A Forbes Advisor és a Talker Research online felmérése , amelyet 2000 amerikai mintán végeztek, ezekre a változásokra összpontosított.
Változik a digitális viselkedés
Ami az internet-hozzáférést illeti, a mobil eszközök száma növekszik. Ezt a tendenciát az ezredfordulósok 39% -a és a Z generáció 40% -a megerősíti. Érdekes módon a közösségi média kezdi helyettesíteni a keresőmotorokat – a résztvevők 24% -a használja a közösségi hálózatokat kereséshez. A válaszadók 13%-a közvetlenül is vásárol ezekben az alkalmazásokban.
Generációs változások a keresési szokásokban
A Z generáció 25%-kal kevesebbet használja a Google-t, mint az X generáció. Másrészt a Z generáció közel fele (46%) és az Y generáció 35% -a elsősorban a közösségi hálózatokat használja információszerzésre.
Mi alkotja a modern keresőmotort?
Minden platformnak megvannak a sajátosságai. A YouTube előnye, hogy a videoformátumok alkalmasak összetettebb témák magyarázatára. Talán ezért a válaszadók 57% -a említette a keresőmotor helyettesítőjeként. A Facebook szorosan követi 56% -kal. 38% hasonló célokra használja a TikTokot, 36% pedig az Instagramot. A TikTokot olyan kategóriákban részesítik előnyben, mint a frizurák és smink, receptek vagy ajándékötletek.
Előny a márkák számára
A Z generációs tagok 44% -a és az Y generáció 35% -a fedez fel új márkákat a közösségi média platformjain. A válaszadók 24% -a azt mondta, hogy minden nap felfedezi őket.
A válaszadók 29% -a előnyben részesíti a közösségi médiát kényelme és vonzó tartalma miatt. 19% értékeli a személyre szabott eredményeket, és könnyebben fedezi fel a kisvállalkozásokat.
A változás… üzlet
A Baby Boomerek hozzászoktak ahhoz, hogy hagyományos módon, keresőmotorok segítségével keressenek online dolgokat. A Z generáció esetében ez a tendencia 30% -kal csökkent. Az éttermek és bárok körében továbbra is a Google a domináns keresőmotor (81%), de használata a fiatalabb generációk körében csökken (66% a Z generáció körében).
A felmérés következtetései számunkra is tanulságul szolgálnak. A reszponzív webes megjelenítés biztosítása mobileszközökön magától értetődő kell, hogy legyen. Azoknak a vállalatoknak, amelyek fiatalabb közönséget szeretnének vonzani, nem szabad megfeledkezniük a közösségi hálózatokon, például a TikTokon és az Instagramon vonzó videotartalmakról.
Bár van értelme a Z generációra összpontosítani, ne felejtsd el meghallgatni az idősebb célcsoportot is. A tartalmat és a keresési stratégiákat az egyes generációk eltérő preferenciáihoz kell igazítani.
Továbbra is összpontosítson a hagyományos keresőmotorok SEO-jára, miközben kihasználja a közösségi média platformok erejét a márka láthatósága és felfedezése érdekében.