2 perc olvasási idő

A mobilkereskedelem konverziós kihívásai

A Quantum Metric új kutatása, a folyamatos terméktervezési eszköz megdöbbentő eltérést tár fel a mobil kereskedelemben. Bár csak minden ötödik fogyasztó vásárol rendszeresen mobiltelefonján, a havi e-kereskedelmi forgalom 73% -a mobil eszközökről származik.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A mobilkereskedelem konverziós kihívásai
Forrás: Depositphotos

A jelentés szerint a biztonsággal, a fizetés megbízhatóságával és az alkalmazások stabilitásával kapcsolatos kielégítetlen elvárások megakadályozhatják a mobilkereskedelmi konverziókat. „A mobil teljesítmény hatása a fogyasztói bizalom megteremtésére” című új mobilteljesítmény-jelentés számos fontos megállapítást hangsúlyoz:

  • Bár a mobilvásárlások még mindig alacsonyak, az okostelefon-használat 2023-hoz képest 20% -kal nőtt.
  • Míg a fogyasztók 69% -a vizsgálja meg a nagy értékű cikkeket mobilon, a legtöbb vásárlás asztali számítógépen történik. A mobil kocsik akár 10% -a többet hagyja magát, mint az asztali számítógépek.
  • A felhasználók közül figyelemre méltó 45% tapasztalt problémákat mobilon történő vásárláskor, ami miatt 51% -uk abbahagyja készüléke használatát. Továbbá 55% lemondana a három-öt perces vásárlásokról.
  • A válaszadók mindössze 17% -a érzi magát magabiztosnak jelentős mobilvásárlásokkal, mindössze 250 font kényelmesen. Az 50 font alatti vásárlások esetében ez a statisztika mindössze 59% -ra emelkedik.
  • Hibákat vagy akadályokat okozó hibák (43%), majd az asztali számítógépekhez képest az eszközök hiánya (33%).
  • A biztonsági aggályok (25%) a mobil bizalmatlanság fő okai.
2024 mobile traffic shares: By industry

Source: Quantummetric

„A vállalkozások egyértelműen költségesnek találják, ha az okostelefon-használat növelése alacsony mobilkereskedelmi konverziókat eredményez” – mondta Danielle Harvey, a Quantum Metric globális alelnöke és utazási és vendéglátási stratégiájának vezetője

A stratégiai kiadások, különösen a Black Friday és a Cyber Monday előtt, azonban megoldhatják a fogyasztói problémákat, és felszabadíthatják a mobilban rejlő tényleges potenciált.

A vállalkozások a mobileszközökben rejlő lehetőségeket nyereséggé alakíthatják, ha adatvezérelt betekintést használnak a mobilkliensek útjának jobb megértéséhez, személyre szabott élmények biztosításához és a biztonság támogatásához.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
E-kereskedelmi szakemberek: Navigálás Németország virágzó mobil vásárlási táján
4 perc olvasási idő

E-kereskedelmi szakemberek: Navigálás Németország virágzó mobil vásárlási táján

Az e-kereskedelmi marketing fejlődésével Németország mobilalkalmazás-piaca figyelemre méltó növekedést tapasztal, ami izgalmas lehetőségeket kínál a vállalkozások számára. 2023-ban a németek elképesztő 64 milliárd órát töltöttek mobilalkalmazásokkal, kiemelve a mobil marketing növekvő szerepét a fogyasztók mindennapi életében.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+