3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni - ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta AI Európában is megjelenik
Forrás: Depositphotos

.

Miért fontos az e-kereskedelem számára

Ez a terjeszkedés egyszerre jelent kihívást és lehetőséget az online kiskereskedők számára. A fogyasztói magatartást és elvárásokat nagyban befolyásolhatja a Meta AI integrációja a Facebook, Instagram, WhatsApp és Messenger platformokkal –olyan platformokkal, amelyeket jelenleg sok vállalkozás használ a vásárlókkal való kapcsolattartásra.

700 millió ember világszerte már használ egy olyan eszközt, amely képes termékek keresésére, kérdések megválaszolására és információgyűjtésre anélkül, hogy elhagyná az üzenetküldő alkalmazásokat, a kiskereskedőknek oda kell figyelniük.

Az online eladók számára fontos funkciók

A hat nyelven elérhető csevegőfunkció az első lépés az európai bevezetésben. A felhasználók az üzenetküldő alkalmazásukban található kék kör ikonon keresztül férhetnek majd hozzá a Meta AI-hoz, amely lehetővé teszi számukra, hogy:

  • Termékajánlásokat kérhetnek közvetlenül az alkalmazásban
  • Vásárlási döntéseket kutathatnak anélkül, hogy kilépnének a beszélgetésből
  • A Meta AI-t a „@MetaAI” használatával csoportos beszélgetésekbe hívhatják a közös vásárlási döntésekhez.
  • Tartalmak felfedezése, beleértve a termékkel kapcsolatos bejegyzéseket és tekercseket.

Mivel a Meta AI képes a felhasználói lekérdezések alapján releváns posztokat keresni, a tartalomfelfedező funkció különösen fontos lehet azon kiskereskedők számára, akik organikus közösségi média marketingbe fektetnek be.

Üzletének előkészítése

Bár a teljes hatás még ismeretlen, néhány online marketingesnek már most el kellene kezdenie gondolkodni néhány taktikán:

  • Tegye a közösségi médiatartalmakat AI-felfedezhetőbbé – a világos termékleírások és a kategorikus hashtagek segíthetnek a Meta AI-nak, hogy releváns esetben felszínre hozza az Ön kínálatát.
  • Figyelje az ügyfélszolgálati megkereséseket – az ügyfelek a Meta AI segítségével kezdhetik el a hibaelhárítást, mielőtt kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálati munkatársakkal, ami megváltoztathatja az emberi ügynökök által megválaszolt megkeresések típusait.
  • Fontolja meg a csoportos vásárlási élményeket – a Meta AI csoportos csevegési funkciójával a közös vásárlás gyakoribbá válhat, amit a kiskereskedők csoportos kedvezményekkel vagy ajánlási programokkal kihasználhatnak.

A Meta szerint ez a bevezetés „az első lépés” a további AI-funkciók európai bevezetése felé. A jelenleg az Egyesült Államokban kínált funkciók, mint például a személyre szabás és a kreatívabb eszközök jöhetnek ezután.

Az e-kereskedelmi vállalatoknak korlátozott idő áll rendelkezésükre, hogy megértsék a változó fogyasztói szokásokat, és alkalmazkodjanak azokhoz, mielőtt azok beivódnának, mivel az európai fogyasztók elkezdenek kísérletezni ezzel az eszközzel. A vásárlók úgy találhatják, hogy elkötelezettségük és konverziós rátájuk jelentősen javul, ha ezeket az új interakciós mintákat sikeresen beépítik digitális stratégiájukba.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Meta tekercsek: A reklámozás átalakítása kulcsfontosságú adatokkal és gyakorlatokkal
3 perc olvasási idő

Meta tekercsek: A reklámozás átalakítása kulcsfontosságú adatokkal és gyakorlatokkal

A Meta legújabb útmutatójában felfedezzük, hogyan használhatják a márkák hatékonyan a Meta Reels-t marketingkampányaik erősítésére és valódi eredmények elérésére. Íme, a legfontosabb tények és ajánlások összefoglalása, amelyeket minden online kiskereskedőnek tudnia kell erről az erőteljes videóformátumról.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+