
.
Miért fontos az e-kereskedelem számára
Ez a terjeszkedés egyszerre jelent kihívást és lehetőséget az online kiskereskedők számára. A fogyasztói magatartást és elvárásokat nagyban befolyásolhatja a Meta AI integrációja a Facebook, Instagram, WhatsApp és Messenger platformokkal –olyan platformokkal, amelyeket jelenleg sok vállalkozás használ a vásárlókkal való kapcsolattartásra.
700 millió ember világszerte már használ egy olyan eszközt, amely képes termékek keresésére, kérdések megválaszolására és információgyűjtésre anélkül, hogy elhagyná az üzenetküldő alkalmazásokat, a kiskereskedőknek oda kell figyelniük.
Az online eladók számára fontos funkciók
A hat nyelven elérhető csevegőfunkció az első lépés az európai bevezetésben. A felhasználók az üzenetküldő alkalmazásukban található kék kör ikonon keresztül férhetnek majd hozzá a Meta AI-hoz, amely lehetővé teszi számukra, hogy:
- Termékajánlásokat kérhetnek közvetlenül az alkalmazásban
- Vásárlási döntéseket kutathatnak anélkül, hogy kilépnének a beszélgetésből
- A Meta AI-t a „@MetaAI” használatával csoportos beszélgetésekbe hívhatják a közös vásárlási döntésekhez.
- Tartalmak felfedezése, beleértve a termékkel kapcsolatos bejegyzéseket és tekercseket.
Mivel a Meta AI képes a felhasználói lekérdezések alapján releváns posztokat keresni, a tartalomfelfedező funkció különösen fontos lehet azon kiskereskedők számára, akik organikus közösségi média marketingbe fektetnek be.
Üzletének előkészítése
Bár a teljes hatás még ismeretlen, néhány online marketingesnek már most el kellene kezdenie gondolkodni néhány taktikán:
- Tegye a közösségi médiatartalmakat AI-felfedezhetőbbé – a világos termékleírások és a kategorikus hashtagek segíthetnek a Meta AI-nak, hogy releváns esetben felszínre hozza az Ön kínálatát.
- Figyelje az ügyfélszolgálati megkereséseket – az ügyfelek a Meta AI segítségével kezdhetik el a hibaelhárítást, mielőtt kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálati munkatársakkal, ami megváltoztathatja az emberi ügynökök által megválaszolt megkeresések típusait.
- Fontolja meg a csoportos vásárlási élményeket – a Meta AI csoportos csevegési funkciójával a közös vásárlás gyakoribbá válhat, amit a kiskereskedők csoportos kedvezményekkel vagy ajánlási programokkal kihasználhatnak.
A Meta szerint ez a bevezetés „az első lépés” a további AI-funkciók európai bevezetése felé. A jelenleg az Egyesült Államokban kínált funkciók, mint például a személyre szabás és a kreatívabb eszközök jöhetnek ezután.
Az e-kereskedelmi vállalatoknak korlátozott idő áll rendelkezésükre, hogy megértsék a változó fogyasztói szokásokat, és alkalmazkodjanak azokhoz, mielőtt azok beivódnának, mivel az európai fogyasztók elkezdenek kísérletezni ezzel az eszközzel. A vásárlók úgy találhatják, hogy elkötelezettségük és konverziós rátájuk jelentősen javul, ha ezeket az új interakciós mintákat sikeresen beépítik digitális stratégiájukba.