2 perc olvasási idő

A Meta és a Universal Music jobban együttműködik egymással. Zene lesz a WhatsApp-on

A Meta és a Universal Music Group (UMG) teljesen új szintre emeli partnerségét. A nagyobb üzlet miatt az UMG énekeseinek és zeneszerzőinek még több esélyük lesz arra, hogy kapcsolatba lépjenek rajongóikkal olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook, az Instagram és a WhatsApp. Ez a változás az e-kereskedelmi vállalatok számára is jó lehet.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta és a Universal Music jobban együttműködik egymással. Zene lesz a WhatsApp-on
Forrás: Depositphotos

Az egyik legfontosabb zenei cég, az UMG olyan nagy popzenei sztárokkal dolgozik együtt, mint Justin Bieber, Billie Eilish és Taylor Swift. Az új, kibővített megállapodásnak köszönhetően még több lehetőség nyílt meg az UMG művészei és zeneszerzői számára a Facebookon, az Instagramon, a Messengeren, a Horizonon, a Threads-en és most a WhatsApp-on.

A kapcsolat 2017-es kezdete óta a zeneipar és a közösségi média szorosabban együttműködik. A TikTokkal folytatott legújabb küzdelem lehet az egyetlen kivétel. Az UMG kritizálta a TikTokot, amiért nem fizet eleget a művészeknek és a szerzőknek. A TikTok az UMG teljes jövedelmének körülbelül 1% -át kínálta nekik, de a vállalat úgy gondolta, hogy ez nem elég. A vállalatok végül megegyeztek, és a híres platform nem veszítette el kedvenc művészeit.

A licencelt zenéket még inkább felhasználják rövid videókban és egyéb anyagokban a Meta platformjain. Az egyik nagy változás az, hogy a zene mostantól elérhető lesz a WhatsApp-on. Ez azt jelenti, hogy a márkák teljesen új módon léphetnek kapcsolatba ügyfeleikkel a zenén keresztül. Nyilatkozatában az UMG azonban nem árulta el, hogyan fogják használni a zenét a WhatsApp-on.

Az e-kereskedelmi marketing márkák kihasználhatják az új, zenével kapcsolatos lehetőségeket, hogy jobban bevonják ügyfeleiket és jobban megismerjék őket.

Egy másik fontos szempont, hogy a vállalatok meg akarják védeni a művészek és zeneszerzők jogait az AI által készített anyagokkal szemben, amelyek nem az övék. Az új megállapodásnak biztosítania kell, hogy a művészek tisztességes fizetést kapjanak munkájukért.

Az emberek együttműködésének ezen változása új módszereket kínál az embereknek a zene használatára a közösségi hálózatokon, és új lehetőségeket kínál arra, hogy a zenén keresztül kapcsolatba lépjenek közönségükkel, és több ügyfelet szerezzenek a Meta platformjainak használatára.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU