2 perc olvasási idő

A Motorola ötvözi a mesterséges intelligenciát és a divatot az élvonalbeli telefonkampányban

A Motorola innovatív új kampányt indított. Elindították a "Styled With Moto" kampányt, amely ötvözi telefonterveik elemeit futurisztikus divatkoncepciókkal. A kampány jelentős érdeklődést és vitát váltott ki az iparágban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Motorola ötvözi a mesterséges intelligenciát és a divatot az élvonalbeli telefonkampányban
Forrás: YouTube

Az automatizálást és az AI-t használták, hogy megálmodják a ruhákat a régi iskola „denevérszárny” logója és új Razr telefonjaik színei alapján. Hat szín, hat telefon és egy csomó „mi a fenét nézünk?”

Összeállították ezt a rövid, 30 másodperces videót, ahol számítógép által generált modellek forognak ezekben az AI által tervezett összeállításokban.

„Ezzel a merész kampánnyal a Motorola nemcsak technológiai vezetőként, hanem divatikonként is pozícionálja magát” – áll a közleményben.

Az egész egy csapatmunka a francia Heaven nevű ügynökséggel. De itt van a rúgó – néhány valós befolyásolót kötöttek be @dressingleloo és @thedwardsad egy videóhoz, amely az új telefoncsalád különböző színeihez illeszkedő ruhákat tartalmaz.



Ez azonban elgondolkodtatott minket. Látni fogjuk ezt az automatizálási és AI divatbemutatót minden alkalommal, amikor egy új telefon leesik? És mi a helyzet az influencerekkel? Ez már lassan történik – néha nehéz megmondani, hogy valódi befolyásolót vagy AI-alkotást nézel-e. Egy olyan világ felé tartunk, ahol az AI befolyásolói fej-fej mellett versenyeznek a valódiakkal? A vonalak napról napra elmosódnak, és ez egyszerre lenyűgöző és kissé nyugtalanító.

Nézd, nem tudjuk, hogy ez zsenialitás vagy őrület, de a Motorola határozottan beszél az emberekkel. És ez nem csak a telefonokról szól – ez hatalmas lehet az e-kereskedelem számára is. Képzelje el, hogy egy online áruházban böngészik, és mesterséges intelligencia által generált modelleket lát, amelyek olyan ruhákat viselnek, amelyek megfelelnek a megvásárolni kívánt eszköznek. Vagy virtuális próbák, ahol vásárlás előtt megnézheti, hogyan néz ki egy telefon az Ön stílusával.

Mit gondolsz? Ez a telefonok és talán más termékek online értékesítésének jövője, vagy elvesztették a cselekményt? Akárhogy is, ez biztosan felrázza a dolgokat a digitális piacon.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+