2 perc olvasási idő

A pénteki kedvezmények felelősségteljesen növelik az e-kereskedelmi értékesítést

Az e-kereskedelem összefüggésében az ügyfelek bevonásának javítása és az értékesítés növelése kritikusan függ a fogyasztói magatartás ismeretétől. A SimplyCodes legújabb kutatása tisztázza a kuponok stratégiai felhasználását és a megtakarítások legjobb időzítését. Ugyanakkor problémákat vet fel az ésszerű kiadásokkal kapcsolatban is.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A pénteki kedvezmények felelősségteljesen növelik az e-kereskedelmi értékesítést
Forrás: Depositphotos

A SimplyCodes több mint 30 000 üzlet kuponstatisztikáit vizsgálta meg, és megállapította, hogy a péntek a legvalószínűbb nap a kedvezményekre. Konkrétan 19% -kal a többi hétköznaphoz képest drasztikusan emelkedik a megadott kuponok mennyisége ezen a napon. Ez a növekedés az amerikai fizetési rendszert tükrözi, amelyben a fizetést általában havonta kétszer osztják szét. Különösen figyelemre méltóak a hatások olyan területeken, mint a női bőrápolás, a ruhák és az ivás.

A jelentés szerint a promóciós kódok 52% -át szerdától péntekig generálják. A vállalatok bölcsen tennék, ha kampányaikat ezekre a napokra összpontosítanák, hogy kihasználják a megnövekedett ügyfélfigyelmet. A pénteki kedvezmények különösen jól ösztönzik a vásárlást a hétvégi visszaesés előtt, amikor kevesebb kupont biztosítanak

Az „útburkolás” jelenség vs tudatos költekezés

Míg a kedvezmények növelik az értékesítést, az e-kereskedelmi vállalatoknak tisztában kell lenniük a fogyasztók túlfizetési hajlandóságával. Az úgynevezett „megtakarítás”, a „megtakarítás” és a „kiadás” kombinációja, ez a jelenség magyarázza azt a helyzetet, amikor a fogyasztó több pénzt költ, hogy többet takarítson meg.

Miért fontos itt az e-kereskedelem? A túlzott kedvezmények az ügyfelek adósságát vagy alacsonyabb márkahűséget okozhatnak, ezáltal befolyásolva a jövőbeli kiadásokat.

A vállalatok hangsúlyozhatják az etikus vásárlást, hogy segítsenek ellensúlyozni ezt. A vásárlási magatartástól függően személyre szabott megtakarítások vagy kedvezmények biztosítása elősegíti a felelősségteljesebb fogyasztás ösztönzését.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Az ésszerű kiadások ösztönzése hosszú távú ügyfélhűséget eredményezhet, mivel az e-kereskedelem az értékesítés fellendítésén dolgozik. A fenntarthatóbb fejlődés a vásárlási élmény egyszerűsítéséből, egyértelmű megtakarítások biztosításából és a fogyasztók bölcs vásárlási magatartásra való megtanításából eredhet.

A péntekek nagy esélyt kínálnak az e-kereskedelmi vállalatok számára, hogy gondosan időzített kuponokkal és promóciós kódokkal növeljék eladásaikat. Az online áruházak növelhetik az értékesítést, növelhetik az ügyfelek elégedettségét, és hosszú távú kapcsolatokat hozhatnak létre azáltal, hogy a kedvezményeket a fogyasztói magatartáshoz igazítják, és minimalizálják a túlköltekezés csábítását.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+