2 perc olvasási idő

A mobilkereskedelem konverziós kihívásai

A Quantum Metric új kutatása, a folyamatos terméktervezési eszköz megdöbbentő eltérést tár fel a mobil kereskedelemben. Bár csak minden ötödik fogyasztó vásárol rendszeresen mobiltelefonján, a havi e-kereskedelmi forgalom 73% -a mobil eszközökről származik.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A mobilkereskedelem konverziós kihívásai
Forrás: Depositphotos

A jelentés szerint a biztonsággal, a fizetés megbízhatóságával és az alkalmazások stabilitásával kapcsolatos kielégítetlen elvárások megakadályozhatják a mobilkereskedelmi konverziókat. „A mobil teljesítmény hatása a fogyasztói bizalom megteremtésére” című új mobilteljesítmény-jelentés számos fontos megállapítást hangsúlyoz:

  • Bár a mobilvásárlások még mindig alacsonyak, az okostelefon-használat 2023-hoz képest 20% -kal nőtt.
  • Míg a fogyasztók 69% -a vizsgálja meg a nagy értékű cikkeket mobilon, a legtöbb vásárlás asztali számítógépen történik. A mobil kocsik akár 10% -a többet hagyja magát, mint az asztali számítógépek.
  • A felhasználók közül figyelemre méltó 45% tapasztalt problémákat mobilon történő vásárláskor, ami miatt 51% -uk abbahagyja készüléke használatát. Továbbá 55% lemondana a három-öt perces vásárlásokról.
  • A válaszadók mindössze 17% -a érzi magát magabiztosnak jelentős mobilvásárlásokkal, mindössze 250 font kényelmesen. Az 50 font alatti vásárlások esetében ez a statisztika mindössze 59% -ra emelkedik.
  • Hibákat vagy akadályokat okozó hibák (43%), majd az asztali számítógépekhez képest az eszközök hiánya (33%).
  • A biztonsági aggályok (25%) a mobil bizalmatlanság fő okai.
2024 mobile traffic shares: By industry

Source: Quantummetric

„A vállalkozások egyértelműen költségesnek találják, ha az okostelefon-használat növelése alacsony mobilkereskedelmi konverziókat eredményez” – mondta Danielle Harvey, a Quantum Metric globális alelnöke és utazási és vendéglátási stratégiájának vezetője

A stratégiai kiadások, különösen a Black Friday és a Cyber Monday előtt, azonban megoldhatják a fogyasztói problémákat, és felszabadíthatják a mobilban rejlő tényleges potenciált.

A vállalkozások a mobileszközökben rejlő lehetőségeket nyereséggé alakíthatják, ha adatvezérelt betekintést használnak a mobilkliensek útjának jobb megértéséhez, személyre szabott élmények biztosításához és a biztonság támogatásához.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A rejtett ok, amiért a hűségvezérelt applikációk eltiporják a csak webes boltokat
9 perc olvasási idő

A rejtett ok, amiért a hűségvezérelt applikációk eltiporják a csak webes boltokat

Valami történik a kiskereskedelemben, amiről a legtöbb márka lemarad. Azok a mobil vásárlók, akik kipróbálják a hűségalapú alkalmazásokat, ritkán térnek vissza a weboldalon történő vásárláshoz. De itt van, ami igazán megdöbbentő – ez nem a kényelemről vagy a gyorsaságról szól. Hanem valami sokkal mélyebbről. Valami olyasmiről, amit a webáruházak egyszerűen nem tudnak megismételni, függetlenül attól, […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Mobil vásárlási alkalmazások: A stratégiai előny, amit a márkák nem hagyhatnak figyelmen kívül
9 perc olvasási idő

Mobil vásárlási alkalmazások: A stratégiai előny, amit a márkák nem hagyhatnak figyelmen kívül

A mobil vásárlási alkalmazások hatékony eszközzé fejlődtek az e-kereskedelmi vállalkozások számára, és nem csupán kényelmet kínálnak. Lehetővé teszik a mélyebb ügyfélkapcsolatokat, a valós idejű személyre szabást és az intelligensebb hűségstratégiákat, miközben a színfalak mögött racionalizálják a műveleteket. A mobilhasználat általánossá válásával az alkalmazások újradefiniálják a márkák kommunikációját, a bizalomépítést és a fenntartható növekedést a versenyben.

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
A legjobb mobil marketing stratégiák a kkv-k számára
3 perc olvasási idő

A legjobb mobil marketing stratégiák a kkv-k számára

Az online vásárlás virágzik, és ha kis- vagy középvállalkozást vezet, nem engedheti meg magának, hogy lemaradjon a mobil forradalomról. Egyre többen nyúlnak a telefonjukhoz, hogy böngészhessenek és vásárolhassanak, ezért itt az ideje, hogy okosan foglalkozzon a mobil marketing stratégiákkal. Ne aggódjon azonban – van néhány tippünk, amelyek segíthetnek kapcsolatba lépni az okostelefon-vásárlókkal és növelni az […]