1 perc olvasási idő

A Google új funkciókat mutat be, jobb keresést ígér

A legutóbbi Google I / O konferencián a vállalat új frissítéseket mutatott be. Az egyik legfontosabb újdonság az AI áttekintések bevezetése, amelyek tömör válaszokat adnak összetett kérdésekre. Sajnos egyelőre csak az Egyesült Államokban élő Google-felhasználók számára érhető el.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Google új funkciókat mutat be, jobb keresést ígér
Forrás: Depositphotos

Az innováció a Google Gemini által működtetett generatív mesterséges intelligenciát használja. Az AI áttekintések célja, hogy a hagyományos keresési eredményeken túl hozzáadott értéket teremtsen. Információrészleteket biztosít az összetettebb lekérdezésekhez tervezett webes tartalmakból. A hírek mellett a Google egy új webszűrőt is bevezet, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bármikor visszatérjenek a szöveges linkek hagyományos nézetéhez.

Mikor látjuk a változást? A vállalat jelentése szerint:

„Ma az AI áttekintések mindenki számára megjelennek az Egyesült Államokban, és hamarosan további országok is megjelennek. Ez azt jelenti, hogy több száz millió felhasználó férhet hozzá az AI Storieshoz ezen a héten, és arra számítunk, hogy az év végére több mint egymilliárd ember fér hozzá.”

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+