1 perc olvasási idő

A Meta már a karácsonyra gondol. Útmutatót adott ki a kampányok gyors elindításához

A szerencse a felkészülteknek kedvez! A Meta nem becsülte alá a felkészülést, és létrehozott egy útmutatót, amely tippeket tartalmaz a hatékonyabb kampányokhoz.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta már a karácsonyra gondol. Útmutatót adott ki a kampányok gyors elindításához
Forrás: Depositphotos

Tizenkilenc oldalon keresztül tárgyal 4 lépést, amelyek ideálisak a jelenlegi kezdéshez: tervezés, kísérletezés, promóció és karbantartás. Az automatizálás és az AI innovációk szintén bőséges teret kaptak a prezentációhoz, például a termékfotók hátterének megváltoztatásához, az automatikus méretbeállításhoz vagy a feliratokkal kapcsolatos segítséghez.

Ezt a tömör, világos és egyértelmű brosúrát különösen azok a kis- és középvállalkozások fogják értékelni, akik nem teljesen ismerik a platformot, és nem tudják, mit várhatnak el az általa kínált összes lehetőségtől.

A teljes útmutató ingyenesen elérhető, még személyes adatok megadása nélkül is.

A Meta szerint érdemes költeni a platformjaikra

A felmérés szerint az emberek a közösségi hálózatokra támaszkodnak. Szeretnek felfedezni és inspirálódni termékek és szolgáltatások vásárlásakor, és korábban gondolkodnak az ajándékokon, mint valaha.

Source: Meta

A Meta által megrendelt tanulmányt a YouGov készítette. Az online felmérést 14 ország (Ausztrália, Brazília, Kanada, Franciaország, Németország, Indonézia, Japán, Mexikó, Dél-Korea, Svédország, Thaiföld, Egyesült Királyság, USA, Vietnam) 17 906 felnőtt mintáján végezték.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge