2 perc olvasási idő

A LinkedIn frissíti a prémium csomagot kisvállalkozások számára

A LinkedIn elindítja a Premium Company Pages funkciót, amelynek célja, hogy ösztönözze a kisvállalkozásokat jelenlétük növelésére a platformon. Az új eszközökkel a LinkedIn célja, hogy segítse a vállalkozásokat a platformon való jelenlétük egyszerűsítésében és a leadek hatékonyabb generálásában.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A LinkedIn frissíti a prémium csomagot kisvállalkozások számára
Forrás: Depositphotos

Továbbfejlesztett eszközök

A prémium vállalati oldal előfizetői számos új funkcióval segítik vállalkozásuk népszerűsítését, többek között

  • Felhívás: A CTA-elemek testreszabásával több érdeklődőt generálhatsz közvetlenül a vállalkozásod oldaláról.
  • Automatikus meghívók: Automatikusan meghívhatod az üzleti oldalad vagy tartalmad iránt érdeklődő embereket, hogy kövessék az oldaladat. Korlátlan számú üzenet lesz a csatlakozási kérelmekhez és az InMailhez.
  • Oldallátogatói statisztikák: Értékes információkat kaphatsz arról, hogy ki látogatja meg az oldaladat.
  • Ajánlólevél megjelenítése: A prémium üzleti oldalak megjeleníthetik az ügyfelek ajánlásait a Szolgáltatások bemutatása területen.
  • AI írássegéd eszközök: A mesterséges intelligencia segít a bejegyzések létrehozásában és szerkesztésében.

Ezek a fejlesztések jelenleg tesztelés alatt állnak, és várhatóan július végére válnak globálisan elérhetővé.

Source: Depositphotos

Árak és elérhetőség

A LinkedIn prémium üzleti profiljainak értéke nagyban függ attól, hogy a LinkedIn mennyire része a lead generációs stratégiának. A LinkedIn Premium Business előfizetésekhez számos fizetési lehetőség áll rendelkezésre. A prémium tagság három szinten érhető el:

  • Üzleti – havi 14,95 euróba kerül egy évre.
  • Business Plus – havi 29,95 euró egy évig.
  • Executive – 53,95 € havonta egy évig.

A prémium vállalati oldalakkal a kisvállalkozások mostantól felturbózhatják online jelenlétüket, és a LinkedIn erejével növelhetik értékesítésüket. Ezeknek az új funkcióknak a kihasználásával az e-kereskedelmi vállalkozók bemutathatják termékeiket és szolgáltatásaikat, kapcsolatba léphetnek a potenciális ügyfelekkel, és konverziókká alakíthatják az érdeklődőket.

Akár kézzel készített ékszereket, kézműves ételeket vagy digitális termékeket árulsz, a prémium vállalati oldalak segítségével szélesebb közönséget érhetsz el , és bővítheted online áruházadat. Akkor miért várjon? Előzze meg versenytársait, és emelje e-kereskedelmi vállalkozását a következő szintre a LinkedIn prémium vállalati oldalaival.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+