3 perc olvasási idő

A kedvezményes kuponok művészete és miért szeretjük őket annyira?

Amikor azt mondja, kedvezményes utalvány, a legtöbben egy kis papírlapra gondolunk, amelynek kódja lehetővé teszi számunkra, hogy pénzt takarítsunk meg vásárláskor. De tudja, melyik globális vállalat volt az első, aki kedvezményes kupont nyomtatott és terjesztett? Ez volt a Coca-Cola 1887-ben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A kedvezményes kuponok művészete és miért szeretjük őket annyira?
Forrás: Depositphotos

Miért olyan népszerűek a kedvezmények?

A kedvezmények nemcsak pénzt takarítanak meg, hanem boldoggá is tesznek minket. Egy 2012-es amerikai tanulmány megállapította, hogy azok az emberek, akik 10 dolláros kedvezményes utalványt kaptak, 38% -kal növelték a boldogsághormonokat.

Érdekes adatok a kedvezményekről:

  • Egy 2013-as, 10 009 ember bevonásával készült felmérésben a válaszadók 51%-a mondta azt, hogy az online vásárlás során befolyásolja őket a kedvezmény.
  • A BIA/Kelsey adatai azt mutatják, hogy a kedvezmények 17,7%-kal növelték ügyfeleik teljes értékesítését.
  • A VoucherCloud statisztikái azt mutatják, hogy a vásárlók 57% -a motivált arra, hogy első vásárlását egy ismeretlen e-kiskereskedőtől hajtsa végre, amikor kedvezményes utalványt kínálnak.

Forrás: HuffPost

Source: Firstversions.com

Hogyan használjuk ki a kedvezményeket az e-shopban?

Az e-shopban a kedvezményes kuponokat felhasználásuk szerint osztjuk fel:

  • Akvizíció – nekik köszönhetően új ügyfeleket kapunk
  • Megtartás – ezekkel motiváljuk azokat az ügyfeleket, akik már vásároltak tőlünk, hogy újra vásároljanak
  • Parazita – szabadon mozognak az interneten (a kérdés itt az, hogy megrendelést adnának-e ilyen utalvány nélkül?)

Amint az előző sorokból valószínűleg látható, az akvizíciós és megtartási kedvezmények azok, amelyeket szeretnénk. A legtöbb esetben nem akarunk parazita kedvezményeket.

Melyek a leggyakoribb kedvezmények?

  • Vásároljon egyet, kap egyet ingyen (magas árrésű termékek)
  • Százalék
  • Rögzített összeg
  • Ajándék rendeléssel (könnyű ajándék, amely nem befolyásolja a szállítást, és nem kerül sokba)
  • Ingyenes szállítás
  • Mennyiségi engedmények

Source: Depositphotos

Kedvezményes stratégiák:

  • Új ügyfelek szerzése.
  • Régi készletek vagy szezonális termékek értékesítése.
  • Az ügyfelek ösztönzése arra, hogy egy minimális összeg felett költsenek.
  • Az ügyfél visszajuttatása az üzletbe a kosár elhagyása után.
  • A marketingkampányok nyomon követése és jelentése.

Személyre szabott hűségkedvezmények: Ha ismeri ügyfelei preferenciáit, személyre szabott kedvezménnyel érheti el őket.

Új vevői kedvezmény: A kedvezménykupon külső népszerűsítése, de csak az új ügyfelek számára.

Tippek a kedvezmény kialakításához:

  • Az új ügyfelek számára vonzóbbak az összes termékre vonatkozó általános kedvezmények.
  • A drágább termékek esetében jobb, ha értékkedvezményt kínál, mint százalékos kedvezményt.
  • Olcsóbb termékek esetében használjon kerekített összegeket; drágább termékekhez használja a „Bata árakat”.

A kedvezmények pszichológiája hatékony, mert az ügyfelek jól érzik magukat és motiváltabbak a vásárlásra. De ha ezeket a stratégiákat fogja használni, győződjön meg róla, hogy ezt stratégiailag teszi, és nem pazarolja az idejét vagy pénzét.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan válhat Tiktok partnerré?
3 perc olvasási idő

Hogyan válhat Tiktok partnerré?

A TikTok népszerű marketingeszközzé vált, és a TikTok leányvállalatává válás egyedülálló módot kínál az e-kereskedelmi vállalkozások tulajdonosai számára, hogy pénzt keressenek videóikból és több embert érjenek el. Ebben a cikkben felfedezzük a kezdéshez szükséges lépéseket.

Olvasás
Hogyan építsünk konverziós csatornát?
4 perc olvasási idő

Hogyan építsünk konverziós csatornát?

A sikeres konverziós csatorna kiépítése elengedhetetlen az e-kereskedelmi vállalkozások számára, amelyek célja az értékesítés maximalizálása és az ügyfélélmény javítása. A konverziós csatorna végigvezeti a potenciális ügyfeleket a vásárlási folyamaton, a kezdeti ismertségtől a végső vásárlásig. Merüljünk el abban, hogy pontosan hogyan lehet felépíteni és optimalizálni az egyes szakaszokat a maximális hatás érdekében.

Olvasás
Az affiliate marketing előnyei és hátrányai
5 perc olvasási idő

Az affiliate marketing előnyei és hátrányai

Az affiliate marketing egyre népszerűbb stratégiává vált a digitális környezetben, egyedülálló lehetőségeket és kihívásokat kínálva a vállalkozások és a marketingszakemberek számára egyaránt. Az affiliate marketing előnyei és hátrányai sokrétűek, és jelentősen befolyásolhatják a vállalat növekedését és az egyén kereseti lehetőségeit. Ez a marketingmegközelítés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy partnerségek révén bővítsék elérésüket, míg a […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+