A jelentés szerint a biztonsággal, a fizetés megbízhatóságával és az alkalmazások stabilitásával kapcsolatos kielégítetlen elvárások megakadályozhatják a mobilkereskedelmi konverziókat. „A mobil teljesítmény hatása a fogyasztói bizalom megteremtésére” című új mobilteljesítmény-jelentés számos fontos megállapítást hangsúlyoz:
- Bár a mobilvásárlások még mindig alacsonyak, az okostelefon-használat 2023-hoz képest 20% -kal nőtt.
- Míg a fogyasztók 69% -a vizsgálja meg a nagy értékű cikkeket mobilon, a legtöbb vásárlás asztali számítógépen történik. A mobil kocsik akár 10% -a többet hagyja magát, mint az asztali számítógépek.
- A felhasználók közül figyelemre méltó 45% tapasztalt problémákat mobilon történő vásárláskor, ami miatt 51% -uk abbahagyja készüléke használatát. Továbbá 55% lemondana a három-öt perces vásárlásokról.
- A válaszadók mindössze 17% -a érzi magát magabiztosnak jelentős mobilvásárlásokkal, mindössze 250 font kényelmesen. Az 50 font alatti vásárlások esetében ez a statisztika mindössze 59% -ra emelkedik.
- Hibákat vagy akadályokat okozó hibák (43%), majd az asztali számítógépekhez képest az eszközök hiánya (33%).
- A biztonsági aggályok (25%) a mobil bizalmatlanság fő okai.
„A vállalkozások egyértelműen költségesnek találják, ha az okostelefon-használat növelése alacsony mobilkereskedelmi konverziókat eredményez” – mondta Danielle Harvey, a Quantum Metric globális alelnöke és utazási és vendéglátási stratégiájának vezetője
A stratégiai kiadások, különösen a Black Friday és a Cyber Monday előtt, azonban megoldhatják a fogyasztói problémákat, és felszabadíthatják a mobilban rejlő tényleges potenciált.
A vállalkozások a mobileszközökben rejlő lehetőségeket nyereséggé alakíthatják, ha adatvezérelt betekintést használnak a mobilkliensek útjának jobb megértéséhez, személyre szabott élmények biztosításához és a biztonság támogatásához.