3 perc olvasási idő

A Meta iOS-en történő reklámozása 30% -kal többet fog fizetni

A jövő héttől jelentős változás lesz a Facebook- és Instagram-hirdetések iOS-eszközökön történő vásárlásának módjában. Szerencsére elkerülheti ezeket a költségeket.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta iOS-en történő reklámozása 30% -kal többet fog fizetni
Forrás: Depositphotos

Ha iOS-eszközön keresztül vásárolsz Facebook- vagy Instagram-hirdetéseket, további 30%-os díjat számítunk fel, amely közvetlenül az Apple-t illeti meg. Ezt már tudják az Egyesült Államokban – a változás február óta érvényben van , és most minden hirdető számára bevezetik minden régióban, a Social Media Today szerint.

Az Apple 30%-os díjat számít fel az alkalmazáson belüli vásárlásokra az App Store szabályai szerint, amelyek az iOS-alkalmazásokon keresztül értékesített összes digitális termékre és szolgáltatásra vonatkoznak. A fő érvek a platform fenntartásának és fejlesztésének költségei, a felhasználói bázishoz való hozzáférés, a támogatási és szolgáltatási költségek, a bevételmegosztás a fejlesztőkkel és a folyamatos bevételtermelés.
Az Apple úgy véli, hogy a platformját és felhasználói bázisát használó vállalatoknak hozzá kell járulniuk az ökoszisztéma fenntarthatóságához és folyamatos növekedéséhez. Ez a díjstruktúra ellentmondásos volt, ami jogi kihívásokhoz és kritikákhoz vezetett a különböző vállalatok és szabályozók részéről.

Az Apple úgy véli, hogy a platformját és felhasználói bázisát használó vállalatoknak hozzá kell járulniuk az ökoszisztéma fenntarthatóságához és folyamatos növekedéséhez. Ez a díjstruktúra viták tárgyát képezte, ami jogi kihívásokhoz és kritikákhoz vezetett a különböző vállalatok és szabályozó testületek részéről.

A Meta gyorsan reagált

A Meta úgy alakította át webes platformját , hogy az iOS-eszközökön elérhető összes funkció számítógépeken is elérhető legyen. Ez az adaptáció lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy további díjak nélkül növeljék a bejegyzések számát, és hirdetéseket hozzanak létre.

Pedro Pavón, aki a Meta bevételszerzéséért és reklámozásáért felelős, a Threads-fiókjában kommentálta az esetet.

Még az Európai Unió is bíróság elé vitte az Apple-t.

„Az Apple új szlogenjének az „Act Different” -nek kell lennie. A mai napon további lépéseket teszünk annak biztosítása érdekében, hogy az Apple megfeleljen a DMA-szabályoknak. Okunk van feltételezni, hogy az AppStore szabályai, amelyek nem teszik lehetővé az alkalmazásfejlesztők számára, hogy szabadon kommunikáljanak saját felhasználóikkal, megsértik a DMA-t. Új ügyet nyitunk az Apple új iOS Általános Szerződési Feltételeivel kapcsolatban is. Az Apple védelemhez való jogának sérelme nélkül eltökélt szándékunk, hogy egyértelmű és hatékony DMA-eszköztárat alkalmazzunk annak érdekében, hogy végre valódi lehetőségeket nyissunk meg az innovátorok és a fogyasztók előtt” – nyilatkozta Thierry Breton, a belső piacért felelős biztos.

Ha a jövő héttől iOS-en vásárolsz Facebook- és Instagram-hirdetéseket, frissítsd a stratégiádat úgy, hogy inkább asztali számítógépet használj. Ez az egyszerű módosítás segít elkerülni a szükségtelen díjakat, és biztosítja a hirdetési költségkeret hatékonyabb felhasználását.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal
5 perc olvasási idő

Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal

A lelkes vásárlás szezonjának közeledtével a Meta hirdetési innovációi forradalmasítják az e-kereskedelmi vállalkozások ügyfelekkel való elérését. Az értékesítés fokozására és a marketingstratégiák optimalizálására tervezett új eszközökkel a Meta legújabb funkciói kreatívabb hirdetési lehetőségeket, személyre szabott kedvezménykiemeléseket és fejlett helyalapú célzást kínálnak. Ezek a frissítések hatékonyabb megközelítést ígérnek a potenciális ügyfelek bevonására, biztosítva, hogy e-kereskedelmi stratégiája […]

Olvasás
A Meta AI UK zöld utat kapott a fejlesztéshez
2 perc olvasási idő

A Meta AI UK zöld utat kapott a fejlesztéshez

A Meta AI UK engedélyt kapott arra, hogy felnőtt Facebook- és Instagram-felhasználók nyilvános bejegyzéseit felhasználja AI-képzéshez. Ez a jelentős fejlesztés lehetővé teszi az egyesült királyságbeli AI-kezdeményezés számára, hogy a felhasználók által létrehozott tartalmakat felhasználja mesterségesintelligencia-modelljeinek javítására.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+