
.
Főbb frissítések
- Kibővített hozzáférés az omnichannel hirdetésekhez az online és a téglaüzletekben történő értékesítés támogatása érdekében
- A generatív mesterséges intelligencia új alkalmazásai a kiskereskedelemben, beleértve a virtuális felpróbálást és a katalógushirdetések hátterének generálását.
- Egyszerűsített pénztári élmény tesztelése a boltok hirdetéseihez az Egyesült Államokban és egyes nemzetközi piacokon.
- Hirdetések bevezetése a Facebook értesítésekben
Omnicsatornás hirdetések mindenkinek
A Meta globálisan kiterjeszti az omnichannel hirdetésekhez való hozzáférést, amely idén nyáron lesz elérhető. Ezek a hirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy elvezessék a vásárlókat a legközelebbi, elérhető termékeket kínáló üzletekhez, és kiemeljék a fizikai boltok látogatását motiváló kedvezményeket. A Meta adatai szerint az omnichannel hirdetéseket használó hirdetők 15%-kal alacsonyabb ügyfélszerzési költséget(CPA) és 12%-kal magasabb reklámköltés megtérülést (ROAS) tapasztaltak.
Craig Brommer, az American Eagle CMO-ja kijelentette: „A hirdetések marketingstratégiánk kritikus részét képezik a fiatalabb közönség elérésének, valamint az online és a több mint 800 üzletünkben történő értékesítés ösztönzésének. Az omnichannel hirdetésekkel 48%-kal magasabb omnichannel megtérülést tudtunk elérni a reklámköltésünkön a fő célközönségünk – a 18-24 éves vásárlók – esetében.”
A Meta új eszközöket mutat be: Fejlesztések az e-kereskedelem számára
A Meta az online értékesítésre szolgáló eszközök frissítéseit is bevezeti:
- Egyszerűsített pénztári élmény a Shop hirdetésekhez – a tesztelés idén kezdődik, lehetővé téve a vásárlók számára, hogy a vásárlásukat a hirdető weboldalán fejezzék be, miután felépítették a kosarukat a boltban. A tesztelés Ausztráliában és Tajvanon kezdődik.
- Partnerségi hirdetések és Advantage+ katalógushirdetések kombinálása – lehetővé teszi az alkotói tartalom használatát a katalógushirdetésekben.
- Új optimalizálás további termékek megjelenítésére – a hirdetési rendszer képes a katalógusból további releváns termékeket megjeleníteni. A tesztek során a hirdetők átlagosan 14%-os ROAS-növekedést tapasztaltak. A brit Boden kiskereskedő 23%-os ROAS-növekedést ért el, a latin-amerikai Dexter pedig 25%-os konverziós költségcsökkenést tapasztalt.

Source: Socialmediatoday.com
Új lehetőségek a generatív mesterséges intelligenciával
A Meta bővíti a generatív AI használatát a kiskereskedelemben:
- Ruhák virtuális felpróbálása digitális modelleken
- Háttérgenerálás katalógushirdetésekhez
- Személyre szabottabb szöveggenerálás reklámszövegekhez
Új formátumok és elhelyezések
Idén tavasszal a Meta megkezdi a hirdetések tesztelését a Facebook értesítésekben, új helyet biztosítva a hirdetőknek a vásárlók eléréséhez és az ismételt látogatások ösztönzéséhez. A további frissítések közé tartoznak:
- A hirdetésekben a promóciós kódok megosztása előtt e-mail kérésének lehetősége.
- Az Instagram hirdetésekben található webhelylinkek globális elérhetősége
A Nissan tesztelte a webhelylinkeket, amelyekkel a járműinformációkhoz irányította az ügyfeleket Európában, és 39%-os növekedést regisztrált a céloldalletöltésekben és 19%-os növekedést a minősített webhelylátogatások számában.