Tizenkilenc oldalon keresztül tárgyal 4 lépést, amelyek ideálisak a jelenlegi kezdéshez: tervezés, kísérletezés, promóció és karbantartás. Az automatizálás és az AI innovációk szintén bőséges teret kaptak a prezentációhoz, például a termékfotók hátterének megváltoztatásához, az automatikus méretbeállításhoz vagy a feliratokkal kapcsolatos segítséghez.
Ezt a tömör, világos és egyértelmű brosúrát különösen azok a kis- és középvállalkozások fogják értékelni, akik nem teljesen ismerik a platformot, és nem tudják, mit várhatnak el az általa kínált összes lehetőségtől.
A teljes útmutató ingyenesen elérhető, még személyes adatok megadása nélkül is.
A Meta szerint érdemes költeni a platformjaikra
A felmérés szerint az emberek a közösségi hálózatokra támaszkodnak. Szeretnek felfedezni és inspirálódni termékek és szolgáltatások vásárlásakor, és korábban gondolkodnak az ajándékokon, mint valaha.
A Meta által megrendelt tanulmányt a YouGov készítette. Az online felmérést 14 ország (Ausztrália, Brazília, Kanada, Franciaország, Németország, Indonézia, Japán, Mexikó, Dél-Korea, Svédország, Thaiföld, Egyesült Királyság, USA, Vietnam) 17 906 felnőtt mintáján végezték.