2 perc olvasási idő

A pénteki kedvezmények felelősségteljesen növelik az e-kereskedelmi értékesítést

Az e-kereskedelem összefüggésében az ügyfelek bevonásának javítása és az értékesítés növelése kritikusan függ a fogyasztói magatartás ismeretétől. A SimplyCodes legújabb kutatása tisztázza a kuponok stratégiai felhasználását és a megtakarítások legjobb időzítését. Ugyanakkor problémákat vet fel az ésszerű kiadásokkal kapcsolatban is.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A pénteki kedvezmények felelősségteljesen növelik az e-kereskedelmi értékesítést
Forrás: Depositphotos

A SimplyCodes több mint 30 000 üzlet kuponstatisztikáit vizsgálta meg, és megállapította, hogy a péntek a legvalószínűbb nap a kedvezményekre. Konkrétan 19% -kal a többi hétköznaphoz képest drasztikusan emelkedik a megadott kuponok mennyisége ezen a napon. Ez a növekedés az amerikai fizetési rendszert tükrözi, amelyben a fizetést általában havonta kétszer osztják szét. Különösen figyelemre méltóak a hatások olyan területeken, mint a női bőrápolás, a ruhák és az ivás.

A jelentés szerint a promóciós kódok 52% -át szerdától péntekig generálják. A vállalatok bölcsen tennék, ha kampányaikat ezekre a napokra összpontosítanák, hogy kihasználják a megnövekedett ügyfélfigyelmet. A pénteki kedvezmények különösen jól ösztönzik a vásárlást a hétvégi visszaesés előtt, amikor kevesebb kupont biztosítanak

Az „útburkolás” jelenség vs tudatos költekezés

Míg a kedvezmények növelik az értékesítést, az e-kereskedelmi vállalatoknak tisztában kell lenniük a fogyasztók túlfizetési hajlandóságával. Az úgynevezett „megtakarítás”, a „megtakarítás” és a „kiadás” kombinációja, ez a jelenség magyarázza azt a helyzetet, amikor a fogyasztó több pénzt költ, hogy többet takarítson meg.

Miért fontos itt az e-kereskedelem? A túlzott kedvezmények az ügyfelek adósságát vagy alacsonyabb márkahűséget okozhatnak, ezáltal befolyásolva a jövőbeli kiadásokat.

A vállalatok hangsúlyozhatják az etikus vásárlást, hogy segítsenek ellensúlyozni ezt. A vásárlási magatartástól függően személyre szabott megtakarítások vagy kedvezmények biztosítása elősegíti a felelősségteljesebb fogyasztás ösztönzését.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Az ésszerű kiadások ösztönzése hosszú távú ügyfélhűséget eredményezhet, mivel az e-kereskedelem az értékesítés fellendítésén dolgozik. A fenntarthatóbb fejlődés a vásárlási élmény egyszerűsítéséből, egyértelmű megtakarítások biztosításából és a fogyasztók bölcs vásárlási magatartásra való megtanításából eredhet.

A péntekek nagy esélyt kínálnak az e-kereskedelmi vállalatok számára, hogy gondosan időzített kuponokkal és promóciós kódokkal növeljék eladásaikat. Az online áruházak növelhetik az értékesítést, növelhetik az ügyfelek elégedettségét, és hosszú távú kapcsolatokat hozhatnak létre azáltal, hogy a kedvezményeket a fogyasztói magatartáshoz igazítják, és minimalizálják a túlköltekezés csábítását.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját
3 perc olvasási idő

A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját

A Google új dokumentációt adott ki, amely javítja a Google Analytics (GA4) és a Search Console adatainak integrációját a jobb webhelyteljesítmény és a SEO-elemzés érdekében. Ezt a frissítést különösen azok a vállalatok fogják értékelni, amelyek növelni szeretnék az organikus forgalmat és javítani a felhasználói élményt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+