A SimplyCodes több mint 30 000 üzlet kuponstatisztikáit vizsgálta meg, és megállapította, hogy a péntek a legvalószínűbb nap a kedvezményekre. Konkrétan 19% -kal a többi hétköznaphoz képest drasztikusan emelkedik a megadott kuponok mennyisége ezen a napon. Ez a növekedés az amerikai fizetési rendszert tükrözi, amelyben a fizetést általában havonta kétszer osztják szét. Különösen figyelemre méltóak a hatások olyan területeken, mint a női bőrápolás, a ruhák és az ivás.
A jelentés szerint a promóciós kódok 52% -át szerdától péntekig generálják. A vállalatok bölcsen tennék, ha kampányaikat ezekre a napokra összpontosítanák, hogy kihasználják a megnövekedett ügyfélfigyelmet. A pénteki kedvezmények különösen jól ösztönzik a vásárlást a hétvégi visszaesés előtt, amikor kevesebb kupont biztosítanak
Az „útburkolás” jelenség vs tudatos költekezés
Míg a kedvezmények növelik az értékesítést, az e-kereskedelmi vállalatoknak tisztában kell lenniük a fogyasztók túlfizetési hajlandóságával. Az úgynevezett „megtakarítás”, a „megtakarítás” és a „kiadás” kombinációja, ez a jelenség magyarázza azt a helyzetet, amikor a fogyasztó több pénzt költ, hogy többet takarítson meg.
Miért fontos itt az e-kereskedelem? A túlzott kedvezmények az ügyfelek adósságát vagy alacsonyabb márkahűséget okozhatnak, ezáltal befolyásolva a jövőbeli kiadásokat.
Az ésszerű kiadások ösztönzése hosszú távú ügyfélhűséget eredményezhet, mivel az e-kereskedelem az értékesítés fellendítésén dolgozik. A fenntarthatóbb fejlődés a vásárlási élmény egyszerűsítéséből, egyértelmű megtakarítások biztosításából és a fogyasztók bölcs vásárlási magatartásra való megtanításából eredhet.A vállalatok hangsúlyozhatják az etikus vásárlást, hogy segítsenek ellensúlyozni ezt. A vásárlási magatartástól függően személyre szabott megtakarítások vagy kedvezmények biztosítása elősegíti a felelősségteljesebb fogyasztás ösztönzését.
A péntekek nagy esélyt kínálnak az e-kereskedelmi vállalatok számára, hogy gondosan időzített kuponokkal és promóciós kódokkal növeljék eladásaikat. Az online áruházak növelhetik az értékesítést, növelhetik az ügyfelek elégedettségét, és hosszú távú kapcsolatokat hozhatnak létre azáltal, hogy a kedvezményeket a fogyasztói magatartáshoz igazítják, és minimalizálják a túlköltekezés csábítását.