Az AI segítségével megálmodták a ruhákat a régi iskola „denevérszárny” logója és új Razr telefonjaik színei alapján. Hat szín, hat telefon és egy csomó „mi a fenét nézünk?”
Összeállították ezt a rövid, 30 másodperces videót, ahol számítógép által generált modellek forognak ezekben az AI által tervezett összeállításokban.
„Ezzel a merész kampánnyal a Motorola nemcsak technológiai vezetőként, hanem divatikonként is pozícionálja magát” – áll a közleményben.
Az egész egy csapatmunka a francia Heaven nevű ügynökséggel. De itt van a rúgó – néhány valós befolyásolót kötöttek be @dressingleloo és @thedwardsad egy videóhoz, amely az új telefoncsalád különböző színeihez illeszkedő ruhákat tartalmaz.
Ez azonban elgondolkodtatott minket. Látni fogunk AI divatbemutatókat minden alkalommal, amikor egy új telefon leesik? És mi a helyzet az influencerekkel? Ez már lassan történik – néha nehéz megmondani, hogy valódi befolyásolót vagy AI-alkotást nézel-e. Egy olyan világ felé tartunk, ahol az AI befolyásolói fej-fej mellett versenyeznek a valódiakkal? A vonalak napról napra elmosódnak, és ez egyszerre lenyűgöző és kissé nyugtalanító.
Nézd, nem tudjuk, hogy ez zsenialitás vagy őrület, de a Motorola határozottan beszél az emberekkel. És ez nem csak a telefonokról szól – ez hatalmas lehet az e-kereskedelem számára is. Képzelje el, hogy egy online áruházban böngészik, és mesterséges intelligencia által generált modelleket lát, amelyek olyan ruhákat viselnek, amelyek megfelelnek a megvásárolni kívánt eszköznek. Vagy virtuális próbák, ahol vásárlás előtt megnézheti, hogyan néz ki egy telefon az Ön stílusával.
Mit gondolsz? Ez a telefonok és talán más termékek online értékesítésének jövője, vagy elvesztették a cselekményt? Akárhogy is, ez biztosan felrázza a dolgokat a digitális piacon.