2 perc olvasási idő

A Meta elindítja a Threads Creator Hubot

A Meta új Threads creator hubja alapvető útmutatást nyújt a platformon való induláshoz és jelenléted növeléséhez. Bár alapvető útmutatást nyújt a fiók beállításához és a feed testreszabásához az Instagram integráción keresztül, az erőforrásból hiányoznak a részletes, adatokkal alátámasztott meglátások. A hub tartalmaz megjegyzéseket a témacímkékkel kapcsolatban (mivel hashtagek nem állnak rendelkezésre), bár ajánlásai főként a posztolási gyakoriságra összpontosítanak, korlátozott belső kutatás alapján. Ez a hub különösen azok számára hasznos, akik újak a platformon, és alapvető tájékozódásra vágynak.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta elindítja a Threads Creator Hubot
Forrás: Depositphotos

A Meta új infohubotindított a szálak készítői számára, amely magyarázatokat, jegyzeteket és útmutatókat kínál a közösségi médiaplatformon való jelenlétük létrehozásához és növeléséhez. Az oldal alapvető útmutatót kínál arról, hogyan kezdjük el használni az alkalmazást az Instagram-fiókunk összekapcsolásával.A felhasználóknak továbbra is az Instagram bejelentkezésükkelkell regisztrálniuk, annak ellenére, hogy a Threads igyekszik elkülönülni az Instagramtól. A weboldal útmutatást is kínál a Threads működéséről, valamint arról, hogyan lehet személyre szabni a feedet, hogy az érdeklődési köröket képviselje. Bár az alkalmazás izgalmas témákat javasol, a Threads fő hibája, hogy nincsenek hashtagek. Mivel a Threads nem teszi lehetővé a hashtagek használatát, ezért van egy „témacímkékre” vonatkozó rész is .

How to create a topic tag

Source: Creators.instagram.com

Mégis, a megjegyzések és útmutatások széleskörűek és híján vannak a statisztikákkal alátámasztott meglátásoknak. A Threads készítőinek 30 napos időszak alatt világszerte végzett belső kutatása alapján az egyetlen adatokkal alátámasztott ajánlás a posztolási gyakoriságra vonatkozik.

Ha meg szeretné alapozni vagy növelni jelenlétét a Threadsben, az új alkotói központ kiindulópontot nyújt, még ha nem is tartalmaz átfogó, adatvezérelt betekintést.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+