3 perc olvasási idő

A LinkedIn frissíti az Általános Szerződési Feltételeket. Mi változik?

A LinkedIn 2024. november 20-tól változásokat vezet be, elsősorban a generatív mesterséges intelligenciát, a tartalomterjesztést és az adatvédelmet illetően. Mit kell tudni a LinkedIn frissítésekről? Tekintse meg a legfontosabb változások áttekintését.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A LinkedIn frissíti az Általános Szerződési Feltételeket. Mi változik?
Forrás: Depositphotos

1. Generatív AI-eszközök tartalomkészítéshez

A generatív mesterséges intelligencia LinkedIn-be történő integrálása megváltoztathatja a tartalom létrehozásának és terjesztésének módját. A mesterséges intelligencia segíteni fog a bejegyzések írásában és létrehozásában, ami vonzóbb és személyre szabottabb üzenetekhez vezethet. Az e-kereskedelmi márkák esetében ez automatizált termékleírásokat, mesterséges intelligenciával továbbfejlesztett marketingkampányokat és továbbfejlesztett személyre szabott ügyfélinterakciókat jelenthet. Ezek az eszközök segíthetnek a marketingszakembereknek a tartalomkészítés egyszerűsítésében azáltal, hogy lehetővé teszik a különböző bejegyzésváltozatok gyorsabb generálását, ezáltal felgyorsítva a teljes folyamatot és lehetővé téve a tartalomstratégia méretezését.

2. Bővített tartalomterjesztés és licencelés

A LinkedIn licencelési frissítései lehetővé teszik az alkotók és márkák számára, hogy tartalmaikat a LinkedInen kívül terjesszék. Ez jelentős előnyt jelent azoknak a vállalkozásoknak és személyes profiloknak, amelyek több digitális platformon szeretnék növelni jelenlétüket. Mostantól a LinkedInen létrehozott tartalmakat e-mail kampányokban, blogokban vagy más közösségi hálózatokban is felhasználhatja, maximalizálva az elérést és az elkötelezettséget.

3. A tartalommoderálás és az ajánlások átláthatósága

Azoknak a profiloknak, amelyek célja a LinkedIn-en közzétett bejegyzéseik láthatóságának növelése, meg kell érteniük, hogy a platform hogyan ajánlja a tartalmat. A frissített feltételek átláthatóbbá teszik, hogy a LinkedIn hogyan kezeli a tartalommoderálást és a javaslatokat.

Tartalmi javaslatok

A LinkedIn olyan algoritmusokat használ, amelyek elemzik a felhasználói viselkedést, például a bejegyzésekkel (reakciókkal, megjegyzésekkel, megosztásokkal) való interakciókat, a szakmai érdeklődést és a hálózati tagok közötti kapcsolatokat. Ennek alapján a platform olyan tartalmat javasol, amely releváns lehet a felhasználó számára. Ebben a frissítésben a LinkedIn további információkat ad hozzá arról, hogy az algoritmus milyen tényezőket vesz figyelembe, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy jobban megértsék, miért jelenik meg számukra bizonyos tartalom.

LinkedIn updates terms: AI content tools, expanded licensing, transparency in moderation, and AI training opt-out. Key changes from Nov 2024.

Source: Depositphotos

Tartalommoderálás

A tartalommoderálás magában foglalja a közösségi irányelveket sértő tartalmak figyelését, értékelését és esetleges eltávolítását. Ez magában foglalja a nem megfelelő bejegyzéseket, a spamet, a félretájékoztatást vagy más nem megfelelő viselkedést. A LinkedIn kijelenti, hogy most több információt nyújt arról, hogyan moderálja a bejegyzéseket, beleértve a káros tartalmak azonosítására és a biztonságos platform fenntartására használt eljárásokat.

4. Leiratkozhat az AI képzésről?

Az egyik legérzékenyebb változás az, hogy a LinkedIn hogyan fogja használni a felhasználói adatokat az AI-modellek betanításához. A LinkedIn lehetőséget kínál arra, hogy leiratkozzon erről a folyamatról. Ahogy azonban Blake Lewitt állítja, ez nem vonatkozik az európai felhasználókra:

„Jelenleg nem engedélyezzük az Európai Gazdasági Térségből, Svájcból és az Egyesült Királyságból származó tagadatok generatív AI-betanítását, és további értesítésig nem biztosítjuk ezt a beállítást ezekben a régiókban élő tagoknak.”

Ha véletlenül nem tartozik a kizárt területre, tartsa szem előtt ezeket a változásokat, különösen akkor, ha érzékeny ügyféladatokkal dolgozik. A leiratkozáshoz egyszerűen lépjen a Beállítások > az Adatvédelem menüpontba, és kapcsolja ki az adatok megosztásának lehetőségét a generatív mesterséges intelligencia fejlesztése érdekében.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU