3 perc olvasási idő

A LinkedIn-kampányok új eszközökkel rendelkeznek. Természetesen mesterséges intelligencia segítségével

A LinkedIn számos új módszert vezet be, hogy segítse a B2B marketingeseket céljaik elérésében. A LinkedIn saját kutatása szerint a B2B marketingesek közel 90%-a optimista azzal kapcsolatban, hogy a következő évben növelni tudja az eladásait.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A LinkedIn-kampányok új eszközökkel rendelkeznek. Természetesen mesterséges intelligencia segítségével
Forrás: Depositphotos

.

The Wire

Miközben a rövid formátumú videóformátum egyre jobban terjed a közösségi hálózatokon (és nem csak ott), a LinkedIn kísérleti jelleggel bevezeti a The Wire programot. Ez lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy megbízható profilok tartalma mellett videohirdetéseket népszerűsítsenek a feedben. A program korai résztvevői között olyan nagy kiadók vannak, mint a Barron’s, a Bloomberg és a The Wall Street Journal.

„Mivel az amerikai felnőttek 75%-a naponta akár két órát is tölt rövid formátumú videók nézésével, és a LinkedInre feltöltött videók száma 45%-kal nő éves szinten, egy új kezdeményezést tesztelünk, amely lehetővé teszi, hogy a videohirdetéseket a feedben a kiadók megbízható tartalma mellett reklámozzuk” – írja Lindsey Edwards, a LinkedIn termékmenedzsmentért felelős alelnöke.

A mesterséges intelligencia lendületet kap

A LinkedIn bővíti a mesterséges intelligencia alapú eszközök Accelerate csomagját. Ez bizonyítottan drámaian javítja a kampányok hatékonyságát és költséghatékonyságát. Az új funkciók közé tartoznak:

  • Microsoft Designer integráció: Ez az eszköz segíti a marketingeseket a megnyerő kreatívok létrehozásában és testreszabásában azáltal, hogy számos tervezési lehetőséget kínál, amelyek a márka egyedi igényeihez igazíthatók.
  • Fejlett célzás: A marketingesek mostantól finomíthatják a kampányok célzását saját adataiknak a LinkedIn platform adataihoz való integrálásával, és kizárhatnak bizonyos vállalatokat vagy harmadik fél listáit.
  • AI Marketing Assistant: Ez az asszisztens segít a kampányok létrehozásában, valamint betekintést és ajánlásokat nyújt a hirdetési teljesítmény javításához.

AI által generált kampányok

A B2B marketingesek jelentős része (66%) már alkalmazza a generatív AI-t a munkájában. A LinkedIn Accelerate platformja tovább integrálja az AI-t a kampányok létrehozásának és kezelésének egyszerűsítése érdekében. A legfontosabb funkciók közé tartoznak:

  • Kreatív testreszabás: A Microsoft Designer segít a hirdetési kreatívok létrehozásában és testreszabásában a felhasználói input alapján.
  • Az adatok jobb felhasználása: A marketingesek saját ügyféladataikat kombinálhatják a LinkedIn adataival, hogy jobban megcélozhassák a potenciális vásárlókat.
  • Beszélgető asszisztens.

Az olyan új hirdetési formátumok sikeréreépítve, mint az élő eseményhirdetések és a gondolatvezetői hirdetések, a LinkedIn továbbra is újítja a marketingesek számára a közönség elérésének és bevonásának módjait. A platformot úgy tervezték, hogy segítse a B2B marketingeseket olyan meggyőző kampányok létrehozásában, amelyek beszélgetéseket ösztönöznek és bizalmat építenek a vevőkkel.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+