3 perc olvasási idő

A Meta iOS-en történő reklámozása 30% -kal többet fog fizetni

A jövő héttől jelentős változás lesz a Facebook- és Instagram-hirdetések iOS-eszközökön történő vásárlásának módjában. Szerencsére elkerülheti ezeket a költségeket.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta iOS-en történő reklámozása 30% -kal többet fog fizetni
Forrás: Depositphotos

Ha iOS-eszközön keresztül vásárolsz Facebook- vagy Instagram-hirdetéseket, további 30%-os díjat számítunk fel, amely közvetlenül az Apple-t illeti meg. Ezt már tudják az Egyesült Államokban – a változás február óta érvényben van , és most minden hirdető számára bevezetik minden régióban, a Social Media Today szerint.

Az Apple 30%-os díjat számít fel az alkalmazáson belüli vásárlásokra az App Store szabályai szerint, amelyek az iOS-alkalmazásokon keresztül értékesített összes digitális termékre és szolgáltatásra vonatkoznak. A fő érvek a platform fenntartásának és fejlesztésének költségei, a felhasználói bázishoz való hozzáférés, a támogatási és szolgáltatási költségek, a bevételmegosztás a fejlesztőkkel és a folyamatos bevételtermelés.
Az Apple úgy véli, hogy a platformját és felhasználói bázisát használó vállalatoknak hozzá kell járulniuk az ökoszisztéma fenntarthatóságához és folyamatos növekedéséhez. Ez a díjstruktúra ellentmondásos volt, ami jogi kihívásokhoz és kritikákhoz vezetett a különböző vállalatok és szabályozók részéről.

Az Apple úgy véli, hogy a platformját és felhasználói bázisát használó vállalatoknak hozzá kell járulniuk az ökoszisztéma fenntarthatóságához és folyamatos növekedéséhez. Ez a díjstruktúra viták tárgyát képezte, ami jogi kihívásokhoz és kritikákhoz vezetett a különböző vállalatok és szabályozó testületek részéről.

A Meta gyorsan reagált

A Meta úgy alakította át webes platformját , hogy az iOS-eszközökön elérhető összes funkció számítógépeken is elérhető legyen. Ez az adaptáció lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy további díjak nélkül növeljék a bejegyzések számát, és hirdetéseket hozzanak létre.

Pedro Pavón, aki a Meta bevételszerzéséért és reklámozásáért felelős, a Threads-fiókjában kommentálta az esetet.

Még az Európai Unió is bíróság elé vitte az Apple-t.

„Az Apple új szlogenjének az „Act Different” -nek kell lennie. A mai napon további lépéseket teszünk annak biztosítása érdekében, hogy az Apple megfeleljen a DMA-szabályoknak. Okunk van feltételezni, hogy az AppStore szabályai, amelyek nem teszik lehetővé az alkalmazásfejlesztők számára, hogy szabadon kommunikáljanak saját felhasználóikkal, megsértik a DMA-t. Új ügyet nyitunk az Apple új iOS Általános Szerződési Feltételeivel kapcsolatban is. Az Apple védelemhez való jogának sérelme nélkül eltökélt szándékunk, hogy egyértelmű és hatékony DMA-eszköztárat alkalmazzunk annak érdekében, hogy végre valódi lehetőségeket nyissunk meg az innovátorok és a fogyasztók előtt” – nyilatkozta Thierry Breton, a belső piacért felelős biztos.

Ha a jövő héttől iOS-en vásárolsz Facebook- és Instagram-hirdetéseket, frissítsd a stratégiádat úgy, hogy inkább asztali számítógépet használj. Ez az egyszerű módosítás segít elkerülni a szükségtelen díjakat, és biztosítja a hirdetési költségkeret hatékonyabb felhasználását.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+