3 perc olvasási idő

A Pinterest új funkciókat vezet be karácsonyra

A Pinterest egy sor új funkciót indított el, amelyek célja a karácsonyi vásárlás egyszerűsítése és pozíciójának megerősítése az e-kereskedelemben. Milyen frissítések várnak rád a Pinteresten az ünnepek alatt?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Pinterest új funkciókat vezet be karácsonyra
Forrás: Depositphotos

Személyre szabott vásárlási kívánságlisták A Pinterest mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabott kívánságlistákat hozzanak létre és kezeljenek. Az új Gyors mentés funkciónak köszönhetően az inspiráló ajándékkalauzokból mentett pinek közvetlenül egy bevásárlólistába kerülnek. A felhasználók könnyen megtekinthetik és közvetlenül megvásárolhatják a termékeket. Az e-kereskedelmi márkáknak esélyük van arra, hogy növeljék annak valószínűségét, hogy a felhasználók visszatérnek a Pinterestre, hogy befejezzék vásárlásaikat. Ez lerövidíti a termék felfedezésétől a vásárlásig tartó utat.

Az „Ünnepi leletek” lap a személyre szabott ajánlásokhoz

A Pinterest bevezetett egy kísérleti „Ünnepi találatok” lapot, amely személyre szabott ajándékjavaslatokat kínál a felhasználók korábbi interakciói alapján. Ez az új ajánlási rendszer a felhasználók vásárlási szokásaihoz igazított ajándékötleteket kínál. Az e-kereskedelmi márkák számára ez a funkció jobb termékláthatóságot jelent a személyre szabott felhasználói hírcsatornákban, ami növelheti az értékesítést és célzott forgalmat hozhat az ünnepi szezonban.

Hírességek jóváhagyása

A Pinterest több mint 1000 ajándékkalauzt készített 27 kategóriában, amelyek népszerű márkák közel 40 000 termékét tartalmazzák. Az útmutatókat hírességekkel, alkotókkal és jól ismert márkákkal együttműködve hozták létre, köztük olyan kiadókkal, mint a Vogue, a Refinery29 és a GQ, akik exkluzív ünnepi tippjeiket adták.

A Pinterest hangsúlyozza a válogatott tartalmakat és a hírességek ajánlásait, azzal a céllal, hogy megerősítse pozícióját a trendek és vásárlási tippek megbízható forrásaként.

Az e-kereskedelemre gyakorolt hatás

Ezek a Pinterest-innovációk számos előnnyel járnak az e-kereskedelmi szakemberek számára. Az új funkciók személyre szabott hírcsatornák, kívánságlisták és útmutatók kombinációjával támogatják a termékfelfedezést, növelve annak esélyét, hogy a felhasználók érdekes termékeket találjanak és vásároljanak.

A Pinterest a mentett termékek közvetlen megvásárlásának és a kedvenc tárgyakhoz való könnyű hozzáférésnek a lehetőségével egyszerűsíti az ügyfelek útját is, lerövidítve a termék felfedezésétől a vásárlásig tartó utat.

Ezenkívül a platform intenzíven együttműködik hírességekkel és márkákkal ajándékkalauzok létrehozásában, továbbra is építve az influencer marketing hitelességére és népszerűségére.

A Pinterest tehát arra törekszik, hogy ne csak tartalmi platform legyen, hanem az ünnepi vásárlások átfogó célpontja.

A márkák és az e-kereskedelmi szakemberek számára ezek a funkciók aktuális lehetőséget jelentenek a láthatóság növelésére és a vásárlási láz kihasználására egy olyan platformon, amely magas felhasználói elkötelezettségéről és szándékáról ismert.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+