4 perc olvasási idő

A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét

Ami egy romániai bevásárlóközpontba történő 3 millió eurós befektetésnek indult, az valójában valami sokkal nagyobb dolog része. Miközben a legtöbb kiskereskedő leépít, a Leroy Merlin francia barkácsóriás megduplázza kelet-európai tevékenységét egy olyan tervvel, amely átformálhatja az egész barkácspiacot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét
Forrás: Depositphotos: Photo by ricochet69 (edited in Canva Pro)

A Leroy Merlin francia barkácsáruház megnyitotta második üzletét a romániai Iași-ban, több mint 3 millió eurós beruházást követően – írja a Business Review. A Mall Moldovában található új létesítmény több mint 9 200 négyzetméteren terül el, és ez a vállalat 23. üzlete Romániában. Az üzletet egy 120 fős csapat fogja üzemeltetni.

Jelentős terjeszkedési tervek Románia-szerte

A Leroy Merlin bejelentette, hogy 2025 és 2027 között 11 új üzletet tervez nyitni Romániában– írja a ZF English. Ezzel a terjeszkedéssel a romániai üzletek száma a terjeszkedési időszak végére több mint 30-ra emelkedik.

A vállalat jelenleg 23 üzletet üzemeltet 16 romániai városban, köztük Bukarestben, Kolozsváron, Craiován, Ploiești-en, Pitești-en, Brașovban, Constanța, Nagyszeben, Suceava, Marosvásárhely, Bacău, Iași, Temesvár, Nagyvárad, Târgoviște és Arad, és közel 3500 embert foglalkoztat helyben.

Digitális szolgáltatások és ügyfélélmény

Az új Iași-i áruház modern digitális szolgáltatásokat kínál, amelyek célja a vásárlói élmény fokozása:

  • Click & Collect szolgáltatás, legfeljebb 2 órán belüli átvételi lehetőséggel.
  • Telefonos rendelés a tanácsadókkal való egyszerű rendelésfeladáshoz.
  • Online rendelés kiszállítással a közvetlen házhoz vagy építkezésre történő szállításhoz
  • 1500 négyzetméteresDrive-in lehetőség a nagybevásárláshoz.
  • 15 pénztárhely, ebből 2 a drive-in zónában
  • Specializált bemutatótermek a fürdőszobák, konyhák, csempék és kerámiák számára

Fenntarthatósági kezdeményezések

A Leroy Merlin elkötelezte magát a fenntarthatóság mellett az egész tevékenységében. A Wikipedia szerint2022-ben a vállalat 36 olyan francia üzletet azonosított, amelyek tetőszerkezete alkalmas fotovoltaikus panelek elhelyezésére, és azon dolgozik, hogy napelemes farmokról biztosítsa az áramellátást.

Stratégiai beruházás Portugáliában

Románián túl a Leroy Merlin bejelentette, hogy a következő három évben 220 millió eurós beruházást hajt végre Portugáliában – írja a The Portugal News. A beruházás az infrastruktúra bővítése (105 millió euró) és a technológiafejlesztés (115 millió euró) között oszlik meg.

Piaci verseny és pozíció

A romániai barkácspiacot erős verseny jellemzi a már befutott szereplők, köztük a Dedeman, a Praktiker, az OBI és a Hornbach részéről. A Leroy Merlin terjeszkedési stratégiája a fizikai bolti jelenlét és a digitális kényelem kombinálására összpontosít, hogy megkülönböztesse magát a versenytársaktól.

Vezérigazgatói megjegyzések a stratégiai növekedésről

„Iași stratégiai fontosságú város számunkra – aktív közösséggel és növekvő kereslettel a modern, fenntartható és megfizethető lakberendezési megoldások iránt. A második Leroy Merlin üzlet megnyitásával a városban szeretnénk közelebb kerülni ügyfeleinkhez az ország ezen részén, és teljes körű vásárlási élményt kínálni számukra” – mondta Mathieu Bauduin, a Leroy Merlin Románia vezérigazgatója a Business Review beszámolója szerint

. A vállalat terjeszkedése a román piacba vetett szélesebb körű bizalmat tükrözi, és a tervek szerint folytatja a beruházásokat mind a fizikai infrastruktúrába, mind a digitális képességekbe a vásárlói igények kiszolgálása érdekében.

Mit jelent ez az e-kereskedelem számára

A Leroy Merlin megközelítése jól mutatja az olyan omnichannel kiskereskedelmi stratégiák fontosságát, amelyek zökkenőmentesen integrálják az online rendelést, a bolti átvételt és a szállítási szolgáltatásokat. Az e-kereskedelmi vállalkozások számára a legfontosabb tanulságok a következők:

  • Rugalmas teljesítési lehetőségek, amelyek megfelelnek a különböző vásárlói preferenciáknak.
  • A gyors kiszállítási és átvételi szolgáltatásokat támogatólogisztikai infrastruktúrába való beruházás.
  • A digitális és fizikai érintkezési pontokintegrációja a zökkenőmentes vásárlói élmény érdekében.

A vállalat folyamatos terjeszkedése és beruházásai mindkét országban erős bizalmat jeleznek a közép- és kelet-európai barkácspiac iránt.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge