A felhasználók kiválaszthatnak egy nyilvános táblát a megosztáshoz, megérinthetik a „Megosztás” ikont, kiválaszthatnak egy sablont, és megoszthatják a tábla áttekintését történetként a kiválasztott elemek animált ábrázolásával. A „Curated on Pinterest” jelölő, amely vízjelnek tekinthető, eltűnik, és a történetekre és a pinek ezen a formátumon keresztüli újramegosztására irányul. Ez nagyszerű módja lehet annak, hogy megossza pingyűjteményeit és az Önt érdeklő dolgokat az alkalmazással.
A Pinterest reméli, hogy ez vonzza a fiatalabb felhasználókat:
„A Pinterest-felhasználók személyes szentélyként tekintenek tábláikra, ahol megálmodhatják világukat, és bemutathatják egyedi személyiségüket és esztétikájukat. A Z generációs felhasználók számára a Pinterest nem csak egy platform, hanem az önfelfedezés és az önkifejezés tereként szolgál, ahol saját feltételeik szerint, külső nyomástól mentesen alakítják identitásukat. Ez az önvizsgálattal való kapcsolat tavaly óta a Z generációs felhasználók által létrehozott táblák számának növekedését táplálta, felülmúlva a többi generációt.”
Több mint 500 millió havi aktív felhasználóval a Pinterest szívesen kihasználja ezt a demográfiai csoportot, hogy maximalizálja növekedési potenciálját, főleg a fiatalabb felhasználók körében.