít a Messengeren az ügyfélmegtartás érdekében

A legtöbb e-kereskedelmi vállalkozás az első vásárlás után elveszíti vásárlóinak 90%-át. Miközben a márkák nagy összegeket fektetnek be az új ügyfelek hirdetéseken keresztül történő megszerzésébe, gyakran elszalasztják a nyilvánvaló lehetőséget, amely a már meglévő chatbeszélgetéseikben rejlik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU