2 perc olvasási idő

A Pinterest új módszereket kínál a pinboardok megosztására az alkalmazások között

A Pinterest továbbfejlesztette a táblák megosztását, hogy felhívja a figyelmet a felhasználók pinjeinek jelenlétére, és megkönnyítse a pingyűjtemények megosztását más közösségi alkalmazásokban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Pinterest új módszereket kínál a pinboardok megosztására az alkalmazások között
Forrás: Pinterest

A felhasználók kiválaszthatnak egy nyilvános táblát a megosztáshoz, megérinthetik a „Megosztás” ikont, kiválaszthatnak egy sablont, és megoszthatják a tábla áttekintését történetként a kiválasztott elemek animált ábrázolásával. A „Curated on Pinterest” jelölő, amely vízjelnek tekinthető, eltűnik, és a történetekre és a pinek ezen a formátumon keresztüli újramegosztására irányul. Ez nagyszerű módja lehet annak, hogy megossza pingyűjteményeit és az Önt érdeklő dolgokat az alkalmazással.

A Pinterest reméli, hogy ez vonzza a fiatalabb felhasználókat:

A Pinterest-felhasználók személyes szentélyként tekintenek tábláikra, ahol megálmodhatják világukat, és bemutathatják egyedi személyiségüket és esztétikájukat. A Z generációs felhasználók számára a Pinterest nem csak egy platform, hanem az önfelfedezés és az önkifejezés tereként szolgál, ahol saját feltételeik szerint, külső nyomástól mentesen alakítják identitásukat. Ez az önvizsgálattal való kapcsolat tavaly óta a Z generációs felhasználók által létrehozott táblák számának növekedését táplálta, felülmúlva a többi generációt.”

Több mint 500 millió havi aktív felhasználóval a Pinterest szívesen kihasználja ezt a demográfiai csoportot, hogy maximalizálja növekedési potenciálját, főleg a fiatalabb felhasználók körében.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+