3 perc olvasási idő

A Pinterest új funkciókat vezet be karácsonyra

A Pinterest egy sor új funkciót indított el, amelyek célja a karácsonyi vásárlás egyszerűsítése és pozíciójának megerősítése az e-kereskedelemben. Milyen frissítések várnak rád a Pinteresten az ünnepek alatt?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Pinterest új funkciókat vezet be karácsonyra
Forrás: Depositphotos

Személyre szabott vásárlási kívánságlisták A Pinterest mostantól lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy személyre szabott kívánságlistákat hozzanak létre és kezeljenek. Az új Gyors mentés funkciónak köszönhetően az inspiráló ajándékkalauzokból mentett pinek közvetlenül egy bevásárlólistába kerülnek. A felhasználók könnyen megtekinthetik és közvetlenül megvásárolhatják a termékeket. Az e-kereskedelmi márkáknak esélyük van arra, hogy növeljék annak valószínűségét, hogy a felhasználók visszatérnek a Pinterestre, hogy befejezzék vásárlásaikat. Ez lerövidíti a termék felfedezésétől a vásárlásig tartó utat.

Az „Ünnepi leletek” lap a személyre szabott ajánlásokhoz

A Pinterest bevezetett egy kísérleti „Ünnepi találatok” lapot, amely személyre szabott ajándékjavaslatokat kínál a felhasználók korábbi interakciói alapján. Ez az új ajánlási rendszer a felhasználók vásárlási szokásaihoz igazított ajándékötleteket kínál. Az e-kereskedelmi márkák számára ez a funkció jobb termékláthatóságot jelent a személyre szabott felhasználói hírcsatornákban, ami növelheti az értékesítést és célzott forgalmat hozhat az ünnepi szezonban.

Hírességek jóváhagyása

A Pinterest több mint 1000 ajándékkalauzt készített 27 kategóriában, amelyek népszerű márkák közel 40 000 termékét tartalmazzák. Az útmutatókat hírességekkel, alkotókkal és jól ismert márkákkal együttműködve hozták létre, köztük olyan kiadókkal, mint a Vogue, a Refinery29 és a GQ, akik exkluzív ünnepi tippjeiket adták.

A Pinterest hangsúlyozza a válogatott tartalmakat és a hírességek ajánlásait, azzal a céllal, hogy megerősítse pozícióját a trendek és vásárlási tippek megbízható forrásaként.

Az e-kereskedelemre gyakorolt hatás

Ezek a Pinterest-innovációk számos előnnyel járnak az e-kereskedelmi szakemberek számára. Az új funkciók személyre szabott hírcsatornák, kívánságlisták és útmutatók kombinációjával támogatják a termékfelfedezést, növelve annak esélyét, hogy a felhasználók érdekes termékeket találjanak és vásároljanak.

A Pinterest a mentett termékek közvetlen megvásárlásának és a kedvenc tárgyakhoz való könnyű hozzáférésnek a lehetőségével egyszerűsíti az ügyfelek útját is, lerövidítve a termék felfedezésétől a vásárlásig tartó utat.

Ezenkívül a platform intenzíven együttműködik hírességekkel és márkákkal ajándékkalauzok létrehozásában, továbbra is építve az influencer marketing hitelességére és népszerűségére.

A Pinterest tehát arra törekszik, hogy ne csak tartalmi platform legyen, hanem az ünnepi vásárlások átfogó célpontja.

A márkák és az e-kereskedelmi szakemberek számára ezek a funkciók aktuális lehetőséget jelentenek a láthatóság növelésére és a vásárlási láz kihasználására egy olyan platformon, amely magas felhasználói elkötelezettségéről és szándékáról ismert.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Snapchat 2024: 850M felhasználó 5X AR elkötelezettséget hajt
4 perc olvasási idő

Snapchat 2024: 850M felhasználó 5X AR elkötelezettséget hajt

A Snapchat Newsroom szerint a Snapchat több mint 850 millió havi aktív felhasználójával a Snapchat virágzó közössége a társadalmi kapcsolatok és a digitális innováció újabb hihetetlen évét alakította ki 2024 végéhez közeledve. Most pedig vizsgáljuk meg a Snapchatet 2024-ben alakító főbb témákat és eseményeket.

Olvasás
A Pinterest 2025-ös trendelőrejelzése: 20 kötelező előrejelzés
2 perc olvasási idő

A Pinterest 2025-ös trendelőrejelzése: 20 kötelező előrejelzés

A Pinterest most közzétett 2025-ös trend-előrejelzése a merész kifejezésmód és a maximalizmus jövőjét mutatja, amelyet több mint félmilliárd havi felhasználó meglátásai és 80%-os pontossága támaszt alá. Az átfogó jelentés a városlátogatást felváltó hegyi úti céloktól kezdve a cseresznyés témájú mindennel és a szokatlan ünnepi süteményekig 20 olyan feltörekvő trendet vázol fel, amelyek meghatározzák az előttünk […]

Olvasás
A TikTok felemelkedése: A szórakoztatás, a kereskedelem és a kultúra átalakulása 2024-ben
3 perc olvasási idő

A TikTok felemelkedése: A szórakoztatás, a kereskedelem és a kultúra átalakulása 2024-ben

2024-ben a TikTok a digitális átalakulás egyik erőművévé vált, és több mint egymilliárdos globális közösségén belül elérte a 170 milliós amerikai felhasználószámot, ami lenyűgöző mérföldkőnek számít. A platform egyedülálló tartalmi megközelítése forradalmasította a vállalkozások közönséggel való kapcsolattartását, különösen a TikTok Shopon keresztül, ahol a havi LIVE munkamenetek háromszorosára nőttek az Egyesült Államokban.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+